CES 2010 – דיווח ישיר מהתערוכה

dtown
05-01-2010 06:00

תערוכת CES, מה גורם לה להיות תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה והחשובה בעולם? אנחנו שם ומדווחים.


ב- CES, מוצגים מוצרים מכל תחומי האלקטרוניקה הבידורית: וידאו, אודיו, גאדג'טים, מחשוב, סלולר, צילום, קונסולות משחקים, מולטימדיה לרכב, בית חכם ועוד.

זו ה-תערוכה שמגדירה מגמות וחושפת חידושים, מוצרים וטכנולוגיות שרק לאחר מספר חודשים (במקרה הטוב) מגיעים לארץ, לעיתים זה לוקח גם כמה שנים.

חידושים בטכנולוגיה הבידורית
בתערוכה הקודמת – CES 2009, הציגו יצרניות מסכי הטלויזיה הגדולות את טכנולוגיית תלת מימד שנכנסת עתה לשלב של יצור מסחרי.

מגמות נוספות שהוצגו, היו חסכון משמעותי באנרגיה (טלויזיות עם צריכה מופחת בחמישים אחוז) והתממשקות של אינטרנט וטלויזיה שחלחלו בהדרגה לדגמי מסכי LCD ופלזמה רבים.
תצוגת מסכי OLED היתה מרשימה, אולם למרבה הצער, נציגי החברות לא ידעו לתת נתונים טכניים, מחירים או מועדי השקה, האם נראה השנה דגמים מסחריים?

CES


סטיב באלמר בתערוכת CESטלפון ה- PRE של פאלם הוצג לראשונה בתערוכה הקודמת כמו גם פלטפורמת Ion של Nvidia שתרמה לביצועים גרפיים משופרים בדגמי מחשבי נטבוקים שרק עכשיו מתחילים לראות בחנויות.
סטיב באלמר הכריז בפעם שעברה על הורדה חופשית לציבור של Win 7 בגרסת בטא, מהלך שהתברר כמוצלח למדי ותרם להשקה החיובית של מערכת ההפעלה.

תערוכת שיא

על פי הצהרות המארגנים, השנה, ירשם שיא של מספר מציגים שיכלול יותר מ- 2,800 חברות שיציגו כ- 20,000 מוצרים בביתנים השונים.


האולמות המרכזיים, מכילים תצוגות בתחומי וידאו / מחשוב וגאדג'טים, אולם נוסף מכיל תצוגת כלי רכב (מולטימדיה);
הפעילות בתחום האודיו, מתרכזת במיקום נפרד מחלל התערוכה המרכזית, היא מתרחשת במלון The Venitian, בחדרי הסוויטות ובאולמות. שם מוצגות מערכות אודיו Hi End, בשלל צורות, עיצובים ואיכות קול מהממת.

בנוסף, מהווה התערוכה מקום מפגש בינלאומי עבור חברות מכל העולם, לכל מציג יש ממוצע של 12 פגישות עסקים בארבעת ימי התערוכה, בימים הללו, "תהיה תערוכת CES המקום בו יסגרו הכי הרבה עסקאות טכנולוגיה על פני כדור הארץ". מצהיר גרי שפירו, נשיא התערוכה.

CES

מלבד הפגישות, מתקיימות ב- CES ועידות ואירועים עם משתתפים מהצמרת העסקית של העולם, כדוגמת סטיב באלמר – נשיא מיקרוסופט ומנהלי חברות ענק כמו פול אוטליני מאינטל, אולי פקה קאלסבו מנוקיה ואלן מונאלי מחברת פורד.

דיווח ישיר של DTOWN

כמו בשנה שעברה, אנו נעביר דיווחים ישירים מהתערוכה, שמתקיימת בעיר לאס ווגאס במדינת נוואדה - מרחק של כ- 18 שעות טיסה מישראל.


אנחנו נהיה שם ונעביר את החוויה, אליכם בבית.

Las Vegas


CES 2010 תפתח לציבור ביום חמישי הקרוב ותתרחש בין התאריכים 07/01/10-10/01/10.

מקבץ הידיעות מהתערוכה יופיע בדף הבית וירוכז, לשם נוחיות הקוראים בכתובת הבאה: דיווחי תערוכת CES 2010.


ובינתיים, אתם מוזמנים להזכר בכתבות מתערוכת CES 2009 הקודמת.

מעבר לתגובות בפורום