סוני אריקסון X10 - נאחזים באנדרואיד

אביחי אפוטה
03-11-2009 22:58

SE משיקה היום רשמית את XPERIA X10 עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 1.6 של Google, האם הוא יהפוך לאחד הסלולאריים המעניינים של 2010 ויעלה בחזרה את נתוני המכירות של החברה?


בהודעה רשמית באתר האינטרנט שלה, חשפה היום באופן רשמי Sony Ericsson  את מכשיר הדגל של החברה ה- Xperia X10. המכשיר החדש יגיע לשווקים כשהוא אחד המכשירים החזקים והעוצמתיים ביותר בשוק וזאת בזכות המעבד החדש של חברת Qualcomm, Snap-Dragon, במהירות של 1 Ghz וזיכרון RAM של MB 256. כאמור, המכשיר החדש של Sony-Ericsson יכלול בתוכו את ה- 'אנדרואיד' כמערכת הפעלה בפעם הראשונה בליין המכשירים של החברה וכן לראשונה על המעבד החדש.

החברה, שחוותה ירידה ניכרת במכירות בשנה האחרונה, לא הצליחה להדביק את מתחרותיה בהשקת דגמים חדשים ומעניינים בהחלט, דגם X10 הוא הראשון, מזה תקופה שנראה באמת מעניין, אולי הוא ירים את ראשה של החברה שוב מעלה.

מעבר ליכולות עיבוד שאמורות להיות מרשימות לכשעצמן, מציעה Sony-Ericsson שני ממשקי משתמש הפועלים יחד על המכשיר במטרה לעשות סדר בשלל היכולות שלו: הממשק הראשון שזכה לשם Time-Scape יהיה אחראי על כל יכולות התקשורת של המכשיר החדש ויכלול בתוכו את קישוריות הטלפון, האלחוט, ה- Bluetooth, SMS, דוא"ל וכיוצא באלה. הממשק השני, הנושא את השם Media-Scape, ינהל עבור המשתמש את כל יכולות המולטימדיה של המכשיר כגון סרטים, שירים, תמונות, שיתוף וכד'.


עוד "אייפון קילר"??

מבנה המכשיר מלבני עם זוויות יחסית חדות והוא מזכיר במבנהו את ה- IPhone. מסך נגיעה קפסטיבי בגודל 4 אינצ' , רזולוציה מקסימאלית של 854X480 פיקסלים וגימור מיוחד שמונע שריטות. בנוסף, ה- Xperia X10 יגיע עם מצלמה של 8.1 מגה-פיקסלים, פוקוס אוטומטי, פלאש וזום דיגיטלי 16X. יחד עם זאת תמצאו במכשיר החדש גם מקלט A-GPS מובנה, כניסת 3.5 מ"מ לאוזניות חיצוניות, זיכרון מובנה של GB 1 וכרטיס הרחבה של GB 8 Micro-SD. אם תתעקשו על עוד קריצה אפשרית למכשיר המפורסם של Apple, אז גם ה- Xperia החדש מגיע בצבעי שחור ולבן.

יחד עם הסלולאר החדש, Sony-Ericsson מציגה אוזניות Hi-Fi סטריאופוניות אלחוטיות כחלק מהאביזרים המשלימים שלו. האוזניות מחוברות ליחידת שליטה עצמאית שמתקשרת עם הנייד באמצעות קישוריות Bluetooth, ובאמצעות מסך OLED תתבצע השליטה על מדיה המוזרמת מהנייד וכן מקלט רדיו FM מובנה ביחידת השליטה שפועל ללא קשר למכשיר הסלולארי.

מעבר לתגובות בפורום