הקו הדק בין מצלמות לטלפונים נשבר

dtown
29-09-2009 06:50

טלפון סלולרי חדש של סמסונג, חושף זום אופטי X3, חיישן 12 מגה פיקסל וחוגת מצבים זהה לזו של מצלמות קומפקטיות, זהו דגם SCH-W880.


טלפונים סלולריים הפכו זה לא מכבר לאמצעי צילום פופולרי מאוד, חיישני הטלפונים מאפשרים צילום ברזולוציות גבוהות למדי ומפיקים תמונות נאותות בתנאי יום.
אך, עדיין, שוק המצלמות הדיגיטליות היעודיות שוקק חיים, כאשר הוא מצליח לשמור על תכונה אחת בולטת שמהווה יתרון בהשוואה לצילום בטלפונים: זום אופטי.

עד היום, הסתפקו צלמי הטלפונים בזום דיגיטלי שאפשר אמנם לבצע הגדלה מסויימת של הצילום, אך במחיר של פגיעה נכרת באיכות התמונה.
המכשול הגדול שעמד בפני מהנדסי יצרניות טלפונים היה גודלו של גוף הטלפון הזעיר, שהקשה מאוד על הכנסת מכלולי עדשה אופטית הכוללים גם מנגנון זום שמאפשר לעדשה להתארך אל מחוץ לגוף הטלפון ובו בזמן שומר גם על מידות ומשקל זעירים.

נראה כי הדגם החדש של סמסונג – SCH-W880 שובר את החומה והופך את הטלפון למצלמה דיגיטלית אמיתית, הפעם עם זום אופטי X3.

מפרט עשיר בתכונות

כאשר מטים את הטלפון החדש על צידו, חזיתו זהה במאת האחוזים לזו של מצלמה דיגיטלית קומפקטית, לא ניתן לזהות כי מדובר בטלפון סלולרי.


כאשר מביטים על צידו השני, מתגלה מסך AMOLED גדול מאוד (3.3 אינטש) ומספר קטן של לחצנים (כולל END/SEND שכל משתמש טלפון סלולרי הורגל בהם).

לא רק תמונות סטילס יוכלו לצלם המשתמשים ב- SCH-W880, אלא גם סרטוני וידאו באיכות HD ולשמור אותם על כרטיס MicroSD.

בנוסף, כולל המפרט העשיר מקלט GPS, קישוריות Bluetooth ו- WiFi ותקשורת נתונים HSDPA.

המכשלה היחידה שצפוה לעמוד בדרכם של המתעניינים תהיה המחיר היקר שצפוי לדגם זה, בנוסף, מי שזקוק לזום גדול, יאלץ להמתין לדורות הבאים, אך אין ספק כי סנונית ראשונה זו מהווה בשורה טובה מאוד למי שמעוניין במצלמפון.

Samsung SCH-W880
מקור: Samsung Hub

מעבר לתגובות בפורום