המוצרים החדשים של Logitech ל-2010

אביחי אפוטה
10-09-2009 00:10

Logitech השיקה בישראל את המוצרים הבולטים של שנת 2010: עכברים שעובדים על משטחי זכוכית, סטרימרים למוזיקה, רמקולים בעלי צליל של 360 מעלות, מוצרים משלימים ל- iPod / iPhone, כלי נגינה ייעודיים ל- Guitar Hero ומוצרי גיימינג נוספים.


לא יותר מדי הפתעות היו הבוקר בהרצליה עם השקת ליין המוצרים לשנה הקרובה של חברת Logitech. רוב המוצרים כבר הושקו ונמצאים על המדפים וחלקם עוד עושים את דרכם ארצה. "אנחנו תמיד בפוקוס על הצרכנים שלנו" הצהיר מנכ"ל מפיצת לוג'יטק בארץ - מעתק מערכות, עומר שליט: "אנחנו נמצאים בקצה ומפענחים את העולם הדיגיטלי בצורה הטובה ביותר". ואם כבר הרבה זמן לא שמענו משהו שקשור ב- iPhone, אז גם למעתק מערכות יש תכניות ליום הדמיוני שבו יושק המכשיר בארץ: "אנחנו נערכים לכניסת ה- iPhone לישראל עם מגוון תחנות עגינה ורמקולים. אנחנו צופים לנתח שוק גדול בתחום" ציין שליט.

עכברים על זכוכית


נתחיל עם הדבר המעניין ביותר: ה- Performance Mouse MX למחשבים הנייחים וה- Anywhere Mouse MX לניידים, שהם בעצם הדור הבא של ליין העכברים מהסדרה הגבוהה שהייתה עד כה ה- MX Revolution. שני העכברים הללו מצוידים בטכנולוגיה הייחודית והחדשה של Logitech שנקראת Dark Field Laser. המיוחד בעכברים הללו שהם למעשה "מתמצאים" על המשטח שבו הם נמצאים על-ידי סריקת המשטח לחלקיקים מקרוסקופיים של "לכלוך". הטכנולוגיה הזו מאפשרת לראשונה עבודה על משטחי זכוכית, שלפי מחקר שעשתה Logitech, ל- 40% ממשתמשי המחשבים יש משטח כזה בבית שעליו הם עובדים.

Logitech Mouse


"כל מתאמי ה- USB, התאחדו"

Logitech USB Unifyingיחד עם העכברים החדשים, לוג'יטק פותרת עוד בעיה של משתמשי קצה שברשותם יותר ממחשב אחד וגם יותר ממקלדת/עכבר אחד. Unifying Receiver: נאנו 'דונגל' USB שמאחד דרכו עד 6 מוצרי Wireless שונים (נכון להיום רק מקלדות ועכברים שמותאמים לטכנולוגיה החדשה) ומאפשר בעצם שימוש סימולטני של עכבר/מקלדת על כמה מחשבים במקביל (כל אחד מהם צריך 'דונגל' בנפרד), ושימוש בכמה מוצרי Wireless על מחשב אחד עם 'דונגל' אחד.  מה שיפה בטכנולוגיה הזו, זה שבגלל שה- 'דונגל' כל-כך זעיר, אפשר להשאיר אותו מחובר למחשב הנייד לדוגמא, מבלי להסיר אותו בתום השימוש וככה הוא לא הולך לאיבוד והוא מיד מסתנכרן עם העכבר/מקלדת שאיתם אתם עובדים, בין אם זה בבית/בעבודה וכו'.

סטרימרים למוזיקה, עם נגיעה

בתחום המוזיקה החידוש העיקרי הוא 2 דגמים
חדשים חדשים למשפחת Squeezebox, (ה-  Radio WiFi וה- Touch WiFi). ה- Radio WiFi, שכבר הושק בארץ, הוא בעצם מכשיר רדיו אינטרנטי עם ממשק הפעלה ומסך שמזכיר מאוד את ה- iPod של Apple. עיקר הפעולה שלו הוא בהתממשקות ייעודית לתחנות רדיו אינטרנטיות ושרותי מוזיקה כגון: DEZZER, Napster, Pandora וגם למדיה הפרטית שנמצאת על המחשב האישי, וכל זה באמצעות כניסת LAN וחיבור לרשת הביתית. ואיך אפשר בלי Facebook? אז גם דרך המכשיר הזה תוכלו לפגוש את החברים שלכם ולשתף אותם בתמונות וקבצי מוזיקה שונים. כמובן שגם ה- iPod מתחבר למכשיר הנ"ל אבל באופן תמוה רק באמצעות כבל 3.5 מ"מ ולא דרך חיבור ייעודי כמו בשאר תחנות העגינה המוכרות. 

Logitech Squeezebox Radio


הדגם השני והמתקדם יותר, ה- Touch Radio בינתיים לא נחת אצלנו וזה כנראה ייקח עוד קצת זמן, מתאפיין בממשק נגיעה מלא ובשלט רחוק. מה שמוזר במכשיר הזה שלמרות שהוא קטן ונגיש מאוד לשימוש ושליטה – הוא מיועד להתמקם בצמוד למערכת הסאונד בסלון ולא לזוז משם. ככה שבסופו של דבר, רוב השליטה עליו מתבצעת באמצעות השלט רחוק שמצורף, מה שלא מביא לידי ביטוי מלא את יכולות ה- Touch שלו.


Logitech Squeezebox Touch


רמקולים
עוד בתחום הסאונד הוצגו גם 4 סטים חדשים של רמקולים לסדרת ה- Z. המיוחד ברמקולים הללו שהם מסוגלים "לפזר" את הצלילים הבוקעים מתוכם בצורה היקפית של 360 מעלות. לא להתבלבל עם Surround sound אלא סאונד שמגיע לכול חלל החדר בצורה מאוזנת ושווה שתתאים למיקום שלכם בחדר.


לא לחרוט
בנוסף הוצגו לא מעט מוצרי Gaming שונים מסדרת ה- G של Logitech. היה אפשר להתרשם מה- G19, מקלדת גיימרים ייעודית, שלא מגיעה עם חריטת עברית על המקשים בגלל תאורת המקשים הייחודית שעלולה להיפגם כתוצאה מכך, כך מסביר עומר שליט (וגם ביטול אחריות היצרן).

Logitech G19


בנוסף היה אפשר להתרשם גם מאוזניות ה- 7.1 ערוצים שסקרנו לא מזמן, ה- G35. אחד הדברים היותר מיוחדים שהוצגו היה ערכת ה- Flight system G940 – 3 בקרים לסימולטרי טיסה עבור ה- PC. האמת, חוץ מקסדה עם מסכת חמצן ו- F18 לא חסר עוד כלום: ג'ויסטיק קרב, ידית לזוג משנקים מיוחדת וסט פדאלים ייעודי יכולים לגמרי להכשיר אתכם לקראת תקיפה אפשרית בכור האיראני (על-פי מקורות זרים, כמובן...).


Logitech Simulator


עוד היו פזורים סוגים שונים של אוזניות, תחנות עגינה חדשות למוצרי ה- iPod/iPhone, שלטים אוניברסאליים מסדרת ה- Harmony, שלטי פרזנטציות חדשים, מצלמות אינטרנט חדשות בתמיכה עם תוכנת המסרים החדשה של Logitech שנקראת VId וגם דובדבן מיוחד עבור להקות ה- Guitar Hero ב- PlayStation 3: סט תופים מחודש ומסיבי יותר וכן גם גיטרה מיוחדת שעשויה מעץ אמיתי ובעיצוב של גיטרה חשמלית אמיתית במקום הגיטרה הפלסטיקית המוכרת.

Logitech Guitar Hero and Drums

מעבר לתגובות בפורום