השקה רכה של טלפון modu בישראל

dtown
19-07-2009 17:00

ביום רביעי הקרוב, תחל מכירת הטלפון הסלולרי הזעיר של modu, בחנות האינטרנט של סלקום ובמוקד הטלפוני, הרוכשים יקבלו Jacket אחד עם הטלפון.


ההשקה הרכה המתחילה ביום רביעי בישראל, מהווה את יריית הפתיחה של סלקום ו- modu, לקראת השקה מסחרית בסוף השנה במסגרתה יורחב מגוון המוצרים המוצעים. המכשירים המשווקים היום כוללים את הטלפון החדש ומספר דגמי modu® express jacket.

500 ש"ח
שיווק הטלפון בישראל נעשה בשלב הראשון לקהל מצומצם של קונים. לקוחות אשר ירכשו מסלקום בשלב מוקדם זה את טלפון ה- modu® יקבלו בנוסף בחינם את ה- modu express jacket, אותו ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים. ערכת ה- modu (הכוללת בנוסף לטלפון ול- jacket גם פאוץ' ייעודי) תימכר בכמות מוגבלת ובמחיר מיוחד של 500 ₪ בחנות סלקום באינטרנט וכן במוקד הטלפוני.

modu phoneההשקה המבוקרת שנועדה לשמש את modu וסלקום לפני צאתם להשקה מסחרית מלאה נבנתה על בסיס שיתוף ותגמול הלקוחות כאשר הקבוצה המצומצמת של רוכשי טלפון ה- modu תשתתף במערך פידבק קבוע לצרכי למידה ושיפור עד למועד ההשקה המסחרית. בתמורה להשתתפותם יוכלו לקבל זיכוי מלא בזמן אויר בשווי עלות המכשיר.

שיווק הערכות ילווה באתר ייעודי למכשירי modu  אשר אותו תחשוף סלקום ביום ההשקה.

modu היא יצרנית הטלפון הסלולרי הקל ביותר בעולם לפי ספר השיאים של גינס. חזון החברה הוא לגרום לשינוי מהיסוד של דינמיקת התקשורת הסלולרית האישית. בלב המערכת נמצא טלפון ה- ®modu, מכשיר סלולרי זעיר, אשר בנוסף ליכולותיו הסלולריות, כולל גם זיכרון פנימי של עד 2GB, נגן מוסיקה, מקלדת ייחודית בת שבעה מקשים בלבד, הדגם הראשון שיוצא לשוק כולל תמיכה בדור 2 בלבד בסלולר, דגם התומך בדור 3 יושק כנראה בשנה הבאה.

מימדיו הם 72.1 מ"מ (גובה) 37.6 מ"מ (רוחב) ו- 7.8 מ"מ (עובי). לטלפון ה- modu מסך OLED בגודל "1.3בעל 65 אלף צבעים, רמקול מובנה, סוללת 530mAh וחיבור Micro-USB. משתמשי טלפון ה- modu יכולים לשנות את עיצוב ותכונות המכשיר, כך שאלו יתאימו לפעילויות שונות ומגוונות בחיי היומיום, על ידי הכנסה של מכשיר הטלפון לתוך אחד ממכשירי סדרת ה- modu® jackets

ה- modu מושק זמן קצר לפני הגעתם ארצה של טלפונים כמו אייפון של אפל ו- N97 של נוקיה שמייצגים תפיסה שונה לגמרי, בה הטלפון כולל כמה שיותר תכונות מתקדמות בעטיפה אחת שלא ניתן להחליף.
טלפון ה- modu מייצג גישה אחרת, בה ניתן להחליף "חליפות" חיצוניות, לכל אחת יש מקבץ תכונות בולטות בתחום ספציפי.

ימים יגידו איזו גישה תזכה בניצחון, אין ספק כי ה- modu מגיע מעמדת נחיתות, בה הוא צריך להוכיח את עצמו ולהתאים לקהל גדול שמורגל לתפיסה שונה לחלוטין.

modu phone


modu נוסדה בשנת 2007 על ידי דב מורן, ממציא הדיסק און קי ומספר פתרונות אחרים בתחום האחסון האישי.

מעבר לתגובות בפורום