נוקיה N97 ומגוון טלפונים חדשים בקרוב בארץ

dtown
12-07-2009 16:00

נוקיה ישראל מכריזה היום על השקה קרובה צפויה של מכשיר הדגל Nokia N97 ודגמים נוספים כגון הטלפון העסקי E75, דגם המולטימדיה N86 ועוד.

 

אילן גרינבויים מנכ"ל יורוקום NOKIA הכריז היום על השקת "הדבר הבא"  של נוקיה בישראל - NOKIA N97 – מכשיר מולטימדיה מתקדם שעתיד לדבריו לעשות  מהפכה מבחינת הרגלי הצריכה והשימוש באינטרנט הסלולארי.
NOKIA N97 מציע מסך מגע מתקדם בשילוב עם מקלדת מלאה Qwerty.  
גרינבוים מעריך כי מכשיר ה-N97 יגדיל את שוק המכשירים החכמים והוא צפוי להיות שחקן ראשי של נוקיה בקרב מול דגמי אייפון שיגיעו גם הם לישראל.

ההכרזה של נוקיה ישראל מגיעה לאחר אירועי השקה של סמסונג וגם סוני אריקסון, כל אחד מהם הציג מכשיר דגל עם צג וממשק מגע.
 

חנות Ovi

בנוסף, מציע Nokia N97 גישה מיידית ומהירה ל- OVI STORE – חנות האפליקציות והיישומים החדשה של Nokia. החנות הפתוחה לכל דגמי Nokia כגון ואפשר למצוא בה בין השאר: משחקים, קטעי וידאו מוצרים ועוד המוצעים בחלקם ללא תשלום וחלקם בתשלום וניתן להורידם מהמכשיר או מאתר האינטרנט של OVI לאחר הרשמה. בשלב מתקדם יותר יושקו תכנים נוספים וחנות זו תהווה פלטופרמת אינטרנט רחבה ביותר".


השקות טלפונים נוספות

E75 – מכשיר מתקדם עם מקלדת אלפאנומרית ומקלדת מלאה, יכולות מייל מתקדמות הכוללים תיבת מייל אישית בטכנולוגיית PUSH, סינכרון מלא מול השרת האירגוני, מצלמת 3.2 מגה עם פלאז ואוטו פוקוס, GPS מובנה ועוד..
E52 – מכשיר המשלב את כל יכולות המייל המתקדמות של מכשירים מסדרת E בעיצוב דקיק במיוחד!, כולל הרחבת זיכרון עד 16GB, הספקי סוללה עד 9 שעות דיבור ברצף, עד 23 ימי המתנהסיגמנט צעירים
5630 XPRESS MUSIC – טלפון מוסיקה "ירוק" ידידותי לסביבה עם יכולת מחזור של 80% מחלקי המכשיר, כולל בין השאר זיהוי מהיר של שירים אפליקציית say&play

6700 – מכשיר ראשון מסדרת 40 עם מצלמת 5 מגה פיקסל,  עיצוב דקיק במיוחד, GPS מובנה, גישה ישירה לאתרי תוכן כמו יוטיוב ופייסבוק, הרחבת זיכרון עד 8 ג'יגה.
6720 – מכשיר קלאסי מעוצב עם מצלמה איכותית 5 מגה פיקסל, מערכת הפעלה פתוחה, מקלט GPS מובנה, הרחבת זיכרון עד 16 ג'יגה.
2330 – חווית שימוש ידידותית! מצלמת VGA , גלישת GPRS, דפדפן גלישה OPERAMINI, משקל 80 גרם בלבד!
חובבי טכנולוגיות
N86 – מכשיר מולטימדיה מתקדם בתוספת מצלמת 8 מגה איכותית עם סגירת צמצם משתנה אוטומטית לאיכות תמונה גבוהה במיוחד, העלאת תכנים היישר לאתרי תוכן שיתופיים, מקלט GPS מובנה, הרחבת זיכרון עד 24 ג'יגה וסינכרון מלא לאאוטלוק.
השקות צפויות נוספות ב- 2009:
דגמי 7100, 6303, 7310 ו- 2680.
מעבר לתגובות בפורום