חדש - פורום טושיבה באתר DTOWN

dtown
08-07-2009 13:00

היום מושק באתר DTOWN פורום חדש וראשון מסוגו בארץ, זהו הפורום הרשמי של טושיבה מבית ניופאן, בו ניתן יהיה למצוא מידע, עדכונים וטיפים על מסכי ה- LCD והטלויזיות של טושיבה.


בית חם של טושיבה – הפורום הכי חד באינטרנט

מטרת פורום זה הינה ליצור מרחב בו כל אחד יכול לדבר ולשאול על כל נושא וענין שקשורים לטלויזיות LCD של טושיבה, גם אם יש לכם כבר טלויזית LCD של טושיבה או אתם מתעניינים ברכישה של מסך אחד או יותר.

עולם תוכן שלם של טושיבה LCD

בפורום זה, יפורסמו כל המידע והחידושים שנוגעים לטושיבה, כמו גם טיפים ועצות לבעלי המסכים, עדכונים מהשטח, מענה לשאלות לאחר הקניה  ובהמשך גם פעילויות מגוונות, הטבות ומבצעים לגולשי הפורום.

רשות הכתיבה בפורום ניתנת לכולם (בכפוף לתנאי השימוש באתר DTOWN), גם נציגי היבואן ישתתפו בדיונים, במידת הצורך.

ניופאן בחרה לשכן פורום זה על פלטפורמת הפורומים התוססת של DTOWN שמכילה אלפי גולשים ששמחים לחלוק ידע מקצועי ולעזור לרוכשים, זהו צעד נוסף בביסוס מעמדו של DTOWN כאתר המוביל והמשפיע בתחום האלקטרוניקה בידורית בישראל.

גילוי נאות

ולמען הגילוי הנאות שאנו חייבים לקוראינו,
הפורום הספציפי הזה ממומן בחסות מסחרית של ניופאן – היבואנית הרשמית של טושיבה לארץ, מה שמבדל אותו משאר הפורומים ואגף המאמרים / תוכן באתר.

DTOWN הינו אתר מתקדם ומוביל בארץ, עם מחלקת תוכן גדולה, מקצועית ואובייקטיבית שמפרסמת מאמרי ביקורות, מדריכים מפורטים למשתמשים וחדשות חמות בתחום, זאת במקביל לקהילת פורומים גדולה ודינמית.

הכנסו אל הפורום: פורום טושיבה

או בכתובת: www.dtown.co.il/toshiba

מעבר לתגובות בפורום