טלפונים חדשים - סוני אריקסון 2009

אביחי אפוטה
23-06-2009 19:25

מבול של אירועי השקה שוטף אותנו עוד בתחילתו של הקיץ. היום תורה של סוני-אריקסון ישראל לסכם את השנה שחלפה ולהשיק את ליין הסלולאריים שילווה אותה בשנה הקרובה. בשוק סלולארי שגועש בעקבות הייבוא הרשמי של ה- iPhone 3G s, היבואניות נותנות את כל מה שיש להן.


באירוע ההשקה שנערך הבוקר בתל-אביב השיקה "ברס אלקטרה",  יבואנית סוני אריקסון לישראל, 6 מכשירים חדשים שאמורים לייצג את סוני אריקסון בשוק הסלולארי המקומי בשנה הקרובה.
"בעקבות כניסתו של האייפון לשוק הישראלי כולם עוברים ל- Touch. גם אנחנו כאן." אומר מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה. "אמנם, אפל העירה את השוק אך יש לזכור שיש קהל שמחפש עוד דברים חוץ ממכשיר נגיעה" מוסיף ברקן.
יחד עם זאת, הבהיר ברקן, שלמרות התקופה הקשה שעוברת על סוני אריקסון העולמית והשמועות על פרידה של שני הענקיות, החברה לא נמצאת במשבר. את הדברים הללו הוא גם מתקף בעזרת מספרים שמדווחים על עליה במכירת המכשירים בשנים האחרונות ובנתח שוק הולך וגובר של המותג, וכן גם בחנות קונספט חדשה ברשת "שקם אלקטריק".

אז מה מצפה לנו:

סוני אריקסון מדברים על "איחוד הטוב מכל העולמות" ובעיקר להמשיך את הקו האסטרטגי שלי פנייה לאוכלוסיה הצעירה. "המטרה היא להפוך את המותג למותג צעיר, אבל לא רק לצעירים. אנחנו מתבגרים עם קהל היעד שלנו" אומר ברקן.

SATIO: מכשיר הדגל של החברה שהוצג לראשונה בתערוכת ברצלונה, יגיע אלינו במהלך חודש אוקטובר, ועדיין לא ברור מי מספקיות הסלולאר תשווק אותו. מכשיר Touch מלא, עם מצלמת 12.1 מגה פיקסלים ויכולות מולטימדיה מרשימות. מערכת ההפעלה סימביאן 60 מהדורה חמישית.
מפרט מכשיר


Sony Ericsson Satio


Sony Ericsson Satio


AINO: סליידר משולב מסך נגיעה עבור השליטה במולטימדיה. הייחוד שלו הוא באפשרות קישוריות אלחוטית (wi-fi ו- DLNA) שמאפשרת חיבור ישיר לקונסולת המשחקים של סוני, ה- PlayStation 3, והזרמת המדיה שעל המכשיר ישירות לקונסולה. בנוסף הוא מגיע עם אוזניית BT שמשמשת כשלט ובסיס טעינה שמתפקד כסטנד למכשיר.
מפרט מכשיר

Sony Ericsson Aino


YARI: ואם כבר קונסולות משחק, למכשיר הנ"ל יש חיישן תנועה שמאפשר, במשחקים תואמים, לשחק בתנועה באופן שמזכיר את ה- Wii של נינטנדו. אבל רק מזכיר...
מפרט מכשיר

Sony Ericsson Yari


W995: יושק כבר בשבועות הקרובים בכל שלושת המפעילות (פלאפון, סלקום ואורנג'). סליידר שישווק בשלושה צבעים (אדום, שחור ולבן), מצלמת 8.1 מגה פיקסלים וזיכרון של 8 גיגה.
מפרט מכשיר

T707: מכשיר צדפה אופנתי עם מסך חיצוני, בעל חיישן תנועה, שמאפשר שליטה על פונקציות שונות בהנפת האצבע מעל למסך. מגיע בשלל צבעים.
מפרט מכשיר

Sony Ericsson

ואחרון חביב ירוק – NAITE: רק בשביל שנהיה חלק מהטרנד "הירוק" האחרון, סוני אריקסון משיקים מכשיר סלולארי על טהרת האהבה לכדור הארץ. מטען עם צריכת חשמל נמוכה, פלסטיק ממוחזר, אריזה ידידותית לסביבה ולא פחות חשוב – אפליקציה מיוחדת שמחשבת את פליטת גזי החממה שלכם במטרה להפוך אתכם ל"ירוקים" יותר.

עם כל המכשירים המשוכללים והמעוצבים הללו, קשה שלא להתעלם מהעובדה שעדיין לא ראינו מכשיר 'סמארט-פון' עסקי אמיתי מסוני אריקסון. לאור העובדה שסוג המכשירים הללו הופכים להיות יותר פופולאריים ויותר עממיים – ליין המכשירים, משוכלל ויפה ככל שיהיה, חייב לכלול אחד כזה.

מעבר לתגובות בפורום