מותג טלויזיות היוקרה Loewe עבר ליבואני פיוניר

dtown
03-05-2009 18:48

לארץ יגיעו מסכי ה-LCD בגדלים שבין 32 עד 52 אינץ' ובמחירים שינועו בין 10,000 לבין 80 אלף שקל.


בקרוב צפוי להיפתח  אולם תצוגה – "Loewe Gallery"– במתחם ריהוט היוקרה של חברת קסטיאל בתל אביב בהיקף השקעה של כ- 750,000 ש"ח. האולם החדש ישתרע על פני 70 מ"ר במרכז תל אביב ויעוצב על פי ההנחיות הקפדניות של היצרן הגרמני.
בנוסף, ייפתחו חמישה מרכזי מכירה של המותג בארץ בקונספט "חנות בתוך חנות", בחנויות מתמחות למכירת מוצרי אלקטרוניקה בידורית ברחבי הארץ בהיקף השקעה כולל של כמיליון ש"ח.    

חברת Loewe הינה חברה גרמנית, ציבורית, אשר מובילה את שוק מוצרי הפרימיום כבר למעלה משבעים שנה. החברה מתמחה ביצור מוצרי קצה לתחום הביתי ובין מוצרים אלו ניתן למצוא סדרות רבות של מסכי LCD, מערכות אודיו, רמקולים, נגנים ומערכות שליטה. מחירי מסכי ה-LCD בגדלים שבין 32 עד 52 אינץ' נעים בין 10,000 לבין 80 אלף שקל, ואיכות התמונה שלהן נחשבת לטובה ביותר בתחום. Loewe מצטיינת במיוחד בפיתוח מעבדי תמונה, ובדגמים היקרים ביותר שלה נעשה שימוש במסנני זכוכית של יצרן העדשות קארל זייס, כדי לשפר ב-LCD את איכות ועומק הצבע השחור.

חברת Loewe, יצרנית פרימיום של מסכי  LCD מגרמניה, יובאה לארץ ע"י חברת פל סחר, אולם הפעילות דעכה בשנים האחרונות, עתה עבר הייבוא לידי חברת "קליר אלקטרוניקה בידורית" שתשווק את מוצרי היוקרה בישראל. קליר הינה חברה בבעלות יוסי בן יהושע מבעלי חברת ט.ר אלקטרו סטריאו, יבואנית Pioneer בישראל.

את טלויזיות ה- LCD ניתן יהיה להשיג בחנויות הבאות:
הד סינמה הרצליה, ארדן הרצליה, זימקס הרצליה, לאגסי חיפה, הום סינמה רעננה, אודיו נוט הרצליה

מעבר לתגובות בפורום