Parrot MiniKit Slim דיבורית רזה וחכמה

אלי כרמי
03-04-2009 09:54

המיני קיט של Parrot הינה דיבורית לרכב Bluetooth רזה וחטובה שגם אוצרת בקרבה מגוון טכנולוגיות ואיכות שמע טובה. ביקורת.

המותניים הצרות של MiniKit Slim גורמות לה להיראות חטובה ודקה יותר ממה שהיא באמת ולהצדיק את שם הדגם.

היא אינה גדולה במיוחד וניתן להכניס אותה לכיס החולצה כאשר נרצה לקחת אותה איתנו.
גודלה הפיזי עלול להטעות והגוף הקטן טומן בחובו טכנולוגיה רבה המיועדת לשימושנו, עד כמה היא אכן מוצלחת ונוחה לשימוש ביום יום?

עיצוב

עם אורך של 63 מ"מ, עובי 28 מ"מ ומשקל של 104 גרם משתייכת דיבורית זו לקטנות שבחבורה, הגימור כולל גוון שחור, פסים כסופים בצדדים שמדגישים קו מותניים צר וגוף קמור, מה שהופך אותה ללא ספק לאלגנטית שבחבורה.
העיצוב הנאה נחבא מן העין כאשר היא ממוקמת במקומה הטבעי כאשר היא מחוברת למגן השמש ברכב. בחזית המכשיר ממוקמים שני לחצנים אדום וירוק ולחצן/בורר עגול, גישה ללחצנים אלו קלה לשימוש כל עוד מגן השמש לא פתוח.  


זיווג לחמישה

דגם זה מסוגל להכיר עד חמישה טלפונים ונדרש זיווג (Pairing) ראשוני בלבד עבור כל אחד מהם. לאחר זיווג ראשוני זה, מסוגלת הדיבורית להתחבר לכל אחד מהטלפונים, אך בכל פעם לאחד בלבד (היא איננה מסוגלת לעבוד עם שני מכשירים בו זמנית).
לאחר שיצאנו עם הטלפון מתוך המכונית ומחוץ לטווח הקליטה של הדיבורית היא תכנס למצב חיסכון באנרגיה ואח"כ תחזור שוב למצב עבודה רגיל כאשר תזוהה כניסה חוזרת של המכשיר לרכב.

ממשק USB קטן

לאחר טעינה דרך ממשק Mini USB סטנדרטי, מסוגלת ה- MiniKit Slim לעבוד פרק זמן מרשים של יותר מ- 15 שעות דיבור ו- 20 ימי המתנה. ממשק ה Mini USB שלה מאפשר בנוסף גם להתחבר למחשב האישי ודרכו לנהל את המכשיר, המידע שעליו וגם לבצע עדכוני תוכנה דרך אתר האינטרנט של חברת  Parrot.  

איכות שמיעה

דיבורית זו כוללת מגוון שמות של טכנולוגיות כגון  NR3 noise reduction, AEC-2 echo cancellation ועוד, השמות הינם בעצם חסרי משמעות עבור רובנו, אך בפועל אמורות טכנולוגיות אלו לספק לנו שימוש נוח בדיבורית, מה שמתרגם בפועל לאיכות שמע טובה כמו גם היכולת להעביר באופן ברור את קול המשתמש אל הצד השני של הקו.
במהלך כל ימי הבדיקה, הצליחה ה- Parrot במשימה זו בצורה טובה מאוד גם כאשר ניהלנו שיחות בזמן שהרדיו ברכב דולק והחלונות פתוחים הן בנסיעה בעיר והן בדרך בין עירונית, ללא שום יוצא מין הכלל.
 
דגם זה מספק יכולת סנכרון של אנשי הקשר בטלפון עם הדיבורית כך שבזמן קבלת שיחה היא מכריזה על שם המתקשר, כמו כן, בעזרת תפריט קולי ניתן לאתר איש קשר ולהתקשר אליו. סנכרון זה מאפשר גם חיוג קולי ללא כל צורך בהליך של הקלטה מוקדמת.
אם יש לכם כבר במכשיר הטלפון חיוג קולי מופעל, הדיבורית תאפשר שימוש בו. לצד השלילה אפשר לזקוף את חוסר התמיכה של הדיבורית בשפה העברית עבור יכולות אלו.

חיבור הדיבורית למגן השמש מבוצע בעזרת מתאם קפיצי שמאפשר לחבר אותה בקלות גם אל צידו השני של המגן בעת הצורך.
מי שמעדיף לחבר אותה למקומות אחרים, יוכל בהחלט לעשות זאת, גם אל מקומות כגון חלון צדדי.


סיכום

דיבורית ה- MiniKit Slim של חברת Parrot מצליחה לדחוס טכנולוגיה ויכולות רבות אל גוף קטן יחסית, זאת במטרה לספק לנו שימושיות ונוחות.

גם אם לא נשתמש בכל היכולות שדגם זה מאפשר לנו, נוכל עדיין להנות משימוש קל ונוח בצירוף איכות שמע טובה מאוד.
חוסר התמיכה בעברית מוריד משהו מהאטרקטיביות, אך למרות זאת מדובר באחת מדיבוריות Bluetooth הטובות ביותר שפגשנו.

בעד: נוחות שימוש, איכות שמע וסינון רעשים, זיווג עד 5 מכשירים (לא בו זמנית).

נגד: אין תמיכה בעברית, מעט יקרה

ציון:

מחיר: 449 ₪

אחריות: באג

מעבר לתגובות בפורום