YES MaXHD מתקרב להשקה

dtown
25-02-2009 06:32

ביום ראשון ה- 1.3 תחל חברת yes בניסוי עובדים למוצר ה yes MaxHD. בכך תציע YES ללקוחותיה יכולות צפיה והקלטה באיכות HD משולבות בממיר אחד.

YES מצטרפת בכך לחברות אחרות בעולם שהשיקו לא מכבר את השירות בינהן BSkyB, DirecTV ,DISH.

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של החברה מספר כי ניסוי ה- yes MaxHD הנו שלב ראשון לקראת השקת המכשיר ומהווה המשך ישיר לממיר המקליט  yesMax, אשר כיום כ- 30% מכלל לקוחות החברה משתמשים ביכולותיו.

בניסוי ישתתפו עשרות עובדי החברה בהם בעיקר אנשי הנדסה וזאת במטרה לבחון את יכולת הקלטת התוכן ב HD  ואת ממשק המשתמש החדש. השקת השירות צפויה בעוד מספר חודשים - במחצית השנייה של 2009.


הקלטה מערוצי HD

ממיר MaxHD יאפשר להקליט תוכניות מערוצי הטלויזיה הרגילים כמו גם מערוצי ה- HD (חמישה במספר).
בנוסף, יכלול ממיר זה גם את שירות הסרטים בתשלום Max Movies, בו יכול לבחור הלקוח סרט ממאגר סרטים שמורד אל תוך הממיר ונשמר בתוך הדיסק הקשיח הפנימי.
היות ונפח הזיכרון אותו תופס סרט באיכות HD גדול בהשוואה לסרט באיכות רגילה (SD), יוגדל גם נפח הדיסק הקשיח, זאת בהשוואה לדיסק הקיים ב- YesMax (160GB), אם כי לא נמסר עדיין על נתון מדויק.


לשאלה האם YES מתכוונת להשיק ערוצי HD חדשים, ענה דרור בהט כי החיפוש אחר ערוצים חדשים אינו פוסק, אך החברה מתמקדת ברכישת תכנים כמו סרטים וסדרות במטרה לעבות את התוכן בערוצים הקיימים.

על פי סקרי דעת קהל שערכה החברה, התברר כי מנויים בעלי ממיר מקליט מביעים שביעות רצון ונאמנות גבוהות יותר, לכן ממנפת YES את שירות Yes Max ומשדרגת אותו גם לתחום האבחנה הגבוהה.
YES מצהירה כי מאז השקת ערוצי HD, כ- 15,000 ממנוייה הזמינו ממיר HD.
 
מחיר ותנאי החבילה לא נמסרו לפרסום.

מעבר לתגובות בפורום