חנויות
פיוז אומגה אודיו Stereoscope סטריאוסקופ Soundquest Music Store Pro קודו אודיו למטייל אניגמה קולנוע ביתי סטריאו סטאר אודיו קלאב יורוקום פנסוניק USBID גופי תאורה
הוסף ל::

המדריך לבחירת מערכת סטריאו | רמקולים & אודיו | מדריכים | ראשי

המדריך לבחירת מערכת סטריאו

גודל אות: Decrease font Enlarge font
כך תבחרו מערכת סטריאו כך תבחרו מערכת סטריאו

בחירת מערכת סטריאו למוסיקה יכולה להיות מסע מעניין אך גם מפרך, מדריך זה יוביל אתכם בדרך לקבלת הצליל האידאלי.

בחירת מערכת סטריאו למוסיקה יכולה להיות מסע מעניין אך גם מפרך, במאמר זה אתן לכם טיפים ואנסה להקל ולקצר המסע.
לפני שאמשיך במאמר אבקש מכם לזכור משפט אחד "החוק היחיד בסטריאו הוא שאין חוקים" תכף תבינו למה.

החלטתם לרכוש מערכת סטריאו איכותית ? חשוב מאוד לגייס תקציב ולקחת בחשבון חריגה של כמה אחוזים כלפי מעלה, מניסיוני תמיד השקעתי סכום גבוה יותר ממה שתוכנן בתחילה.

לאחר גיוס התקציב נתחיל לצמצם מוצרים על פי הקריטריונים הבאים:

1רמקול מדפי- גודל החדר: זהו פרמטר חשוב ביותר בבחירת מערכת סטריאו טובה, חשוב מאוד להתאים את הרמקול לגודל החדר וזאת על מנת לבטל בעיות אקוסטיות שיגרמו לרמקול להישמע שלא במיטבו.
בעיה נפוצה היא בס מהדהד ומודגש במקרים בהם הרמקול "גדול על החדר".
יש לקחת בחשבון גם כי רוב הרמקולים מעדיפים לעמוד במרחק מינימום של 30-50 ס"מ מהקיר הקרוב ביותר, מרחוק פחות מזה יבליט את הבס על חשבון תדרים אחרים.
המלצתי לחדר שינה ממוצע תהיה לרוב רמקול מדפי, ניתן גם להתאים רמקול ריצפתי קטן עד בינוני.
אך, קחו בחשבון כי אם בחירתכם תהיה רמקול ריצפתי אתם צפויים לצאת למסע איזון אקוסטי שיכול לכלול פתרונות אקוסטיקה שונים (ספוגים בפינות החדר / חומרים סופגים אחרים ועוד).

2- סיגנון מוסיקה: זהו אולי הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מערכת סטריאו ויש להתייחס אליו בכובד ראש.
לא כל הרמקולים מסוגלים להתמודד בצורה שווה עם סגנונות מוסיקה שונים: לדוגמא, אדם שנוהג להאזין למוסיקה קלאסית קלה או ג'אז עדין, נטייתו תהיה לבחור ברמקול מאוזן ומפורט ולעיתים יסכים לוותר על תחום התדרים הנמוך, אדם המאזין למוסיקה אלקטרונית או רוק כבד לא יהיה מוכן לוותר על רמקול ש"יבעט לו בבטן" בכל מכת תוף רגל ויהיה לו חשוב שידע לנגן בווליום רם כשצריך.

3- בחירת אלקטרוניקה (הגברה ונגן): "הרמקול הוא זכוכית המגדלת של האלקטרוניקה", אלקטרוניקה מתאימה תוציא מהרמקול תוצאה טובה, אלקטרוניקה שאינה מתאימה לעולם לא תוציא מהרמקול את הפוטנציאל האמיתי שלו ולא משנה באיזו עלות.
מה זה מתאימה ? מגבר שמסוגל "לדחוף" ולהניע את הרמקולים (ולא מתעוות תחת עומס), הגברה שהאיזון הטונאלי שלה משתלב ביחד עם זה של הרמקול ועוד...


מיתוס נפוץ: וואטים.

רוב הצרכנים מסתכלים על המפרט הטכני של הרמקול ומייחסים חשיבות גבוהה מידי למושג וואט (WATT). אגלה לכם כי הוואט מהווה פרמטר פחות קריטי.

נתונים חשובים

רמקולים1- התנגדות הרמקול (עכבה) מהווה פרמטר חשוב ביותר. היא נמדדת ביחידות אום; רמקול עם התנגדות ממוצעת של 4 אום יהיה קשה יותר להנעה מאשר רמקול בעל התנגדות ממוצעת של 8 אום, מה שיגרום למאמץ גדול יותר של המגבר.

למעשה, רמקול של 100 וואט בעל התנגדות 4 אום יהיה קשה יותר לדחיפה מאשר רמקול של 80 וואט ו-8 אום.

עכבה שכתובה בנתוני הרמקול הינה עכבה ממוצעת, לדוגמא, רמקול שבנתוניו רשום נתון של 4 אום יכול לנוע בפועל בין עכבה של 8 אום ועד עכבה של 2 אום. ב-2 אום, הרמקול מושך מהמגבר זרם רב וזקוק למגבר חזק בעל יכולת אספקת זרם גבוהה.

איך נדע האם רמקול הוא אכן בעל (לדוגמא) עכבה "קלה" של 8 אום כפי שכתוב בנתוני היצרן? נקרא חוויות משתמשים, נתייעץ עם מי שמכיר את הרמקול וכמובן נבדוק אותו עם ההגברה שנרצה לשדך לו.

2- נצילות DB (דציבל) מהווה גם כן פרמטר חשוב, רוב הרמקולים נעים בין 88 ל- 91 DB. נצילות מנבאת לנו את עוצמת הצליל שניתן להוציא מהרמקול בווליום מסויים.
לדוגמא, אם נכוון את חוגת הווליום לרבע סיבוב, רמקול בעל נצילות 91DB ישמיע צליל חזק יותר בהשוואה לרמקול בעל נצילות 88DB.
רמקול בעל נצילות פחותה מ- 88 מתחיל להחשב לרמקול פחות ידידותי להגברה, אלא אם העכבה שלו יציבה ואז הוא יהיה פחות קשה לדחיפה.

חשוב לציין שאין קשר בין איכות הרמקול לנצילותו, אך פרמטר זה יכול להקשות או להקל עלינו בבחירת ההגברה.

3- מותג: בתחום האודיו מסתובבים מוצרים רבים שנקראים "מוצרי מדבקה" כלומר: חברה שבעבר הייתה איכותית ומכרה את שמה לחברה אחרת שמייצרת רמקולים או כל מוצר אודיו אחר "איכותיים" תוך כדי ניצול הצרכן התמים שרואה רק את השם המוכר מתנוסס על תיבת הרמקול ללא ידיעה שהחברה המקורית פסה מן העולם.
לכן חשוב לבדוק מי החברה המייצרת וגם מי היבואן (מי מספק שירות ואחריות).

הגברה4- חנויות: בדיוק כמו שלא נרכוש מכונית בסופר מרקט ובטח שלא במכולת כך גם נרצה לרכוש את ציוד הסטריאו בחנות מתמחה ומקצועית. ישנן חנויות המתמחות בתחום הסטריאו ושאינן מערבבות מכונות גילוח ותנורי מיקרוגל ביחד עם ציוד לאוהבי מוסיקה, רצוי מאוד לבחון את החנות לפני שבוחנים את המוצר. חנות מתמחה בדרך כלל לא תחזיק במרכולתה מוצרי מדבקה שאינם קיימים באמת.


איך בוחרים ?

ראשית, חשוב להגיע לחנות עם חבילת הדיסקים שאתם אוהבים ומכירים. יש לתפוס מקום ישיבה במרכז בין ומול הרמקולים. במקרה שמדובר בחנות בה מאוחסנים הרמקוליםבתוך כוך או נישה, חשוב לבקש מהמוכר להוציא את הרמקולים ולמקמם בחלל הפתוח.


אל תתביישו להאזין לכל רמקול בקפידה וללא לחץ.
לדעתי, חשוב מאוד לבקש מהמוכר לשמוע את הרמקול על מגבר סטריאו אמיתי ולא על רסיבר קולנוע ביתי; אם בכל זאת אתם הולכים לחיות עם רסיבר קולנוע גם כמגבר סטריאו, בקשו מהמוכר לשים את רסיבר הקולנוע על מצב סטריאו Direct ללא תוספת עיבוד מיותר / אפקטים דיגיטלים של הרסיבר. חשוב שהמקור (CD/DVD) יהיה מתאים למוסיקה בלבד כלומר לא DVD אלה אותו CD מוכר ו"ישן". ברוב המקרים CD יעודי ישמע טוב יותר מאשר DVD ואף יקר ממנו.

אחרי ששמעתם את הרמקול עם האלקטרוניקה המתאימה, בקשו מהמוכר להאזין לעוד שני זוגות רמקולים לפחות על מנת לקבל נקודת ייחוס / זוית נוספת האחד מול השני. בכל רמקול האזינו לאותם השירים בסדר השמעה דומה. אל תתבישו לבקש מהמוכר להיות בשקט ולא להסיט את תשומת ליבכם במהלך ההאזנה!

במידה ואהבתם רמקול ספציפי נסו למקסם את התוצאה על ידי החלפה של האלקטרוניקה לאחרת, יש סיכוי שהחלפת האלקטרוניקה אכן תשפר את התוצאה. אם לא קיבלתם שיפור המשיכו סט אלקטרוניקה נוסף על מנת להיות בטוחים בבחירתכם.

סאב וופר וסטריאו אומנם חברים אך לא של כל אחד, שילוב סאב וופר במערכת סטריאו הוא אולי אחד הדברים הכי קשים בתחום הסטריאו, לכן חפשו רמקול שיספק אתכם בתחום הבס הנמוך והשתדלו להמנע משילוב יחידת בס נפרדת שעלולה להוות מקור לבעיות איזון קשות.

לבסוף, לא נשכח כי מה שמחבר את כל חלקי המערכת יחדיו הם הכבלים.
החוק היבש אומר כי כבלים יכולים לתפוס כ- 10-20 אחוז ממחיר המערכת, אבל אל תשכחו שאת הכתבה פתחתי במשפט שאומר כי אין חוקים, לכן, בקשו מהמוכר להשמיע לכם מספר סוגי כבלים טובים... היה וחשתם בהבדל והוא לטעמכם אז עשיתם קניה טובה, אך אם לא הצלחתם לחוש בהבדל החזירו את הכבל לקופסא ותשקיעו את הסכום במשהו אחר (רצוי שיהיה קשור לסטריאו).

אוסיף ואומר כי מנסיוני,"ככל שתעלו באיכות המערכת כך היא תוכל לשקף יותר את הבדלי האיכות בין כבל אחד למשנהו".


הכיצד נדע כי המערכת אכן טובה?

מערכת סטריאוראשית, בתחום זה, שביעות רצון הינה גם עניין של טעם, אך מלבד טעמנו האישי, ישנם פרמטרים נוספים שדורשים התייחסות:

1- סאונד סטייג' (בימת הצליל): רמקול טוב אמור לתת לכם תחושה של הופעה חיה ועומק צליל, כאשר אתם יושבים בין שני הרמקולים.

יש לכוון אותם בהטיה אליכם כאשר אתם יושבים בקצה המשולש הדמיוני במרחק שווה מהרמקולים. תחושת הבמה צריכה להיות כזו בה הצליל לא יוצא בדיוק מהרמקול מוקרן באויר.
כאמור, חוויה זו מהנה ביותר ויוצרת תחושה של הופעה; ככל שהמערכת איכותית יותר כך היא תייצר את הבמה טוב יותר.

2- אימג'ינג (תמונה): הרמקול אמור ליצר תמונת סטריאו טובה כלומר: כאשר אתם מאזינים ליצירה קלאסית או קטע ג'אז לדוגמא, הרמקול אמור למקם את הנגנים במרחב הבמה הדמיונית, הזמרת אמורה לשיר (בד"כ) מאיזור המרכז והנגנים אמורים להיות פזורים סביבה.
מערכת סטריאו איכותית שממוקמת נכון תייצר תמונה בה אנו מסוגלים למקם כל נגן בדיוק במהלך ההאזנה.

3- איזון טונאלי: יחידת הבס (וופר), יחידת המיד ויחידת הטוויטר אמורות לנגן בו זמנית ולהשתלב בצורה מאוזנת האחת עם השניה. היחידות אמורות להמשיך זו את תדריה של השניה כך שאין "חורים" בתדרים אותם הם מנגנים.
ברמקולים זולים, ישנה נטיה להדגיש את התדרים הגבוהים בצירוף עודף בס, אבל לעיתים חסר החלק האמצעי (המיד) שנשמע פחוס.

4- בס: רמקולים רבים מרשימים בתחום הנמוך שלהם, אך אל תפלו בפח ותחשבו שכל מה שמרעיד את קיבתכם נחשב לטוב. כאשר אתם בוחנים רמקול ומרגישים את הבס נסו לבחון כמה הוא הדוק וכמה הוא נשמע ריאליסטי, שימו לב למהירות שלו, האם הוא מספיק מוסיקלי או שמה מדובר בבס מרוח שמטרתו היא רק להרעיד אותנו עד פחד.


מה למדנו?

"וואטים זה לא הכל".

לא קונים 2 חלב, 1 שמנת, סט סכיני גילוח ומיקרוגל במבצע ועל הדרך גם מערכת סטריאו איכותית באותה החנות.

לא כל תדר מרעיד מהווה בס אמיתי.

ניתן בהחלט להביא את הלהקה האהובה אלינו לסלון: הכינו את כרטיסי האשראי וחצי טונה של סבלנות. והכי חשוב? נסו להנות מהמסע כמה שיותר. אני מבטיח לכם שבסיום מסע שכזה, המוסיקה שתתנגן בביתכם תפיק צלילים ממכרים.

רק הזהרו מהשידרוג הבא, יש סיכוי שהוא לא יאחר לבוא...

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (67 תגובות פורסמו):

avatar
oferT 2007-07-08 23:19:17
היי תומר מעניינת אותי דעתך על המגברים של פאס לאבס? מה הצד החזק שלהם? ומה החולשות שלהם? כמובן לניסיונך. תודה
avatar
tomertsin 2007-07-08 23:48:05
...שקיפות, פרוט, דיוק וצלילות מדהימים. הבס קצת קל משקל, בהשוואה למגברי סוליד סטייט אחרים. חברה נהדרת- מוצרים טובים מאוד.
avatar
מתן 2007-07-08 23:55:17
אני אשאל אתכם שאלה חזקה יותר מהכותרת..... האם כשאתם מאזינים למערכת שלכם אתם באמת מאזינים למוזיקה ? או שאתם מאזינים למערכת ולפאקים שיש בה??
avatar
aloni 2007-08-08 01:11:27
לא, לא נראה לי שבחיים אהיה ממש מרוצה אבל אני מתקרב למצב שאוכל לשמוע בשקט בלי לסבול.
avatar
diz1 2007-08-08 01:15:46
שאלה מה גרם לך להחליף כמו כזו של ציוד? מה זה מערכות אודיו? בסך הכל עוד שיר פחות שיר.....
avatar
נמר 2007-08-08 03:39:28
אני חושב שאסור לנו להיות מרוצים לגמרי מהתוצאה מפני שאז יגמרו כל השאיפות שלנו ונתחיל להישתעמם. האמת היא שאחרי רכישת הרמקול החדש שלי אני שוב נעשה חסר סבלנות ומת להגיע כבר לתוצאה הרצויה , למרות שכמו שאני מכיר את עצמי כמה שהמערכת שלי תהיה טובה אחפש טובה יותר. עוד משהו בשביל מתן. כאשר אני מאזין למוסיקה שאני אוהב אני מעדיף שהמערכת שלי תעביר אותה אלי באופן מושלם , זה מכסה את אהבתינו למערכת שמנגנת לנו את המוסיקה שאנו אוהבים באופן המספק ביותר.
avatar
aloni 2007-08-08 04:43:33
אני חושב שאסור לנו להיות מרוצים לגמרי מהתוצאה מפני שאז יגמרו כל השאיפות שלנו ונתחיל להישתעמם. טיפלה הגזמת לא? הלוואי שאגיע למצב כזה, זה לא ישעמם אותי, אם כבר אז משעמם אותי כל הזמן להתעסק בקניה, החלפה, בדיקה וכל הבולשיט הזה. יש עוד עיסוקים בחיים אתה יודע...
avatar
tomertsin 2007-08-08 07:40:55
אני אשאל אתכם שאלה חזקה יותר מהכותרת..... האם כשאתם מאזינים למערכת שלכם אתם באמת מאזינים למוזיקה ? או שאתם מאזינים למערכת ולפאקים שיש בה?? לדעתי, מטרתה של מערכת שמע, לשחזר מוזיקה, כמה שיותר נאמן למקור ו/או לגרום לאותה חוויה והתרוממות רוח, כאשר נמצאים בהופעה חיה. אני מאזין למוזיקה, ברשותי כ- 1300 תקליטורים, רובם בתחום הג'אז. אם נראה לי שהשחזור אינו אותנטי, שהבס מוגזם ונפוח, או שבמת הצליל אינה מספקת, אני משתדל לבודד את הבעיה ולפתור אותה. בתור אחד שמתעסק בתחום האודיו כתחביב ב- 20 שנה, מאזין לציוד, "בולע" כתבות ודוחות מבחן, מבקר בתערוכות, כותב ובודק ציוד, אני יכול לציין שהאובססיה לשלמות וההתעסקות האינסופית בציוד, פוגעת בחיי היום יום. תומר
avatar
efib 2007-08-08 09:32:42
לגבי כותרת המשנה (שנראית לי חשובה יותר :) ) אז מזל טוב על המערכת החדשה. לא רוצה להגיד את זה בצורה פלספנית מידי אבל יש הבדל בין שאלת הכותרת לבין שאיפה ליותר. אגב, לא הצלחתי להבין האם החלפת את המערכת בגלל שלא היית מרוצה משלך או בגלל שרצית יותר. לגבי... אני מרוצה מהערכת שלי (לא סובל כמו אלוני) אך בהחלט !! הייתי רוצה יותר. אני מקווה שגזר הדין שלנו הוא לא כפי שתאר נמר. אלא, כן להגיע לאזו שהיא יציבות וקיבעון במבנה המערכת.
avatar
oferT 2007-08-08 15:53:53
...שקיפות, פרוט, דיוק וצלילות מדהימים. הבס קצת קל משקל, בהשוואה למגברי סוליד סטייט אחרים. חברה נהדרת- מוצרים טובים מאוד. אחלה יהיה נחמד לבדוק את המגברים האלה. {בימים הקרובים...}
avatar
aloni 2007-08-08 16:40:19
על מה (רמקולים) אם אפשר לשאול?
avatar
oferT 2007-08-08 16:42:35
לא כעת...בבוא היום זה יפורסם.
avatar
aloni 2007-08-08 16:53:51
:) האם אתה דמות מוכרת מהפורום השכן?
avatar
oferT 2007-08-08 20:13:14
דמות מוכרת? לא יודע. כותב שם? כן.
avatar
נמר 2007-09-08 10:43:29
אפי. מרטין אמר פעם משפט שאני מסכים איתו. "תמיד נרצה פוש יותר גדול" והוא צודק {לפחות לגבי}.
avatar
efib 2007-09-08 10:45:27
לצערי גם לגבי...
avatar
KOOKE 2007-09-08 17:01:41
אצלי אין הבדל בין "ציודופיליה" ל"אודיופיליה" - שני התחומים מתערבבים אצלי לתחביב אחד מהנה לכן אני אישית לעולם לא אהיה מרוצה ממערכת האודיו שיש לי כי תמיד אשאף לצליל טוב יותר ולריגוש שברכישת ובחינת ציוד אודיו חדש. לדעתי הציודופיליה והאודיופיליה מתערבבות זו בזו במידה כזו או אחרת אצל מרבית העוסקים בתחביב זה אם לא אצל כולם. שלמה
avatar
liorkoren 2007-09-08 17:09:58
האמת שאת "הצליל המושלם" חוויתי בשנות התיכון, אז הייתה לי מערכת "רוטל", רמקולים Isophon ופטיפון CEC. ביליתי איתה אינספור שעות של מוסיקה מושלמת. מאז השחרור מהצבא, לא משנה מה הציוד, תמיד ישנה תחושה קלילה וצדדית של "עדיין לא הגעתי לאידאל". כמובן שיש כאן צד פסיכולוגי לא קטן (או שעדיין לא מצאנו את הציוד המושלם שנמצא אי שם בצידו האפל של הירח).
avatar
aloni 2007-09-08 17:42:58
לדעתי הציודופיליה והאודיופיליה מתערבבות זו בזו במידה כזו או אחרת אצל מרבית העוסקים בתחביב זה אם לא אצל כולם. שלמה למי שיש, Wes Phillips נגע בעניין בצורה חביבה בטור As We See It של stereophile האחרון.
avatar
liorkoren 2007-09-08 23:58:32
מה השורה התחתונה שהוא כתב ? מתערבב או שלא ?
avatar
aloni 2007-10-08 00:28:18
אולי אצטט את המשפט האחרון הכתבה: I think it's time time for me to do what makes me an audiophile: Listen to music. On the hi-fi.
avatar
liorkoren 2007-10-08 00:45:16
If you want to listen - then listen, Dont Talk
avatar
aloni 2007-10-08 00:53:35
מן הסתם הוצאתי את זה מה- context לכן זה נשמע דבילי.
avatar
liorkoren 2007-10-08 00:57:13
אני מניח שהכוונה היא שיש יותר מדי דיבורים בתחביב ופחות מדי עשייה של הדבר האמיתי: האזנה.
avatar
aloni 2007-10-08 01:09:11
לא הנושא הוא מה זה אודיופיליה, מה יותר חשוב הציוד או מוסיקה וכו'... כפי ששלמה נגע קודם.
avatar
gal75 1970-01-01 02:00:00
ובחזרה לנושא: אני מרוצה מהמערכת שלי. מערכת... מצחיק, אני קורא לזה מערכת, אתם תקראו לזה בדיחה של 2 שקלים. :D JVC 5022, סאב 12" של westra מניופאן, וסט סראונד של אלפה טכנולוג'י. המשותף לכל הרכיבים, שקניתי את כולם במחיר זנות בזמנו: סאב ב 650 שקלים, סראונד (עם הסאב המקורי שאותו החלפתי באחר) ב 700 שקלים, והרסיבר עלה לי לפני 4-5 שנים 1200 שקלים. כן, אני לא אודיופיל בבית, אלא רק ברכב :confused: אבל מה שכן, אני מרוצה עד הגג. באס איכותי (לטעמי) ועמוק, הסאב יורד נמוך, ואילו הרמקולים בהחלט מודיעים לי כי לרסיבר יש שידור לא רע של סאונד דיגיטלי. (בייחוד עם הדיוידי וה XBOX360) טוב, זה אני. ;)
avatar
dupo 1970-01-01 02:00:00
כל המיכשור הזה בא לגרום לנו להיות מבסוטים והעיקר שאתה כזה :)
avatar
dudib 1970-01-01 02:00:00
הציוד שלי די חדש (כולה חודשיים) ועדיין לא הספקתי להיתרגל אליו ולרצות לשדרג אותו הלאה , נכון לעכשיו אני מרוצה , מה יהי הלאה ? לאשתי פתרונים
avatar
סילבר 1970-01-01 02:00:00
בדרך כלל... מרוצה. עד שמישהו מעיר משהו... יש לי שתי מערכות בשני חדרים בבית. שתיהן מבוססות על בניה עצמית. מאז שנדלקתי על צליל איכותי ומאז שלא היה לי מספיק כסף לקנות את מה שרציתי, 'נאלצתי' לחקות, לבנות ולהמציא את מרבית הרכיבים. הבניה הראשונה שלי היתה בגיל תשע בערך (סוף שנות ה-60 ותחילת ה-70), היה לי פטיפון מונו במזוודה ומאוד רציתי סטראו. החלפתי את הראש של הפטיפון ממונו לסטראו והעתקתי את המגבר השפופרתי כדי שיהיו לי שני מגברים. רמקולים בניתי מקופסאות נעליים. הייתי כ"כ מרוצה מהתוצאה ולא שיניתי כמעט כלום במשך זמן רב. אח"כ היתה תקופה של המון קיטים בגל של חנויות סטראו. הייתי מרכיב קיטים ובונה רמקולים לחברים. מאז ועד היום, אני ממשיך לבנות רמקולים, מגברים (שפופרתיים ולאחרונה 'דיגיטליים'), כבלים, מחברים (פעם בניתי אפילו מע' Cd עם מכניקה מעניינת) וציוד אולפני אחר. בדרך כלל אני מאוד מרוצה מהמערכות שלי. הן נשמעות יותר טוב מרוב הציודים שאני שומע בחנויות, תערוכות ובתים פרטיים שביקרתי בהם. מכרים רבים מסכימים עם טענתי זו ומוסיפים תשבחות גם משלהם (יכול להיות שחלקם אינם אובייקטיביים בגלל שהם מחזיקים בפריטים שונים שבניתי). עד שמישהו חדש מגיע לביקור עם חבר או מכר של מכר ומעיר משהו... אז אני מתחיל שוב לחפש אשמים ולתכנן שיפורים (ויש המון תיכנונים ושיפורים בקנה, [כולל פטיפון שונה מהמקובל]). אז לשאלה המקורית... כן, מרוצה, אבל לא אפסיק לרצות לשפר. וכן, המוסיקה היא הכי חשובה כאן אחרי (ולפני) הכל (והקול).
avatar
KOOKE 1970-01-01 02:00:00
סילבר תמונות ? פירוט מה יש לך היום ? שלמה
avatar
dudib 1970-01-01 02:00:00
סילבר נשמע מעניין מאוד , תומך השלמה , מה עם כמה תמונות להרגיע את הרעב ?
avatar
mmhifi 1970-01-01 02:00:00
My system sounds incredibly good. I have no urgent impulses to change anything about 2 days already... It's first time in my life. Unbeleivable.
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
אני מאוד מרוצה מהמערכת ביחס למצבי הכלכלי בחיים. לעומת זאת אני ממש לא מרוצה מהאקוסטיה של החדר.
avatar
elik2604 1970-01-01 02:00:00
תומר איזה רמקולים שידכתה למגבר הקרל שלך ? ובאיזה פרה השתמשתה . ונכון להיום מה ההיתה משדך לקרל מניסיונך.
avatar
logan 1970-01-01 02:00:00
מאוד מרוצה - ולא שואף לכלום (בתחום האודיו) את השדרוג האחרון (פרה של אודיו ריסרצ', קומפקט של מרידיאן והפיכת ההגברה לבי אמפליפיקציה) ביצעתי לפני תשעה חודשים. את השדרוג שלפניו שאיפשר את הבי (מגבר הספק רב ערוצי של Nad שמניע בסטריאו את יחידות הבאס ברמקולים הקדמיים) ביצעתי לפני שנה וקצת. הרמקולים (מרטין לוגאן אסנט) נרכש לפני חמש שנים ומגבר ההספק - מנורות של אודיו ריסרצ' נקנה לפני שש. אני מאמין בשידרוג איטי ומחושב ולוקח לי הרבה מאוד זמן - טווחים של שנים למצות את כל חוויית השמע של המערכת בהרכבה באותו שלב. וכמובן - כל חלק במערכת נקנה לאחר האזנה יסודית של שבוע לפחות בבית. לפעמים ההאזנה מקדימה את הקנייה בשנה, שנתיים או אפילו שלוש. כך קרה לדוגמא עם המגברים - אני מאמין שאם אתה מתגעגע לצליל ששמעת בבית, מבלי שרכשת את המוצר במכה ראשונה, סימן שזה הצליל שאותו אתה מחפש.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
לוגן. יכול להיות שזה באמת הצליל שהוא מחפש או שיכול להיות שהוא פשוט מתגעגע למגע המנורות עד ששוב יבין כי עדיף לו טרנזיסטור. אני לדוגמא לא הייתי מתנגד לרכוש רמקול אלקטרוסטטי מפני שישנם פרמטרים בהם הוא מדהים, כיוון שאני יודע שלא אוכל לחיות איתו בכל סיגנונות המוסיקה שאני אוהב עדיף לפעמים להיתענג על רמקול כזה אצל חבר קרוב לזמן מה רק בשביל להרגיש שוב את הצליל המיוחד שלהם, אך לאחר מכן אני מבין כי לא אוכל לחיות איתו בכל סיגנונות המוסיקה שלי. וכן ... אני כבר מתגעגע לצליל האלקטרוסטטי.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
תומר איזה רמקולים שידכתה למגבר הקרל שלך ? ובאיזה פרה השתמשתה . ונכון להיום מה ההיתה משדך לקרל מניסיונך. את הקרל FPB 400Cx, מכרתי לפני כשנה. הוא הפעיל דיינאודיו אווידנס טמפטיישן. קדם המגבר היה טטה ג'נרישן 8. איזה דגם של קרל יש לך?
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
My system sounds incredibly good. I have no urgent impulses to change anything about 2 days already... It's first time in my life. Unbeleivable. אתה יכול לפרט איזה ציוד יש לך? תומר
avatar
mmhifi 1970-01-01 02:00:00
Look at profile...But there were some changes after my message:d
avatar
elik2604 1970-01-01 02:00:00
הקרל מסידרת ה-showace חמש ערוצים ופרוססור של לקסיקון ה-mc 1
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
המגבר שלך יכול להתאים להרבה חברות: קף, טאנוי, דיינאודיו, פוקאל, סנוס פבר ועוד. יש לך תקציב מוגדר? אתה מחפש רצפתיים או מדפיים, זוג קדמיים או 5 רמקולים? השימוש למוזיקה או לקולנוע? האם תעדיף צליל חם או מדוייק? איזה סוג מוזיקה אתה שומע וכמה חזק אתה שומע? מה גודל חדר האזנה, מה מרחק הרמקולים מהקיר האחורי ומהמאזין? תומר
avatar
elik2604 1970-01-01 02:00:00
היום הקדמים שלי הם Ovtr 3 של Infinuty רמקולים ריצפתים גדולים עם סאבים מוגברים . מרוחקים מהקיר כ-חצי מטר. הסלון שלי צר וארוך הרמקולים נמצאים בחלק הצר ומזרימים מוזיקה לאורך 10 מטר.. היום מעניין אותי אך ורק ההזנה למוזיקה בסטריאו .בקולנוע אני מסודר. יש לי הרגשה שאצטרך להמתין ולגיס סכום של משהו כמו 30k על מנת להתקדם.. אני שומע ולא מפוצץ כמעט כל סוגי המוזיקה
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
היום הקדמים שלי הם Ovtr 3 של Infinuty רמקולים ריצפתים גדולים עם סאבים מוגברים . מרוחקים מהקיר כ-חצי מטר. הסלון שלי צר וארוך הרמקולים נמצאים בחלק הצר ומזרימים מוזיקה לאורך 10 מטר.. היום מעניין אותי אך ורק ההזנה למוזיקה בסטריאו .בקולנוע אני מסודר. יש לי הרגשה שאצטרך להמתין ולגיס סכום של משהו כמו 30k על מנת להתקדם.. אני שומע ולא מפוצץ כמעט כל סוגי המוזיקה ישנם רמקולים טובים מאוד בפחות כסף.
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
אני עם תומר.
avatar
gtr 1970-01-01 02:00:00
logan מצטרף לדעתו של נמר,כבעלים לשעבר של האסנט i,ולפני-כן הסקוולים,שלבטח אתה מכיר,אי אפשר להישאר אדיש.הם מרשימים מוסיקלית,וכן גם ויזואלית. זה רמקול שמעורר ויכוחים ברמה של אוהב-מתעב,הוא פשוט שונה. אצלי היה מוגבר בזוג מונו בלוקים של classe cam 350,ששלטו בו ביד רמה. 350 ואט בהכפלות,בסאונד נעים וחם מאוד. למעשה לא היה חסר לי דבר,פרט לדברים ה"רגילים" של אלקטרוסטטים,מרחק מהקיר (בעיה בסלון קטן יחסית),הגברה יקרה מאוד,וכמובן חזקה,וילדים שמרגע לידתם,למדו לשמור מהם מרחק,ולכבד את הטריטוריה שלהם. בכל זאת-בסטריאו היה טוב,בק"ב-חשבתי בתחילה שלא חסר כלום,ועם הזמן והאזנה אצל אחרים,חשתי שהם לא ממש מסתנכרנים עם שאר חלקי המערכת. יש לציין שהוגברו עלידי power של אדקום,gfa 7000,שרירי,שחובר לדנון 3806. אני מאזין רוב הזמן לסטריאו,אבל הופעות בק"ב,הן משהו שחבל לותר עליו מבחינתי,והסאונד שלהם משום מה נשמע לי תמיד מרפרף משהו,פחות בשרני,פחות דינמי. מכרתי אותם לאוהב ml מאושר,ורכשתי vsa db 99,שלטעמי,שקופים לא פחות מהמרטין לוגן,אבל בשרניים הרבה יותר.דיי סלחניים בהצבתם ובהגברתם,ובהסה"כ,ואני מדגיש -לטעמי האישי אני ממש מרוצה. אם איי פעם אהיה מרוצה טוטאלית מהסט שלי-בפירוש לא. היום אני מרוצה-במיליון הראשון-נדבר.
avatar
logan 1970-01-01 02:00:00
מסכים בהחלט, או שמתאהבים בלוגאנים, או ששונאים אותם ומאלה ששונאים אותם - והיו אצלי כמה כאלה שמעתי כינויים שאפילו האינטרנט לא יסבול. אחד מהם היה - "זה נשמע לי כמו טרנזיסטור ענק" בלעתי את העלבון בשקט. אני כבר עשר שנים עם לוגאנים, מי שמכיר אותי יודע ששמעתי כמות מכובדת של מערכות בחיים כולל מהיקרות ביותר וממרום נסיוני אני קובע - אין תמורה יותר טובה לכסף בתחום ההיי אנד מאשר הרמקולים האלה. החסרונות ש-g ציין מוכרים לי היטב וטופלו: הרמקולים אצלי שולטים בסלון - הפאנל מרוחק כמעט מטר ושבעים מהקיר האחורי וכמטר מכל קיר צדדי. החדר מטופל אקוסטית עם לוכדי באס ושטיחי קיר במקומות המתאימים, ההגברה בבי אמפינג הולכת עם הרמקול - באס דינמי מוגבר בסוליד סטייט, הפאנל האלקטרוסטאטי במנורות. העקרון החשוב לי ביותר היא במת סאונד תלת מימדית , טבעיות המיד, הפתיחות בגבוהים - ואת כל זה אני מקבל בגדול. אני מתפשר על איכות הבאס, לא על כמות וההתאמה לדעתי בין הבאס לפאנל בקונפיגורציה שהרכבתי היא טובה מאוד. לכל מי ששואל אותי מה אני חושב על הבאס אני עונה שאני לא מכיר אדם שקנה מרטין לוגאן (מהדורות הקודמים, בדור הנוכחי זה שופר מאוד אבל על הפאנל יש לי מעט ביקורת) לגבי קולנוע ביתי - לקח לי שנים להגיע להחלטה שגם הרמקולים האחוריים יהיו של מרטין לוגאן מסוג סקריפט איי, למרות שהמיקום שלהם ממש לא אידאלי מבחינת במת הסאונד האחורית, והלוואי שיכולתי להגיע לכמעט שלמות כמו שיש לי מקדימה. ההתאמה ביניהם לבין הקדמיים נפלאה. מכיוון שאני פריק של הופעות חיות ב-dvd אני מתרגש מהזיווג הזה כל פעם מחדש. וסיפור קטן לסיום - לפני שנה וחצי הייתי בהופעה בלתי נשכחת של האיגלס במינכן. הטור הזה הוקלט וצולם ל-dvd באותו הרכב נגנים. מאז שהייתי בהופעה אני חורש לפחות פעם בשבוע את ה-dvd . כל פעם מחדש אני חוזר שוב לאולם האולימפי במינכן - ומבחינתי אין הוכחה טובה יותר למעלותיה של המערכת בסאונד רב ערוצי. דינמיות בפאנל ממש לא חסרה לי, התחושה היא לחלוטין של להיות שם, וברגע שאוסיף סאב מתאים (וזה יקרה בתוך כחודשיים) אעלה עוד יותר מבחינת הבאסים. סנטר לדעתי בקונפיגורציה הנוכחית הוא עניין מיותר. הקוליות מגיעה באופן מדהים דרך שני הרמקולים הקדמיים. תאזינו, ותאמינו.
avatar
logan 1970-01-01 02:00:00
תוספת: צ"ל - אני לא מכיר אדם שקנה מרטין לוגאנים בגלל איכות הבאס מרטין לוגאן קונים בשביל מה שיודע לעשות פאנל אלקטרוסטאטי. הבאס הוא רק תוספת. וכמי ששמע אלקטרוסטאטיים של קווד (כל הדגמים), קווד - גרמניה, פינאל, אודיו סטאטיק - אני מעדיף לוגאנים. כנראה שרק סאונד לאב יודע לחבר באופן כמעט מושלם בין איכויות הפאנל לאיכויות הבאס, אבל את הרמקולים שלהם עוד לא יצא לי לשמוע. ולגבי ה-cls של מרטין לוגאן - אם היה לי סלון יותר גדול (רוחב של לפחות שישה מטר במקום ארבעה וקצת כפי שיש היום), הייתי קונה זוג ומחבר לכל אחד סאב וופר אקטיבי בצירוף קרוסאובר לחיתוך הגון בין השניים. זה החלום שלי, אבל בשבילו צריך להחליף בית.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
לוגן יקר. ראשית אני מסכים איתך לחלוטין לגבי היחוד של ה-ml לעומת יצרניות פנלים אחרות ויצא לי לשמוע כמה מהם. דבר אחד מאוד אהבתי ב-ml והוא בלי ספק הפיזור המצויין שלו יחסית לגודלו אך לי הייתה תחושה כי הבס מנגן קצת אחורה, לעומת זאת אם מתאימים יחידת בס באופן המושלם ביותר אין ספק שהרמקול הזה יודע לרגש עד דמעות. כמו כן אני אוסיף כי עדיין לא יצא לי לשמוע התאמת סאב מושלמת ואפילו אני ניסיתי זאת תקופה ופשוט זה לא היה זה. כיום אחרי שרכשתי את הרמקול החדש והדבר האחרון שהוא צריך זה סאב אני אגלה כי המרטין לוגן סמיט היה אחד המועמדים ושם לדעתי להבדיל מה-ml הישן הבמה בפנל איבדה את היחודיות שלה והיא מרגישה נמוכה יותר כאילו לא מגיעה מהתיקרה אלה באמת מפיסגת הרמקול ועד למטה כך שזה קצת פוגם בחוויה לעומת הישן עם הבמה המושלמת. כמובן שה-ml החדשים מאוזנים משמעותית באופן משכנע יותר מהישנים בהלבשה שבין הבס לפאנל אך עדיין זה לא זה . על -ml אפשר לדבר שעות מעל דפי הרשת אך התחושה שלי היא שהם קצת פיספסו בדגמים החדשים.
avatar
mmhifi 1970-01-01 02:00:00
It's all beautiful with electrostatics but if you love your music realistically loud-they don't work. Last time I heard Quad 63 I tried to get volume to my liking - and protection muted amp at about 60% of level I wanted. And it was amp of Quad! But if you love low-level listnening-they are fantastic
avatar
logan 1970-01-01 02:00:00
מסכים עם נמר לגבי אובדן הייחוד התחושה של מוסיקה הנופלת מגבוה בפאנלים בדגמים החדשים של לוגאן. וזו אגב הסיבה שגם לי אין סאמיט בבית. אגב תחושת המפל הזו כאילו המוסיקה מגיעה אליך מהתקרה היא שגרמה לי לבחור במרטין לוגאן. זהו לדעתי היתרון הגדול של הדגמים הקודמים . מי שלא חווה את התחושה הזו לא יודע מה הוא מפסיד. ולגבי עוצמות גבוהות, לוגאן רגישים פחות מקוודים מבחינה זו, משום שהבאס הדינמי שמגיע מאחור (וכן, נמר, אני מאוד אוהב את התחושה הזו שמזכירה לי את כניסתו לפעולה של מגדש טורבו במכונית) עוטף את הפאנל כשמעלים את העוצמה.יש לי חבר טוב שאצלו אנחנו עושים נסויים גם לגבי ווליומים בקווד ואף פעם לא הרגשתי שחסר לי משהו בנקודה זו. ואגב נכון שאני באופן אישי שומע בעוצמה נמוכה עד בינונית . יכולת השמיעה היא עניין שיש לשמור עליו.
avatar
il62 1970-01-01 02:00:00
אין ספק שהשמיעה בלוגאן היא חוויה יחודית ומפתיעה למישהו שלא רגיל וקשה לשחזר אותה עם רמקול שאינו אלקטרוסטאטי. הרמקולים האלו ברגע שמקבלים את ההגברה המתאימה והאקוסטיקה הנכונה -קשה מאוד להתחרות בהם . אולם אם אלו לא מתקיימים יהיה קשה לחיות איתם.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
בפאנלים בדגמים החדשים של לוגאן. וזו אגב הסיבה שגם לי אין סאמיט בבית. אגב תחושת המפל הזו כאילו המוסיקה מגיעה אליך מהתקרה היא שגרמה לי לבחור במרטין לוגאן. זהו לדעתי היתרון הגדול של הדגמים הקודמים . מי שלא חווה את התחושה הזו לא יודע מה הוא מפסיד. ולגבי עוצמות גבוהות, לוגאן רגישים פחות מקוודים מבחינה זו, משום שהבאס הדינמי שמגיע מאחור (וכן, נמר, אני מאוד אוהב את התחושה הזו שמזכירה לי את כניסתו לפעולה של מגדש טורבו במכונית) עוטף את הפאנל כשמעלים את העוצמה.יש לי חבר טוב שאצלו אנחנו עושים נסויים גם לגבי ווליומים בקווד ואף פעם לא הרגשתי שחסר לי משהו בנקודה זו. ואגב נכון שאני באופן אישי שומע בעוצמה נמוכה עד בינונית . יכולת השמיעה היא עניין שיש לשמור עליו. רן, לטעמי, הצליל של הסאמיט והוונטג' טוב יותר מהצליל של הדגמים הקודמים המקבילים. הבס יותר איכותי ויותר קל לשלב אותו עם החדר. האינטגרציה עם הפנל האלקטרוסטטי טובה מבעבר, המידרנג' יותר דינאמי, בגבוהים יש יותר אויר, הגודל הפיזי מקל על השילוב בסלון ממוצע ומאפשר לשבת יותר קרוב לרמקולים (פחות התערבות של החדר). בחלק מהדגמים הקודמים, הבס קצת נפוח וישנה תחושה שהפנל האלקטרוסטטי יותר מהיר (ומגיע יותר מהר לאוזן), מהבס. אני מסכים אתך שבמת צליל גבוהה (קיר), היא אחד הדברים המענגים בשיחזור של רמקולים. המרטין לוגאן סאמיט, יחד עם המגנפאן MG20.1 (עד מחיר מומלץ בחו"ל US$12,000), מציעים תמורה מטורפת לכסף.
avatar
mmhifi 1970-01-01 02:00:00
ולגבי עוצמות גבוהות, לוגאן רגישים פחות מקוודים מבחינה זו, משום שהבאס הדינמי שמגיע מאחור (וכן, נמר, אני מאוד אוהב את התחושה הזו שמזכירה לי את כניסתו לפעולה של מגדש טורבו במכונית) עוטף את הפאנל כשמעלים את העוצמה.יש לי חבר טוב שאצלו אנחנו עושים נסויים גם לגבי ווליומים בקווד ואף פעם לא הרגשתי שחסר לי משהו בנקודה זו. ואגב נכון שאני באופן אישי שומע בעוצמה נמוכה עד בינונית . יכולת השמיעה היא עניין שיש לשמור עליו. It's very subjective thing. For me system which cannot do 110db loudness without stress is not hi-fi - simple as that. But it's me. I know of people which cry at 88db and think I am crazy. OK. But what do you feel at live concert? Even at classical you have 115db peaks
avatar
logan 1970-01-01 02:00:00
תומר ידידי, לטעמי לא ואתה יודע שנסעתי רחוק מאוד ב-2005 כדי לשמוע את הסאמיט עוד לפני שהגיעו ארצה מתוך כוונה אמיתית שזה יהיה הרמקול הבא שלי. שמעתי אותו אז ומאז בעשרות קטעי מוסיקה בכל הסגנונות עם שלוש הגברות שונות (מיוזיקל פידליטי, ספקטרל, קונראד ג'ונסון) ולא קיבלתי את תחושת הפיזור המופלאה - אנכית, אופקית ועמוקה שאני מקבל באסנט ובקודמו האס אל 3. לגבי כל השאר - הבאס, האינטגרציה עם הפאנל, קלות המיקום וגם היופי אין ספק שיש שיפור מדור לדור - אבל בשבילי משהו לא טוב קרה לפיזור של הפאנל. בזה זה מתחיל, ובזה זה נגמר. לגבי תמורה לכסף, אני מסכים בהחלט אבל אני לא קונה עיסקה וערך לכסף, אני קונה רמקול ואיכות שמע - ורק את זה. וכמי שהשקיע בעשור האחרון ברמקולים של מרטין לוגאן כשישים אלף שקלים, אני לא מצטער לרגע על ההשקעה.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
רן. אהבתי את המשפט שלך בנוגע ל"ערך לכסף". בסופו של דבר רמקול ומערכת בכללי זה עיניין של טעם אישי, אני נניח תמיד אהבתי רמקולים גדולים שגם בעוצמה נמוכה מרגישים את הנוכחות שלהם בחדר, ותמיד אהבתי את התוצאות של הרצפתיים הטובים יותר מהמדפיים מאותה רמה. למרות שנתקלתי בלא מעט רמקולים מדפיים שהיו מאוזנים יותר מאחיהם הריצפתיים עדיין הריצפתי נישמע יותר לטעמי. זה בדיוק מה שקורה עם המרטין לוגן, אולי החדשים טובים יותר בפרמטרים מסויימים אך עדיין הבמה ניפגמה, לכן אלה שהיתאהבו בבמה המיוחדת שלהם אינם יכולים להיתפשר יותר, זה הרבה מעבר לפרמטרים ניבדקים, זה כבר אופי ואהבה לצליל ספציפי אי לכך אני נוטה להסכים עם רן כי בשבילו ולטעמו הישנים מספקים לו חוויה מוסיקלית שהיא מעבר ליתרונות וחסרונות וכאן אין השוואה קרה.
avatar
Vandoren 2007-02-09 03:28:33
לא, לא נראה לי שבחיים אהיה ממש מרוצה אבל אני מתקרב למצב שאוכל לשמוע בשקט בלי לסבול. למי שיש, Wes Phillips נגע בעניין בצורה חביבה בטור As We See It של stereophile האחרון. אני, לצערי, באותו מצב ובאותו נתיב. יש הנהנים מהדרך ויש, כמוני, שמתייסרים בדרך להנאה :p. אבל, בגלישה לתחום הפסיכו-אודיו-לוגיה, ברגע שאני יוצא מהפורומים האלה ומאזין למוסיקה הכל נשכח ואני נהנה מכל צליל גם אם המערכת אינה במיטבה. גם אם מדובר בקלטת ישנה, בתקליט שרוט או בתקליטור סטרילי - אפשר להתעלות מעל כל אלה וליהנות מהמוסיקה. בתקווה שלא אעבור על חוקי האתר, להלן קישור למאמר שהוזכר כאן http://stereophile.com/asweseeit/807awsi/ אודות האזנה למוסיקה מול האזנה למערכת.
avatar
dupo 2007-03-09 17:07:16
אני מתענג כל יום מחדש והחיוך נמרח באופן מתמיד מהאזנה עד כדי עילוי רוחני מסויים , אישית אני חושב שאני פשוט אוהב מוסיקה הרבה יותר ממערכת , תמיד נהנתי מלחיות את המוסיקה גם אם זה ברדיו במקלחת , בקשר למערכת אני מאוד מרוצה וחושב שהתוצאה מדהימה אני אוהב לעקוב,לחקור ולבחון דקויות ושינויים שאני מבצע במערכת לשמוע בצורה אבסולוטית וללכת קדימה לפרטים הקטנים , שילוב שתי העולמות הוא שילוב מנצח עבורי :)
avatar
offirs 2007-03-09 17:33:14
האם הרמקול של מרטין לוגן,שרן דיבר עליו הוא זה: http://www.uk.martinlogan.com/speaker_intro/descent.html
avatar
aloni 2007-03-09 20:19:52
לא, מדובר על דגם ישן של קדמיים.
avatar
offirs 2007-03-09 20:42:00
avatar
zs 2007-04-09 00:14:59
שלום לכולם,אני מיצטער שאני... קצת שונה, אבל משום מה,אני מאוד מרוצה מהמערכת שלי.והדבר בא לידי ביטוי בכך, שליפעמים אני מוצא את עצמי מאזין שעות למערכת(שהזמן מאפשר זאת)לא מיתעייף,ומיתבעס שניגמר הזמן וצריך לישון, כי מחר עבודה. כמו כן יצא לי לישמוע כמה מערכות ,ציודים שונים בחיים שלי.היו כאלה שמאוד נהנתי והיו כאלה שלא כל כך, ללא קשר למחיר הציוד.אך משום מה כל פעם שחזרתי ושמעתי אם המערכת שלי חיוך קטן עלה לי. ואז אני מבין שאני נהנה מהתוצאה. אז זהוא זה ואם כבר שנה חדשה ,אני מאחל לכולם את אותה הרגשה,שנה טובה והרבה בריאות.:)(ורד)
avatar
נמר 2007-04-09 00:28:44
שלום שלמה. אני מקווה שזה אתה. ואם כן אז אני מוכרח להודות שאתה צודק, התוצאה אצלך מצויינת.
avatar
mmhifi 2007-04-09 01:39:41
אבל משום מה,אני מאוד מרוצה מהמערכת שלי Did you say I am not audiophile? Satisfied audiophile-dead audiophile
avatar
zs 2007-04-09 21:38:01
אהלן נמר,אכן זה אני.... ואם נחזור אליך ידידי, הרשה לי לציין שאצלך למשל מאוד נהנתי,רק חבל שלא יוצא לנו להיפגש קצת יותר..... ול-mmhifi אין לי מושג מה טומנת בתוכה המילה אודיופיל.אני כן יכל לומר לך שלקח לי הרבה זמן להגיע לתוצאה שיש לי עכשיו. (ותדע לך שהיו לי ציודים יותר יקרים בחלק מהדברים שיש לי היום)לדעתי שיחק לי קצת המזל עם הסינרגיה בין חלקי המערכת וההתאמה שלה לחדר. כמו כן גם הרבה ניסיונות. בברכה-z.s
avatar
logan 2007-06-09 20:14:26
כן, זה האסנט שחוגגים אצלי בשבוע הקרוב יום הולדת 5 זה הדגם?: http://www.uk.martinlogan.com/pdf/brochures/brochure_ascent.pdf מזל טוב לכל מי שנהנה מהמערכת שלו ושנה טובה עם הרבה מוסיקה.
avatar
offirs 2007-06-09 21:30:53
כן, זה האסנט שחוגגים אצלי בשבוע הקרוב יום הולדת. מזל טוב לכל מי שנהנה מהמערכת שלו ושנה טובה עם הרבה מוסיקה. תודה.
avatar
dagan12 2010-02-08 15:21:32
בבקשה חייב עזרה שלום שמי דגן אני רוצה לקנות רמקולים בסביבות 800 ש"ח, סאב וופר בסביבות 800 ש"ח ומגבר בסביבות 900 ש"ח באיכות טובה שיחזיקו לטווח ארוך. השימוש הוא 80 אחוז מוזיקה 20 אחוז סרטים אבל יותר חשוב מוזיקה. חדר לא גדול אבל גם לא קטן בערך 3 מטר על 3 מטר ו-80 ס"מ. בבקשה תמליצו לי ותעזרו לי זה חשוב לי. אפשר לקבל חוות דעת על Altec Lansing MX5021 ? יש לי גם שאלה לגבי הכתבה. איך יודעים עם המגבר שבחרתי מתאים לרמקולים שאני רוצה לבדוק וההפך?
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: