Comfort Lapdesk - כרית יעודית של Logitech עבור מחשב נייד

dtown
08-12-2008 22:08

על פי מחקרים שערכה לוג'יטק 60% מבעלי מחשבים ניידים משתמשים בו בסלון ו- 36% במיטה, הכרית כוללת ארבע שכבות בידוד מחום, תחתית העשויה מבד אוורירי וחלל ריק בין התחתית לחלק העליון לבידוד נוסף ומניעת מעבר חום.


חברת לוג'יטק משיקה היום תוספת חדשה למשפחת האביזרים למחשבים ניידים. המוצר החדש נקרא Comfort Lapdesk שהוא למעשה כרית ברכיים לעבודה נוחה עם המחשב הנייד במקומות בהם אין שולחן עבודה. למחשבים ניידים יש יתרון בולט בניידות, אך לעיתים נוחות השימוש נפגעת מכך. Comfort Lapdesk משמשת כבסיס יציב לעבודה עם מחשב נייד על הברכיים, דבר המאפשר עבודה עם המחשב בסלון, במיטה ואפילו על השטיח.

ממחקרים שערכה לוג'יטק עולה שכמעט 60% מהמשתמשים במחשב נייד בבית, עושים זאת מהספה כדי שהם יוכלו לשלוח דוא"ל, לצ'טט או לגלוש באינטרנט כשהם במחיצת בני משפחתם בסלון. המחקר גילה גם ש- 36% משתמשים במחשב נייד במיטה ו- 16% משתמשים במחשב על הרצפה. המחקר הצביע גם על בעית החום שפולט המחשב הנייד, דבר אשר צוין על ידי 50% מהמשתתפים בסקר. כמו כן, 41% מהנשאלים הביעו דאגה לגבי היציבה הלא נכונה כאשר משתמשים במחשב הנייד כשהוא לא ממוקם על שולחן. אנשים רבים משתמשים בכרית רגילה או ספר כחוצץ בין החום הנפלט מהמחשב לבין הרגליים, אך פתרונות אלו עלולים לאגור חום ולמנוע אוורור האזור ובכך להביא לתוצאה הפוכה.

בניגוד לפתרונות הזמניים והמזדמנים האלו, ה- Comfort Lapdesk כוללת ארבע שכבות בידוד מחום, תחתית העשויה מבד אוורירי וחלל ריק בין התחתית לחלק העליון לבידוד נוסף ומניעת מעבר חום. הכרית תוכננה שבמקום שכל התחתית תבוא במגע עם הרגליים, כדי לשפר את זרימת האויר באזור יש רק ארבע נקודות מגע בין תחתית הכרית לרגליים.

Comfort Lapdesk עוצבה כדי לספק בסיס יציב לעבודה עם המחשב ולכן בשימוש בכרית זו ניתן לשבת בנוחות ואין צורך להצמיד את הברכיים לתמיכה במחשב. החלק העליון של הכרית של לוג'יטק עשוי מחומר המונע החלקת המחשב, חלק זה ניתן גם להטיה בזוית של 12 מעלות לשיפור זוית הראיה ונוחות העבודה. כשהכרית אינה בשימוש ניתן לאחסן אותה במקומות צרים וזאת הודות לעיצוב הקומפקטי שלה.

מחירים וזמינות:
מחיר משוער כ- 200 ₪.
צפי הגעה - במהלך ינואר.

מעבר לתגובות בפורום