Apple Store בישראל - הפתיחה

dtown
03-09-2008 06:59

חנות אפל החדשה נפתחת בקניון רמת אביב, תשתרע על שטח של 300 מ"ר ותציע מחשבי Mac, נגני אייפוד ואביזרים שונים, עדיין ללא אייפון.

"iDigital, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל פותחת את החנות הראשונה בקניון רמת אביב בעוד כשבועיים, ביום חמישי ה- 18.09.08.
החנות החדשה תכלול עמדת שירות ותמיכה, Genus Bar, אשר תאויש על ידי מומחי מק שיסייעו ללקוח למקסם את השימוש במוצרי אפל. בחנות גם הוקם אזור הדרכה ולימוד בו יוכלו משתמשים חדשים וקיימים ללמוד מקרוב על המוצרים והתוכנות השונות שמציעה Apple.

בנוסף, יתקיימו באזור זה הופעות מוזיקה של אמנים ולהקות העושים שימוש במוצרי Apple ליצירה וכן הרצאות מקצועיות בתחומי המוזיקה, הצילום ועריכת סרטים.


בחנות המשתרעת על פני 300 מ"ר, יוצגו להתנסות ולמכירה מחשבי ה- MAC וביניהם: ,Macbook Macbook Air ו- Macbook Pro ; אייפודים על כל סוגיהם; ומגוון סוגי דסקטופ: iMac MacPro, Mac Mini.

מעבר למוצרי אפל, iDigital תציע גם מגוון רחב של מוצרים משלימים כמו: תיקים למחשבים ניידים, אביזרים לאייפודים וגם גאדג'טים נוספים.

המוצר המדובר ביותר - אייפון אינו מוזכר בהודעה.


מאז פתיחת חנות אפל הראשונה בשנת 2001, ביקרו בחנויות אפל ברחבי העולם למעלה מ- 150 מיליון איש. חברת אפל מפעילה 147 חנויות בשלוש יבשות ביניהן: 6 ביפן, 6 באנגליה ו- 2 בקנדה.
מעבר לתגובות בפורום