הכירו את Vivaldi Audio

שמעון בוזגלו (יבואן)
01-11-2021 09:45

שמעון בוזגלו השיק אתמול את הסוכנות החדשה (לשעבר מאסטרו אודיו צפון) ובין המוצרים שישווק, תמצאו גם חברת על גרמנית.

אני שמח להודיע על פתיחת סוכנות אודיו חדשה בשם Vivaldi Audio – לשעבר "מאסטרו אודיו צפון" – ועל השקת אתר חדש. אמשיך כמובן לשווק את המוצרים המצוינים של "מאסטרו אודיו"ובנוסף אשווק בבלעדיות בישראל את מוצריה של חברת העל הגרמנית German Physiks. 

בשנה האחרונה עקבתי אחרי שוק האודיו הגבוה המקומי. התרשמתי מאיכות וממגוון הציוד, אבל שוב ושוב מצאתי פער בין איכותו לבין החלל שבו הוא מצוי: חדרים קטנים מדי או לא מטופלים מספיק מבחינה אקוסטית, או רמקולים המוצמדים כמעט לקיר האחורי בסלון מסיבה מובנת של התחשבות בבני הבית האחרים. בתנאים כאלו המערכת רחוקה כמובן מלמצות את הפוטנציאל שבה.

אז אחרי הרבה חיפושים גיליתי את חברת Larsen. מדובר ביצרנית רמקולים קטנה משבדיה, עם ארבעה דגמים בלבד, במחיר שפוי, הנשמעים במיטבם דווקא כשהם מוצמדים לקיר, ובתנאי סלון ביתי "נורמלי" ללא טיפול אקוסטי מיוחד. מה גם שהם קטנים ולא משתלטים על הסלון, ועם זאת מפיקים בס אדיר, כי בזכות הטכנולוגיה שלהם הקיר משמש להם כמעין סאבוופר טבעי. בקיצור, חלומה של כל אשת אודיופיל... 

בנוסף, אני קשוב לקולות הרבים הזועקים על גובה המחירים בתחום שלנו. למרבה המזל, השוק מציע היום גם לא מעט מוצרים טובים במחירים סבירים בהחלט. לכן בקטגוריה "מערכות מלאות" באתר תמצאו שתי הצעות למערכות שיפתיעו רבים מכם – באיכות ובמחיר!

האזנה נעימה,

לאתר החדש של Vivaldi Audio - לחצו כאן

שמעון: 054-2901166

מעבר לתגובות בפורום