אירוע פתיחת חנות DJI בקניון רמת אביב

תמיר עיואן
05-09-2021 15:14

ב-2.9 בשעת ערב, לאחר שאחרון הלקוחות עזב את קניון רמת אביב, הוזמנו עיתונאים, כתבים, בלוגרים וידוענים לאירוע השקת החנות החדשה של DJI בקניון רמת אביב. תמיר עיואן עם הסיקור.

בהתאם להנחיות הקורונה, הכניסה לאירוע היתה מותנית ברישום והצגת תו ירוק.

החנות ממוקמת במרכז העניינים של הקומה השניה היוקרתית הקניון. המבנה שלה צר ועמוק, מלווה בתמונות ובמסך תצוגה ענקיים של הרחפן.

dji

המופע המרכזי באירוע היה הופעתו של הדי ג'יי סקאזי, הלא הוא אשר סויסה.

די ג'יי סקאזי

בנדא

רגע לפני שנצלול למוצר הדגל שהצדיק השקת חנות, שווה להזכיר מיהי בנדא. השם בנדא קרוי על שם הבעלים מרדכי בן דוד, ובקיצור "בנדא. החברה החלה את דרכה בשנת 1982 ביבוא קלטות טייפ של TDK, ולכן במקור התלווה לשמה התוספת "מגנטיק", על שם המדיה המגנטית אותה מכרה. 

כיום היא מייבאת ומפיצה מגוון עצום של מותגי על, הכוללים בין השאר את Synology, Dahua, Philips, Miracase, Corsair, AOC, Logitech, Razer, Lenovo, Aukey, TP Link, WD, Sandisk, Baseus, XBOX ואפילו ג'קוזי מתנפח של MSPA, וכמובן DJI.

DJI

לא כולם יודעים, אולם חטיבת הפיתוח של DJI היא בכלל סינית, ויושבת בעיר Shenzhen. מקור השם DJI הוא "Da-Jiang Innovations" ובאנגלית "Great Frontier Innovations". אני מתעכב על זה מכיוון שהעובדה שיש לה נציגות פעילה בארצות הברית, גורמת לחלקנו להתבלבל ולחשוב שבעצם מדובר בחברה אמריקאית.

DJI מוכרת כיצרנית ומפתחת של רחפנים, אולם היא מזמן חולשת על מגוון תחומים משיקים: צילום אקסטרים, מייצבי מצלמות (Gimbal) ובקרי הטסה. יש לה כ- 14,000 עובדים ברחבי העולם, ותנאי ההעסקה תחרותיים ביותר: צוותים בחברה מתחרים זה בזה על מנת להמציא מוצרים טובים יותר, על מנת להביא לנו הלקוחות מוצרים חדשניים יותר. לא לחינם המדובר בחדרה החדשנית ביותר בתחום הרחפנים. המילה הראשונה בה משתמשת החברה על מנת להציג את עצמה באתר שלה היא "creativity".

Mavic Air 2S

באפריל השנה הושק הדגם העדכני ביותר של הרחפן הפופולרי. הוא כולל מצלמה מובנית עם חיישן CMOS בגודל 1 אינטש, יכולות אוטונומיות וגוף קטן מימדים שמשקלו פחות מ -600 גרם.

החיישן מגודל לספק איכות וידאו של 5.4K/30fps או 4k/60fps. החיישן הגדול מסוגל לספק תמונות ווידאו ברורים ומוארים גם בתנאי תאורה קשים במיוחד. המצלמה כוללת גם תמיכה ב- HDR במהלך הצילום, כך שאין צורך לעבד התמונה לאחר הצילום.

DJI מציינת שה- Air 2S הוא אמור להיות המזל"ט האזרחי האולטימטיבי לאלו שמעוניינים ליצור וידאו בתנועה.

התכונות האוטונומיות כוללות בין השאר את ה- ,Spotlight 2.0 ActiveTrack 4.0 ו- Point of interest 3.0 שמאפשרות לרחפן לעקוב אחר אובייקט או לרחף סביבו ב- 360 מעלות באופן עצמאי, עד להודעה חדשה.

בשונה מהדגמים הראשונים, לדגם זה היכולת לקלוט את סביבתו בארבעה כיוונים: למעלה, למטה, קדימה ואחורה. האלגוריתמים למערכות סיוע למטיס (APAS 4.0) שופרו כך שהרחפן מסוגל להימנע ממכשולים באופן פעיל בתרחישים מורכבים יותר ובמהירויות גבוהות.

נחזור להשקה

בשונה מאירועים דומים אחרים, באירוע זה לא נשאו נאומים ולא הוצגו מצגות.

צפו לבאות.

מעבר לתגובות בפורום