סיכום אירוע Unpacked לסמסונג

תמיר עיואן
12-08-2021 17:48

אתמול, ה- 11.8, ערכה סמסונג אירוע התנסות לסלולרים המתקפלים, לשעון ולאוזניות TWS. תמיר עיואן מדווח מהאירוע בחסות הגבלות הקורונה

באירוע ניתן היה להתנסות במוצרים החדשים שהושקו באותה העת, באופן בלתי אמצעי ולהתרשם מהחידושים שהם מציעים.

לשם כך הוזמנו כתבים וצוותי עיתונות למלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

בצל הקורונה, נדרשו כל המשתתפים להציג תו ירוק בטרם ניתן היה להיכנס למתחם המלון ולערוך בדיקת קורונה במקום בטרם כניסה לאירוע. התשובה לבדיקה התקבלה במקום. גם לאחר התשובה השלילית, התבקשו המשתתפים להישאר עם מסיכות כל העת.

בדיקות קורונה בכניסה למתחםבדיקות קורונה מהירות בכניסה לאירוע

כבר בכניסה לאירוע ניתן היה לצפות ב-4 שולחנות מרווחים עליהם הועמסו המוצרים החדשים:

- 2 הטלפונים הסלולרים המתקפלים: Galaxy Z Fold3 5G ו-Galaxy Z Flip3 5G

- Galaxy watch 4

- Galaxy Buds 2

אולם האירועאולם האירוע

 Galaxy Z Fold3 5G ו-Galaxy Z Flip3 5G

מדובר בשני טלפונים מתקפלים בגרסת פרימיום שפותחו ונבנו מחדש על מנת להעצים את החוויה. הדור השלישי של המכשירים המתקפלים כולל מספר שיפורים מרכזיים:

- עמידות גבוהה יותר 

- חוויית שימוש טובה מאי פעם

נזכיר שהגרסאות הקודמות של מכשירים מתקפלים פחות הצליחו והושקו על ידי סמסונג באופן מוגבל. כעת סמסונג מרגישה בטוחה יותר ומחליטה להשיק את המכשירים המתקפלים בכל ערוצי ההפצה במקביל.

Z Fold3

סמסונג משיקים את הגרסה השלישית של הסלולרי המתקפל. ה-Z Fold3, ממוצב לאלו הזקוקים למכשיר אולטימטיבי שיתאים לעבודה בשילוב עם גיימינג ובידור. הוא כולל Infinity Flex מתקפל בגודל 7.6 אינטש ותומך בעט מסוג S Pen. 

Z Fold3

ה-S Pen נמכר בנפרד וניתן לשימוש רק במסך הראשי של Z Fold3. עטי S Pen וסטיילוס אחרים אינם מיועדים ל-Z Fold3, כולל עטים של יצרנים אחרים. סמסונג מציינת שהם עלולים להסב נזק למסך. 

מחירו המומלץ לצרכן  הוא 6,349 ש"ח לדגם עם זיכרון 12 גיגה בייט ונפח אחסון של 256 גיגה בייט, ו- 6,699 ש"ח לדגם עם נפח אחסון של 512 גיגה בייט.

תקציר תכונות ה- Z Fold3תקציר תכונות ה- Z Fold3

Z Flip 3

זוכרים את ה- Star Tec של מוטורולה? קבלו את הגרסה המשופרת שלו. ה-Z Flip 3 הוא הסמרטפון הראשון בגודל רגיל שמתקפל לשניים. גודלו לאחר קיפול הוא אידיאלי, וכך הוא נכנס בקלות לכל כיס. המסך החיצוני שלו מאפשר לצפות בצילום סלפי גם כשהפליפ סגור, כמו גם בחיווים נוספים כמו גם לצפות בחיווי על שיחה נכנסת.

Z Flip 3

המצלמה המשולבת בו ניתנת להפעלה חכמה גם לאחר קיפול חלקי שלו, וכך ניתן לצלם סלפי גם מרחוק ללא עזרה מגורם אחר. כפי שניתן היה לעשות במכשירי העבר, כמובן שניתן גם לענות לשיחה באמצעות פתיחת הפליפ, ולנתקה באמצעות קיפולו, אולם גם לצפות בהתראות ובהודעות מבלי לפתוח את ה-Z Flip3.

Z Flip 3

ה-Z Flip 3 מאפשר למשתמשים לצלם תמונות סלפי, בלי ידיים, במצב Flex, או לצלם תמונה מהירה כשהמכשיר מקופל, ישר מהמסך החיצוני, באמצעות תכונת Quick Shot, באמצעות לחיצה כפולה על מקש ההפעלה שלו.

תקציר תכונות ה- Z Flip3תקציר תכונות ה- Z Flip3

שני המכשירים עמידים במים על פי תקן IPX8, הכולל טבילה במים מתוקים בעומק של 1.5 מטרים למשך עד 30 דקות. לכן אפשר להשתמש בהם ללא חשש גם בגשם שוטף. כדאי לציין שהתקן לא מכסה שימוש בחוף הים או בבריכה. הם גם לא עמידים בפני אבק.

מחירי ה- Z Fold3 & Z Flip3 וזמינותם בחומחירי ה- Z Fold3 & Z Flip3 וזמינותם בחו"ל

מחירו לצרכן של Z Flip3 יהיה 3,749 ₪ עם זכרון של 8 גיגה בייט ונפח אחסון של 256 גיגה בייט.

צבעים

שני המכשירים כוללים גם את כיסוי ה-Armor Aluminum החדש – האלומיניום החזק ביותר שהוכנס אי פעם לטלפון Galaxy – לצד זכוכית Corning® Gorilla® Glass Victus™ – הזכוכית החזקה ביותר להגנה מפני שריטות ונפילות. בנוסף הם כוללים ציפוי מגן חדש שעשוי מפוליאתילן טרפתאלט (PET) גמישי ומספקת עמידות גבוהה ב-80% מזו של מכשירים קודמים בסדרה.

כדאי לציין שהחלק המאתגר ביותר ביצירת מכשיר מתקפל הוא תכנון הציר הנסתר, שמחבר בין הצגים המתקפלים. סמסונג הטמיעה חידוש במכשירי ה-Galaxy Z Flip שמאפשר לייצב את המכשירים בכל זווית ולשיפור יכולת דחיית האבק והחלקיקים.

אחת השאלות שצצות כשמשחקים עם המכשירים הללו היא כמה פעמים ניתן לקפל אותם בטרם יפגע מנגנון הקיפול. לאחר שני סבבי השקות קודמים, הגיעה סמסונג מוכנה עם התשובות למציינת שהם עברו בדיקות קיפול מחמירות ולכן עומדים בפני 200,000 מחזורי קיפול. שני המכשירים תומכים ברשתות 5G.

שיתוף פעולה עם יצרני האפליקציות

על מנת להתאים את השימוש באפליקציות עם מסך כפול, סמסונג הרחיבה את השותפויות שלה עם חברות מובילות כמו Google ו-  Microsoft, כדי לאפשר למשתמשים ליהנות מכפל המסכים. מכיוון שמצב הלוח הכפול (dual-pane) במכשירים המתקפלים של סמסונג מהווה קונספט חדשני, שטרם אומץ באופן מלא על ידי יצרניות אחרות, סמסונג נדרשה באופטימיזציה פרטנית. שיתוף הפעולה הוביל לידי כך שתוכלו לקיים פגישות ב- Microsoft Teams, ביחד עם Office, לשלוח הודעה לצד סקירת היומן, או להציץ בפגישות ביומן באופן מרווח יותר. 

שילוב 2 אפליקציות זו לצד זושילוב 2 אפליקציות זו לצד זו

הצגים

ה- Z Fold3 5G כולל מסך ה-Infinity Flex בגודל 7.6 אינטש עם טכנולוגיית  Camera Display Under החדשה שמציבה את המצלמה מתחת למסך, ולראשונה אינה יוצרת חלל שחור בו – יש פיקסלים גם מעל חור המצלמה!

טכנולוגיית Eco מאפשרת לצמצם את צריכת החשמל למרות שהמסך בהיר יותר ב- 29%, וקצב הרענון שלו 120 הרץ. 

מעבד

המעבד בשני המכשירים יהיה זהה בכל השווקים בעולם: Qualcomm Snapdragon 888 Octa Core

מצלמות

המצלמות האחוריות ב- 2 המכשירים יהיו 12 מגה פיקסל והקדמית 10 מגה פיקסל.

סוללה

הסוללה ב- Fold בהספק 4400 mAh 

סאונד

הרמקולים הסטריאופוניים של ה-Z Flip3  כוללים גם תמיכה ב- Dolby Atmos. בנוסף, כשהמכשיר מקופל חלקית, במצב Flex, סרטון של יו טיוב יכול לרוץ בחלק העליון של המסך, ובקרות כדוגמת בהירות ועוצמת שמע ימצאו בחלקו התחתון של המסך.

העט

הטכנולוגיה של סדרת ה- Note מוטמעת גם ב- Fold3:

ניתן יהיה להשתמש ב-S Pen גם על המסך המתקפל . לדוגמא, כך ניתן יהיה לכתוב הערות במהלך שיחות וידיאו ולסמן "וי" ברשימת המטלות תוך כדי קריאת מיילים. 

ריבוי משימות

ניתן להצטרף לשיחת וידאו בחלק העליון של המסך, ולהתפנות להערות או רשימות בחלקו התחתון. חלון הMulti-Active של ה-Z Fold3 מאפשר גם להפעיל במקביל אפליקציות דוגמת הודעת טקסט, יחד עם כתיבה ביומן. 

צבעים

ה-Z Fold3  מגיע בשלושה צבעים קלאסיים: שחור פנטום, ירוק פנטום וכסף פנטום.

ה-Z Flip3 מגיע בארבעה צבעים עכשוויים: שמנת, ירוק, לבנדר ושחור פנטום, וכולל גם מעמדי טבעת אלגנטיים ונרתיקי רצועה חדשים שמאפשרים להחזיק ולקפל בקלות את הטלפון.

מכשירי Z Fold3 ו-Z Flip3 יהיו זמינים להזמנה מוקדמת החל מה-11 באוגוסט ב 19:00 בערב, והאספקה שלהם תחל בראש השנה. לקוחות שיזמינו לאחר תום ההזמנה המוקדמת, יקבלו המוצרים לאחר יום כיפור.

המזמינים מראש את Z Fold3 או Z Flip3 יהנו מערכת PRE ORDER חגיגית: 

Galaxy Z Fold 3 יגיע בערכה מיוחדת הכוללת אוזניות Buds Pro, כיסוי ועט מתנה או לחלופין יוכלו ליהנות מ- 700 ₪ הנחה במעמד ביצוע ההזמנה.

בתקנון הזמנה מוקדמת ניתן לעיין כאן.

הטבת שרות לרוכשי Z Fold3 או Z Flip3:

כדי להסיר חששות על שבר במכשיר, רוכשי המכשירים ייהנו מהטבת שרות של תיקון מסך במחיר מוזל,

ללא צורך ברכישה מוקדמת של ביטוח.

699 ₪  עבור תיקון שבר במסך  Flip3   

999 ₪  עבור תיקון שבר במסך Fold3

רלוונטי למקרה אחד של שבר מסך פנימי, למשך שנה מיום הרכישה.

את תנאי התיקון של שבר המסך ניתן לקרוא כאן

מטען

אף אחד מהטלפונים הסלולרים לא יסופק עם מטען. האריזות יהיו דקות יותר, קלות יותר וחוסכות לסמסונג נפח איחסון. במידה והלקוחות מעוניינים, יוכלו לרכוש מטען בנפרד. סמסונג פועלת להציע בישראל באנדל של רכישת מטען עם המכשירים, אולם ביקשו לשלא לפרט יותר בנושא.

Buds2 

לצד ה- Buds Pro המתקדם ביותר וה- Buds Live הבסיסי יותר, שכבר קיימים בשוק, משיקה סמסונג עתה גם את ה- Buds2 המהוות אוזניות ה- True Wireless הבסיסיות וברמת מחיר נוחה יותר מאחיותיה. לכולן ANC ו-2way speaker. ההבדלים ברמות הבאס, משך זמן הסוללה, משקל וצורה חיצונית.

סמסונג מציינת שה- Buds2 מתאימות כדי לשמוע מוזיקה אולם גם לשיחות ועידה. הם כוללים רמקולים עם 2 דרייברים, וופר וטויטר, שמפיקים צלילים גבוהים ובאסים עמוקים, אולם גם ANC לשם סינון רעשי סביבה. 

Galaxy Buds2Galaxy Buds2

מי שמעוניין לשמוע גם את רעשי הסביבה יוכל לכוון את עוצמת ה- ANC לשלוש רמות באמצעות האפליקציה Galaxy Wearable. 

Buds2 הן האוזניות הקטנות והקלות ביותר של סמסונג. הן מוצעות בארבעה צבעים: שחור פחם, לבן, ירוק זית וסגול בהיר. מחירם לצרכן יהיה 499 ₪.

Galaxy Watch4 ו-Galaxy Watch4 Classic 

הגרסה הרביעית של השעונים החכמים שסמסונג מציגה מצויידת במערכת ההפעלה החדשה שלהם, שנוצרה בשיתוף עם Google. המסר הכולל ברור: שעון שמנטר וידאג לבריאותך.

 

Galaxy Watch4 מאובזר בחיישן BioActive שמשתמש בשבב ייעודי כדי להפעיל שלושה חיישני בריאות:

- מד דופק אופטי

- חיישן אלקטרוני למדידת ECG

- חיישן ביואלקטרוני למדידת רכיבי הגוף (אחוזי שומן ו BMI) 

כל השלושה ינטרו בו זמנית את לחץ הדם שלהם, להבחין בפעימות לב חריגות שמובילות לפרפור חדרים, למדוד את רמת החמצן בדם, ולחשב לראשונה את אחוז המים, מסת שריר ואחוז השומן בגוף. 

הבדיקה מתבצעת באמצעות הנחת שתי אצבעות על פרק כף היד, והתוצאה מתקבלת תוך 15 שניות.

יכולות מדידת ECG ולחץ דם הופכות את מוצר לציוד רפואי ולכן נמצאות כעת בתהליכי אישור של משרד הבריאות בישראל. סמסונג צופה שיכולות אלו יוטמעו בשעוני Galaxy Watch4 במהלך רבעון 4 של שנת 2021.

ממשחק עימם נוכחתי שהשעונים מאד אטרקטיבים למראה וכוללים שלל פונקציות בריאות לניטור פעילות יום יומית והעלאת מוטיבציה לפעילות גופנית. הם כוללים מגוון רחב של אימונים מונחים, אתגרים קבוצתיים, וגם תמונה כוללת של דפוסי השינה שלכם, עם יותר פרטים משעונים מתחרים:

- ניטור נחירות 

- מדדי חמצן בדם בזמן השינה

 הסייגים לשימוש בתכונות אלו הם:

- תכונת לחץ הדם זמינה בשווקים נבחרים בעולם

- צריך להתקין אפליקציית Samsung Health Monitor מחנות האפליקציות של Samsung Galaxy בלבד. 

- יש כייל את המכשיר כל ארבעה שבועות באמצעות מד לחץ דם רגיל, כדי לודא דיוק. 

- אפליקציית לחץ הדם לא יכולה לאבחן לחץ דם גבוה, או סימנים להתקף לב. 

- השעון החכם אינו מיועד להחליף שיטות אבחנה מקובלות או טיפול אצל אנשי מקצוע מתחום הרפואה.

- אפליקציית ה- ECG לא מיועדת לבעלי הפרעות מאובחנות בקצב הלב מלבד פרפור פרוזדורים, או למשתמשים מתחת לגיל 22.

שיתוף הפעולה עם גוגל הביא לפשטות וקלות שימוש יותר משני מכיר:

לדוגמא, אפליקציות שמותאמות ל-One UI Watch יותקנו אוטומטית על השעון כשתורידו אותן לטלפון, מספרים חסומים יסונכרנו גם. אוזניות Galaxy Buds יוכלו לעבור בין הטלפון לשעון בקלות, ובמידה ותרצו לקבל שיחה, כל שנדרש הוא להרים הזרוע, ודחות אותה באמצעות ניעורה. גם אפליקציות מובילות כמו Adidas Running, Calm, Strava ו-Spotify הוטמעו בו לחלוטין.

חומרה

בהשוואה לדור הקודם של השעונים, המעבד בשעונים אלו מסוג 5NM - מהיר יותר ב-20%, עם 50% יותר זיכרון מובנה ומעבד גראפי שמהיר פי עשרה מהדור הקודם. לכן ההחלקה וריבוי המשימות חלקות יותר. 

רזולוציית המסך עלתה ל-450x450 פיקסלים ושטח האחסון עלה ל- 16GB.

שילוב טכנולוגית ה- eSIM מאפשר לנו להשאיר את הטלפון מאחור, בידיעה שהשעון החכם יסתנכרן אוטומטית וישלים את החסר. 

סוללה

הסוללה מספקת עד 40 שעות בהמתנה. חצי שעת טעינה תיתן לכם עד 10 שעות של סוללה. 

מחירים וזמינות

Galaxy Watch4 ו-Galaxy Watch4 Classic יהיו זמינים לרכישה בישראל החל מתחילת ספטמבר. 

גדלים 40 מ"מ ו-44 מ"מ יעלו החל מ-999 ש"ח לגרסאות Bluetooth ו-1,249 ש"ח לדגמי LTE. 

צבעים

בעת ההשקה, גרסת ה-40 מ"מ תהיה זמינה בשחור, כסף, וזהב ורוד, וגרסת ה-44 מ"מ תגיע בשחור, כסף וירוק.

Galaxy Watch4Galaxy Watch4

Galaxy Watch4 ClassicGalaxy Watch4 Classic

 

למפרטים - לחצו כאן

 

מעבר לתגובות בפורום