הכירו את Play Something של Netflix

הודעה לעיתונות
28-04-2021 12:30

Netflix משיקה כפתור חדש במכשירי טלוויזיה 'הפעל משהו' - המאפשר לצופים לצפות בסרט או סדרה ש-Netflix יודעת שיאהבו על סמך הרגלי הצפיה הקודמים.

בעת לחיצה על כפתור 'הפעל משהו', תוצג מיד סדרה או סרט שהצופה יאהב על סמך צפיה קודמת. בלחיצה אחת נוספת על 'הפעל משהו אחר' ניתן לקבל סדרה או סרט חדשים לגמרי, תוכן שכבר צופים בו, תוכן ברשימה של המנוי או תוכן שהצפיה בו לא הסתיימה.

נגן משהו

הכפתור החדש ממוקם במספר מקומות: מתחת לשם הפרופיל של המשתמש, בשורה העשירית בדף הבית ב-Netflix ובתפריט הניווט משמאל למסך. 'הפעל משהו' יפעל על סמך הגדרות הפרופיל ובקרת ההורים.


לעיתים בחירה יכולה להיות קשה וגוזלת זמן כאשר יש הרבה תוכן לבחור ממנו. 'הפעל משהו' הוא שיפור נוסף של Netflix למנויים אשר יפחית את זמן החיפוש הארוך והגלילה האינסופית בחיפוש אחר תכנים חדשים שהמנויים לא צפו או לא היו מחפשים באופן יזום.

נגן משהו

אודות Netflix
 Netflix הוא השירות המוביל בעולם לבידור באמצעות האינטרנט, עם 204 מיליון מנויים בתשלום ביותר מ-190 מדינות. מנויי Netflix נהנים מסדרות טלוויזיה, מכותרים תיעודיים ומסרטים במגוון רחב של ז'אנרים ושפות. מנויי Netflix יכולים לצפות ללא הגבלה, בכל זמן ובכל מקום, בכל מסך שמחובר לאינטרנט. ב- Netflix אפשר להפעיל, להשהות ולהמשיך בצפייה – הכול בלי פרסומות ובלי התחייבויות.
מעבר לתגובות בפורום