Logitech מפסיקה רשמית את היצור והשיווק של שלטי ה- Harmony

תמיר עיואן
11-04-2021 17:58

החברה הוסיפה שתמשיך בתמיכה בשלטים הקיימים כל עוד הלקוחות משתמשים בהם.

לוג'יטק הודיעה ביום שישי האחרון (9.4.21) שהיא מפסיקה את ייצור ושיווק קו מוצרי השלטים האוניברסאליים של Harmony. בכך החברה מסיימת שנים של ספקולציות לפיהן לא תמשיך את השיווק שלהם. דגמים שנמצאים כעת במלאי אצל הקמעונאים יהיו זמינים עד גמר המלאי. לוג'יטק אומרת שתמשיך לספק תמיכה ושירות לשלטי ההרמוני "כל עוד הלקוחות משתמשים בהם.". על פי פוסט בבלוג בעמוד התמיכה של לוג'יטק צויין ש"אמנם שלטי ההרמוני עדיין זמינים ומשווקים דרך קמעונאים. אולם מעתה לוג'יטק כבר לא תייצר שלטי הרמוני. אנו לא מצפים להשפעה על לקוחותינו על ידי הודעה זו. אנו מתכננים לתמוך בקהילת הרמוני שלנו ובלקוחות הרמוני חדשים, באמצעות גישה לתוכנות ולאפליקציות שלנו כדי להגדיר ולנהל את השלטים שלהם. אנו מתכננים גם להמשיך לעדכן את הפלטפורמה ולהוסיף מכשירים למסד הנתונים של הרמוני. תמיכת לקוחות ואחריות יימשכו."

ההודעה כלשונה:

Hello folks,

We have been getting questions from the community surrounding the future of Harmony, and we’re here with an official update. 

While Harmony remotes are and continue to be available through various retailers, moving forward Logitech will no longer manufacture Harmony remotes. 

We expect no impact to our customers by this announcement. We plan to support our Harmony community and new Harmony customers, which includes access to our software and apps to set up and manage your remotes. We also plan to continue to update the platform and add devices to our Harmony database. Customer and warranty support will continue to be offered.

We thank all members of the Harmony community, for allowing us into your living rooms and entertainment stacks. Please visit the Q&A below for further information. 

-Will from Harmony.

נזכיר שלוג'יטק רכשה את Intrigue Technologies, היצרנית המקורית של שלט הרמוני כבר בשנת 2004. שלטים אוניברסליים של הרמוני פופולריים במיוחד בקרב לקוחות בעלי מערכות קולנוע ביתי המשלבים בית חכם, על מנת לאפשר הפעלה מתוזמנת של מספר רב של פקודות כגון גלילת מסך, הפעלת מקרן, עימעום אור, הפעלת רסיבר וסטרימר וכו'. הדגמים החדשים הכילו מסכי ענק וצגי מגע.

לוג'יטק נהנתה מפריחה במכירות בעקבות מגיפת הקורונה. בינואר 2021 דיווחה החברה על עליה של 85% במכירות מול שנת 2019, לשיא של 1.67 מיליארד דולר. לא פלא שהיתה זו גם השנה הראשונה בה השיקה פרסומת יקרה במיוחד בשידור הסופרבול.

עם זאת, בשנים האחרונות, בהן שירותי הסטרימינג הפכו לפופולריים יותר, ההפעלה של הקרנת סרט הפכה להיות פשוטה יותר, והצורך בשלטים חכמים ירד. מנכ"ל לוג'יטק, Bracken Darrell, צוטט כאומר שהרמוני מהווה עסק קטן עבור החברה; לדבריו, העסק היווה רק כ-6% מפעילותה, אולם דורש משאבים גדולים של פיתוח והתאמה לצורך תמיכה במוצרי צד ג' חדשים. עוד אמר אז "אני חושב שעם הזמן פחות ופחות אנשים יידרשו לשלט האוניברסלי הזה". הוא הוסיף שהחברה מעריכה את משתמשי ההרמוני.


מעבר לתגובות בפורום