צוות dtown שמח לפרגן ולבשר לכם על פתיחת סוכנות חדשה של ";מאסטרו אודיו"; בצפון הארץ

dtown
01-03-2021 11:14

הסוכנות ממוקמת בדאלית אל כרמל, והיא בניהולו של שמעון בוזגלו (פרטים עליו בהמשך).

נוסף על מיקום שיוכל להקל על הצפוניים, יש לסוכנות שני יתרונות חשובים לכולם:

1. אפשרות להקשיב למוצרים של "מאסטרו אודיו" בסביבה ביתית, מרווחת ומוקפדת.

2. הסוכנות היא נציגה בלעדית של מוצרי חברת העל German Physiks.  

אתם מוזמנים – 054-2901166

מאסטרו אודיו צפון

כמה מילים על שמעון בוזגלו, מפיו:

אני משורר, ומהו משורר אם לא מוזיקאי במילים? אני גם מתרגם, ומהו מתרגם אם לא אמן מבצע של פרטיטורות מילוליות? 

האהבה המודעת, המוקסמת, למוזיקה מלווה אותי מגיל 16 – שנה לפני שכתבתי את השיר הראשון שלי. איך יכולתי לדעת אז שהאהבה הזאת למוזיקה היא רמז מטרים למה שהפכתי להיות? 

בשנות העשרים שלי, המקבילות פחות או יותר לשנות השמונים, החזקתי מערכת שהייתה מקובלת אז: רמקולים גדולים (תפלצות בום), רסיבר ומחרשה. נהניתי ביותר! בעיקר מחיבור לאוזניות (פשוטות מאוד), מה שגרם לי "לחשוד" שכנראה אפשר לשמוע יותר טוב.

ב-89, בזמן שהות בקנדה, קניתי אוזניות של סוני (MDR STUDIO או משהו כזה) שעלו לי 140 דולר - לא מעט במושגי הזמן ההוא. כמה שהתענגתי עליהן! 

ב-1990, בזמן ביקור אצל ידיד, נתקלתי בפעם הראשונה בחיי במה שאישר את "החשדות" שלי: זוג קוואד 57, שני מונובלוקים טרנזיסטוריים קוואד 405, לא זוכר מה היה הקדם, ופטיפון לין זונדק. הרגע ההוא שבו הבנתי איך מערכת טובה יכולה להפיק מוזיקה נשגבת הפך אותי תוך חודשים אחדים לאודיופיל נלהב. 

31 שנים עברו, התנסות בהמוני סוגי ציוד שונים, אינסוף למידה, גרף בלתי פוסק של התעלות ודכדוך, ועדיין אודיופיל נלהב! 

אין לי ספק שלא הייתי מתוודע אף פעם לכל עולמות המוזיקה המופלאים שהתוודעתי אליהם בשנים האלה, ולא הייתי מתפלש לעולם בכל אותם גווני הגוונים שלה שהתפלשתי לי בהם בכזאת הנאה ושמחה, אילו לא הייתה לי מערכת המעבירה בצורה משכנעת (במידה כזו או אחרת) את העושר הטונלי של המוזיקה, את המורכבות של הקווים המוזיקליים השונים, את הדינמיקה, את המרחב, ואת טווח התדרים הגדול. 

טוב, ועכשיו, הגיל, הקורונה, ההתרוצצות הבלתי פוסקת שלי משירה למוזיקה ולהפך, ומי יודע מה עוד, הביאו אותי להחליט לחבור לעופר שחורי, חבר ותיק ואהוב, שאני מאמין בכל ליבי באיכות המוצרים שהוא מייבא, ולהקים סוכנות למוצרים האלה.

נכון שאני רוצה למכור (אם כי הפרנסה שלי, לשמחתי, ממש לא מושתתת על כך), אבל – האמת? – הרבה יותר חשוב לי למצוא תירוץ "סביר" כדי להשתכשך לי יותר באהבה הזאת שלי... על הדרך, אם אוכל לתרום למישהו מניסיוני - נהדר.

אני מבטיח לכם שלעולם – לעולם! – לא אמליץ לכם על משהו שאני לא מאמין בו, או על משהו שלא משתלב היטב עם החלל שלכם, או עם שאר רכיבי המערכת, או עם הטעם שלכם במוזיקה. אני מבטיח לכם גם שלא אהיה ספינקס, עם פנים חתומות, אם יהיה לי ברור שאתם עושים טעות. ולעולם לא אמליץ על מוצר מסוים רק מפני שהרווח בו גדול יותר ממוצר שמתאים לכם יותר. 

המצפון השקט שלי חשוב לי יותר מכל רווח. מה גם שבזכות עולם האודיו הכרתי כמה מחבריי היותר טובים, וכמה אנשים נהדרים בכלל. גם זה חשוב לי יותר מכל רווח.


מעבר לתגובות בפורום