טלפון עם אנדרואיד של גוגל יושק באוקטובר

ליאור קורן
15-08-2008 16:57

השקת מערכת ההפעלה החדשה לסלולר תתבצע על גבי טלפון סלולרי חדש של HTC מדגם Dream


 
העיתון ניו יורק טיימס מדווח כי החברה הסלולרית הראשונה להציע לציבור מכשיר סמארטפון מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד של גוגל תהיה T-Moblie האמריקאית.

הטלפון הראשון נושא מערכת ההפעלה מבית גוגל יהיה מתוצרת HTC, זה צפוי להיות דגם מהסדרה היקרה של HTC, אתרי גאדג'טים רבים בעולם, מכנים אותו Dream וגם הוא צפוי להכלל בשורת המכשירים שייעודה העיקרי הוא להיות iPhone Killer.

מכשיר ה- Dream יכלול מסך מגע גדול - בסגנון iPhone, אולם החלקה שלו הצידה, תחשוף מקלדת מקשים מלאה בת חמש שורות.

ההשקה צפויה לקראת חג המולד הקרוב, אולי אפילו מוקדם יותר – בחודש אוקטובר.

מועד ההשקה, תלוי במידה רבה באישורה של  Federal Communications Commission האמריקאית שתאשר כי תוכנת גוגל וטלפון ה- HTC עומדים בסטנדרטים הנדרשים.

מנכ"לי החברות הקשורות (Google, HTC, T-Mobile) מקווים להכריז על השקת הטלפון כבר בספטמבר, על מנת ליצור את הדרישה והביקוש למכשיר בעונת החגים הקרובה.

גוגל רוצה סלולר

Google Android הינה מערכת ההפעלה החדשה של גוגל אשר מיועדת לעולם הסלולר.
גוגל מאמינה, כי יתרונה של המערכת יהיה בזמינותה הנוחה עבור חברות ומפתחים רבים – מה שייצור עבורה מאגר עצום של ישומים ויהווה גורם משיכה עבור משתמשים רבים (בדומה לחנות היישומים המצליחה של אפל המתחרה).

הסיבה העיקרית, בעטיה פונה גוגל לעולם הסלולר, היא אפשרויות הפרסום הנרחבות שתפתח עבורה הפלטפורמה הסלולרית החדשה – בעודה מגיעה אל כמות עצומה של משתמשים ברחבי העולם.

גם עבור חברות הסלולר ברחבי העולם, השקת טלפונים עם פלטפורמה מוטת אינטרנט, יכולה להיות מהלך חיובי מאוד בסופו של דבר, כזה שיגרום לעליה גדולה בכמות הנתונים (DATA) אותם יצרוך הלקוח הממוצע בעודו מרחיב את מגוון פעולותיו באינטרנט הסלולרי.

סרטון וידאו: סמארטפון HTC Dream עם גוגל אנדרואיד (אתר You Tube)



מעבר לתגובות בפורום