סיכום שנה בנטפליקס

dtown
10-12-2020 12:10

ב-2020 העדיפו הישראלים לצפות בדרמות וקומדיות. אך יותר מעניין, מהם התכנים הנצפים ביותר?

שנת 2020 הייתה ללא ספק יוצאת דופן עבור הישראלים, ששהו בבתיהם זמן ממושך יותר מאי פעם. זה היה זמן נהדר לאזן מחדש את משוואת ה"בית-עבודה-לימודים", לייצר אינטראקציה עם הילדים, ללמוד לאפות חלות או להחליף את ההליכון בחדר הכושר בקורסי פילאטיס מקוונים, ולרבים זה פשוט היה זמן מעולה לצפייה בסדרות וסרטים. 

אז במה צפו הישראלים בשנת 2020?

באופן טבעי, בגלל המצב שנוצר, נראה שהישראלים חיפשו תוכן שמכיל רגש, כך על פי דו"ח נתוני הטרנדים שהוכן על ידי נטפליקס אשר מציב את הדרמה במקום הראשון. 

מיד לאחר מכן ניכר שהישראלים חיפשו בעיקר אחר קומדיות וסטדנאפ - אלו גם ז'אנרים הפופולריים שדורגו גבוה ב-2020 בישראל, מה שמעיד על כך שחיפשנו לצחוק ותכנים לשיפור מצב הרוח. 

הז'אנרים הבאים המועדפים על ידי הישראלים אחרי אלו היו אקשן, מתח ותכנים לילדים, כשהאחרון, לא מפתיע, כאשר בישראל ממוצע הילדים למשפחה הוא מעל שלושה.

המורדת

ישראלים נחשפו לתכנים חדשים בין מרץ ליולי 2020:

הזמן הרב בו שהינו בבית השנה הביא לחיפוש אחר סוגים חדשים של תכנים - בשל כך ההעדפות של הישראלים השתנו מעט בתקופה שבין מרץ ליולי 2020 לעומת התקופה שבין ינואר לפברואר 2020, לפני שבילינו זמן כה רב בבית. 

הבחירות מצביעות על כך שהישראלים חיפשו מצד אחד תכנים שמתאימים לתחביבים שלהם, כמו תכני ספורט מבוססי אירועים אמיתיים, ריאליטי ומוזיקה מבוססי אירועים אמיתיים, ומצד שני, תכנים שמעידים על אסקפיזם כמו פנטזיה, אנימה ומדע בדיוני, שצברו מומנטום בתקופה הזאת.

מייקל ג'ורדן - הריקוד האחרון

תכנים ישראליים בעולם

שפע של הפקות ישראליות הוצעו על ידי שירותי נטפליקס לקהל ב-190 מדינות ברחבי העולם, ובעוד הם יושבים בבתיהם, הסדרות והכוכבים הישראליים האהובים צברו מעריצים רבים גם מעבר לים. על פי נתוני נטפליקס - 90% מסך הצופים בסדרות שטיסל (עונות 1-2), פאודה (עונות 1-3) ובשבילה גיבורים עפים – הגיעו מחוץ לישראל, כאשר 20 המדינות בהן נצפו הכי הרבה תכנים ישראליים הן: ארצות הברית, גרמניה, הולנד, צרפת, פולין, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, צ'ילה, קולומביה, הודו, איטליה, ספרד, שבדיה ובריטניה.

ליאור רז ומרינה - פאודה 3

ועכשיו לחלק המסקרן ביותר: פרס התכנים הנצפים ביותר בישראל לפי ז'אנרים

דרמה:

1. המורדת

2. גמביט המלכה

3. 365 ימים

גמביט המלכה

קומדיות:

1. אמילי בפריז

2. הולידייט

3. חינוך מיני - עונה שניה

מותחנים:

1. בית הנייר - עונה 4

2. הצדק של ספנסר

3. הצד האפל של התשוקה

פעולה:

1. טיילר רייק: חילוץ

2. משמר האלמוות

3. פרויקט פאואר

 תכנים למשפחה ולילדים:

1. בוב ספוג הסרט: מבצע הצלה

2. תופסות קצב

3. להציל את חג המולד: חלק שני

 

מצפים ל-2021 :)

 

מעבר לתגובות בפורום