שירות הטלוויזיה STINGTV by yes ממשיך להרחיב את פלטפורמות השידור שלו

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
26-11-2020 13:52

STINGTV by yes מרחיב את פלטפורמות השידור ומשיק היום את השירות על טלוויזיות חכמות מבית LG ללא צורך בסטרימר או ממיר ייעודי

מהיום, לקוחות STINGTV by yes יוכלו ליהנות מחוויית הצפייה והתוכן של החברה ישירות דרך דגמי טלוויזיות חכמות מבית LG ללא צורך בממיר או סטרימר, זאת בנוסף למסכים חכמים מבוססי מערכת הפעלה AndroidTV וטלוויזיות חכמות מבית Samsung  עליהם כבר קיים השירות.

ההתחברות לשירות מתבצעת באופן פשוט, מהיר וידידותי – הלקוח בוחר את חבילת התוכן בה הוא מעוניין באמצעות אתר STINGTV  או מוקדי המכירות, ולאחר מכן מוריד את אפליקציית  STINGTV by yes מחנות האפליקציות של LG במסך הטלוויזיה שברשותו.

לאחר ההתקנה של האפליקציה יש להתחבר לשירות בהתאם להנחיות על גבי המסך וניתן להתחיל בצפייה. על הטלוויזיה להיות מחוברת לרשת האינטרנט (WIFI או קווי) בכל עת.

שירות הטלוויזיה STINGTV by yes משדר מעל ל- 50 ערוצים ליניאריים לצד ספריית  VODענפה, 'החבילה המושלמת' של STINGTV כוללת כ- 500 סדרות ועונות חדשות וכ- 1,500 סרטי קולנוע בכל זמן נתון, זאת בנוסף לאלפי תכני ילדים, מדע וטבע ושידורי ספורט.

'החבילה המושלמת' מוצעת חודש ראשון ללא תשלום ולאחר מכן ב- 65 ₪ בלבד למשך 5 חודשים וב- 99 ₪ החל מהחודש השביעי, הנחה של 269 ₪ לשנה.

חבילת 'סדרות+' הכוללת את ערוצי סדרות, דוקו, מדע, טבע והיסטוריה מבית yes הערוצים הישראלים וספריית VOD עם אלפי תכנים מוצעת חודש ראשון ללא תשלום ולאחר מכן ב- 45 ₪ בלבד למשך 5 חודשים וב- 59 ₪ החל מהחודש השביעי, הנחה של 129 ₪ לשנה.

הצפייה בשירות אפשרית גם כן באמצעות מגוון רחב של מכשירים:

STINGTVbox , Xiaomi Mi Box S 4K, סטרימר Apple TV, סטרימר Android TV, סטרימר מבית NVIDIA SHIELD, טלפונים וטאבלטים של אנדרואיד ו-iOS, מסכים חכמים מבית ,Samsung  SONY, Philips, TOSHIBA ועוד.

*הדגמים הנתמכים - טלוויזיות של LG החל מהשנים 2019-2020 במערכות הפעלה WebOS 4.5  ו WebOS 5.0, בקרוב תמיכה גם בדגמי 2017-2018.

מעבר לתגובות בפורום