נציגות חדשה לסטריאוסקופ: חברת הרמקולים - Audiovector

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
25-11-2020 14:43

החברה הדנית הוותיקה מציעה 2 סדרות רמקולים בשלל רמות וגדלים בעיצוב אלגנטי ויוקרתי.

סטריאוסקופ מתחדשת עם נציגות חדשה ובלעדית ומוסיפה את חברת ההיי אנד הדנית Audiovector. 

החברה שנוסדה בשנת 1979 והינה בבעלות משפחתית, מציעה 2 סדרות רמקולים בשלל רמות וגדלים בעיצוב אלגנטי ויוקרתי:

 - סדרת ה-QR היא סדרת הכניסה של החברה שמצטיינת בתמורה אדירה למחיר ועיצוב אלגנטי במיוחד שעומד במבחן הזמן ובמחירים טובים ביחס לרמת השמע והגימור.

- סדרת ה-R היוקרתית שכבר מציעה רמה גבוהה יותר באיכות הגימור והחומרים המרכיבים אותה ובאה לידי ביטוי בתוצאה הסונית המצוינת שזכתה לשלל ביקורות ופרסים מחמיאים בעולם.

stereoscope

סדרת ה-R היא סדרה יוצאת דופן שכן, כל טכנולוגיית העילית של החברה קיים בה, החל מה-R1 המדפי ועד ה-R11 האימתני.

3 הרמקולים הראשונים בסדרה בנויים בקונספט חכם, כזה שכל רמקול בנוי מ-3 רמות טיב הניתנים לשידרוג בקלות. כך שאם רכשתם את הרמה הראשונה, כשתרצו להתקדם לא תצטרכו להחליף את הרמקול, אלא רק את היחידות המרכיבות אותו.

בנוסף משתמשת החברה בייצור הרמקולים שלה, בטכנולוגיה בלעדית. היא מתכננת ומעצבת את האלמנטים בעצמה כשאת הייצור מבצעת חברת scan speak.

כל הרמקולים בלי יוצא מן הכלל מיוצרים בדנמרק בעבודת יד. בנוסף לשלל הגימורים הסטנדרטים, ניתן להזמין את הרמקולים באיזה צבע שתבחרו בתוספת תשלום.

כל הרמקולים מגיעים עם 5 שנות אחריות מלאה.

stereoscope

אודיו וקטור היא המותג השישי שמצטרף לחברות הנוספות בייבוא בלעדי של סטריאוסקופ: Chord electronics, Cyrus audio, Tellurium Q, Atacama audio, Isol-8.

המחירים של הרמקולים יהיו לפי מחירון אירופאי במטבע יורו לפי השער היציג, נכון ליום הקניה. ללא תוספות כגון: מיסי ייבוא ומשלוח. כך שתוכלו לקבל ציוד ברמה עולמית ללא שום פערי תיווך!

בקרוב יעלה לאוויר האתר החדש של סטריאוסקופ ובו שלל הציוד שהחברה מייבאת. בינתיים אפשר להתרשם באתר הקיים.

מעבר לתגובות בפורום