סמסונג משיקה בישראל את ה-Samsung Galaxy S20 FE

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
18-10-2020 17:55

ה-Samsung Galaxy S20 FE הוא תוספת משמעותית לסדרת מכשירי הפרמיום של החברה. הסמארטפון החדש מציע מערך צילום משולש, תאימות לרשתות הדור החמישי* ועוד

Samsung Electronics משיקה בישראל את ה- Galaxy S20 Fan Edition (גרסת המעריצים), התוספת החדשה לסדרת Galaxy s20. ה-Galaxy S20 FE הוא סמארטפון פרימיום המספק חוויות חדשות עבור מי שנהנים להיות בחוד החנית של הטכנולוגיה כולל את הפיצ'רים החדשניים המבוקשים ביותר על ידי מעריצי סדרתGalaxy S , כולל קישוריות 5G* וזאת במחיר נגיש של 2,849 ₪* (מחיר מומלץ לצרכן).

"הצורך בטכנולוגיה מתקדמת במחיר נגיש הפך משמעותי מאי פעם, בתקופה בה אנו מתמודדים עם שינוי מסיבי של הרגלי המחיה והצריכה בה הטכנולוגיה הפכה לכלי המרכזי המחבר בין כולנו" אומר גיא היבש דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל. עוד הוסיף "בדיוק עבור הצורך הזה סמסונג משיקה את Galaxy s20 FE, כדי שכמה שיותר לקוחות ייהנו מיכולות של מכשיר דגל. סמסונג לקחה פיצ'רים נבחרים מסדרת Galaxy s20, כמו גלילה סופר חלקה (120Hz Refresh Rate), מצלמה עם בינה מלאכותית, מערכת שבבים מתקדמת, קישוריות דור 5*, סוללה שמספיקה ליום שלם, זיכרון רחב ועיצוב פרימיום – ושילבה את התכונות הללו ואחרות ב-Galaxy s20 FE החדש. ה-Galaxy S20 FE הוא תוספת משמעותית למשפחת Galaxy S20, ותחילתה של דרך חדשה להביא חידושים בעלי משמעות ליותר אנשים, ולתת להם לעשות את הדברים שהם הכי אוהבים, עם המיטב שמציעה סדרת Galaxy".

לכתבה באתר ההשקות של dtown - לחצו כאן

מעבר לתגובות בפורום