מהדורת החדשות השבועית - 24.9.20

אנטון קמינסקי
23-09-2020 21:39

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום, שעלה בסופ"ש האחרון הוא "פצצה", דרמה (2019). מבוסס על סיפור אמיתי. אשת טלוויזיה שפוטרה מ"פוקס ניוז", מחליטה להילחם נגד בכיר ברשת שהתנהג בסקסיטיות והטריד נשים סביבו. עם: שרליז ת'רון, מרגו רובי וניקול קידמן.

מבחינת סדרות, השבוע עלתה "המתווך", סדרה בצרפתית, שנכתבה על ידי אתגר קרת ושירה גפן. מתווך חסר בית נאלץ ללון בביתים שהוא מנסה למכור. מזלו משתנה כשאמו נפטרת והוא זוכה לירושה מפתיעה, בניין שלם בפאתי פריז.

נטפליקס

היום (ה-24), יעלה הכרך הרביעי בסדרת הדוקו-אוכל, "שיחות עם שפים". הסדרה עם ג'ון פאברו ורוי צ'וי. פאברו, מאז שהצטלם לסרט "שף", הפך להיות מכור לבישול ולאוכל. מדובר באחת הסדרות אוכל הכי כיפיות בנטפליקס. כולל שיחות עם שפים, כוכבים אורחים ומלא אוכל טעים! מאוד לא מומלץ לצפות רעבים.

ביום שישי תעלה העונה הראשונה של "אחות בית הספר המופלאה", סדרת פנטזיה קוריאנית שלגמרי הולכת לכיוון הביזאר / הזוי / איך לא עשו את זה קודם?

לאחות בית הספר יש כוחות מיוחדים, היא מסוגלת לראות מפלצות בבית הספר שאחרים לא רואים. חמושה בחרב אור, שנראית כמו מנורת לבה משנות ה-80, היא יוצאת להגן על בית הספר.

ביום רביעי הבא (ה-30 בספטמבר), עולה הסרט “The Boys In The Band” בכיכובו של ג'ים פרסונס (שלדון מ"המפץ הגדול"), שחוזר לנטפליקס שוב, אחרי הופעה בעונה הראשונה של "הוליווד". במהלך מסיבת יום הולדת, בניו-יורק בשנת 1968, שבעה חברים הומואים מתמודדים עם הרגשות המודחקים שלהם.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

השבוע בחרתי בסינגל חדש של אומן פולק רוק בשם קולין מקלאוד, שהתיאור שלו בפרופיל ה-Spotify מתחיל במשפט: "חקלאי מהאי לואיס", זהו אי שנמצא איפשהו ליד סקוטלנד. נשמע כמו מקום מרוחק ומבודד במיוחד (מעניין איך הולך להם עם הקורונה). בכל מקרה, בשנת 2018 קולין הוציא את אלבום הבכורה שלו "Bloodlines"', האלבום זכה למחמאות ואפילו השוואה לברוס ספרינגסטין.

כעת לקולין יש סינגל חדש שנקרא "Old Soul", נושא שתמיד דיבר אלי. תוסיפו על כל זה את שריל קרואו, שמשתתפת עם קולין בשיר (כשרק לפני כמה שבועות בחרתי בשיר שלה) והנה לכם, שיר השבוע שלי:

נמשיך לאן בורן, האומנית הנורווגית. אנה היא אומנית אינדי פולק רוק עם לא מעט שירים נפלאים. הנה הסינגל החדש שלה:

הסינגל הבא הוא קטע ג'אז ומוזיקת עולם:

את חלק השירים הלא חדשים ברשימה, נפתח בקטע גיטרה של ריי קודר יחד עם V. M. Bahat, שמשלב מקצב מהודו:

אם התגעגעתם לבלוז איכותי בפינה שלי, השיר הזה של מריה דיינס הוא בדיוק בשבילכם:

נסיים הפעם בבלדת רוק של הזמרת האירית הנהדרת מארי קוגהלן:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

השבוע יש לנו שתי רשימות של הרמקולים הטובים ביותר במחיר נמוך-בינוני, נתחיל מערוץ The Next Best Thing Studio, שבוחרים את 10 הרמקולים הטובים ביותר מתחת ל-1000$:

נמשיך לטרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, שסקר 9 רמקולים מדפיים בטווח מחירים של פחות מ-650 ליש"ט. השבוע הוא סקר את הזוג האחרון, ה-Cabasse Antigua MC 170:

ואז הוא סיכם את המבחן שלו ובחר את הרמקול הטוב ביותר לטעמו:

לא חשבתם שאוותר השבוע על סרטון של פול מקגאוון, נכון? אז הנה סרטון שלו, בו הוא עונה על שאלה בנושא מגברי מתח וזרם:

מייקל סטיבנס מערוץ Youthman, דיבר השבוע על הפער בביצועים בין רסיבר קולנוע ביתי למערכת של פרוססור ומגברים הספק:

ג'ון דרקו סקר השבוע את זוג הרמקולים האקטיביים Buchardt Audio's A500:

וינסנט טאו מ-HDTVTest, סוקר את מסך ה-OLED של פיליפס מדגם 805:

לסיום, ערוץ Ratings.com סקרו השבוע מסך ממש מעניין, ה-Terrace של סמסונג הוא מסך שמיועד לעבוד מחוץ לבית, במרפסות או גינות. הטלוויזיה יכולה לעמוד בשמש ובגשם ובטמפרטורות קיצוניות. אני לא יודע אם המסך זמין בארץ:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il

מעבר לתגובות בפורום