מהדורת החדשות השבועית - 17.9.20

אנטון קמינסקי
17-09-2020 11:00

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

סלקום TV

הסרטים הבאים זמינים כעת בשירות:

"השקרן הטוב", דרמה (2019). נוכל מבוגר ושרמנטי זומם להונות את הקורבן הבא שלו, אלמנה טרייה ומיליונרית. עם איאן מק'קלן והלן מירן המדהימים.

"ג'י.איי.ג'יין", דרמת אקשן (1997). אישה מתקבלת לאימוני יחידת העילית "כלבי הים", אך האם היא תצליח לשרוד אותם? סרטו של רידלי סקוט, עם דמי מור.

מבחינת סדרות, סדרת השבוע היא מיני סדרת דרמה ומסתורין חדשה מבית HBO, "היום השלישי". סיפורם של שני אנשים, גבר ואישה, שכל אחד מהם עושה מסע אל עבר אי מסתורי מול חופי בריטניה.

נטפליקס

היום (ה-17 לספטמבר), תעלה העונה הראשונה של סדרת אנימציית הפנטזיה "דוגמת הדרקון". לוחם שב לחיים על מנת להרוג את הדרקון שגזל את ליבו.

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

"ראצ'ד" – עונה 1, סדרת מתח אפלה חדשה שמגוללת את סיפורה של האחות ראצ'ד מילדרד, האחות הקשוחה והאכזרית מהסרט "קן הקוקיה". הסדרה היא למעשה סיפור מקור של הדמות המפורסמת.

"עולם היורה: מחנה הקרטיקון" – עונה 1, סדרת אנימציה לילדים. שישה בני נוער מגיעים למחנה באיסלה נובלר. כשהדינוזאורים משתחררים, בני הנוער צריכים לעבוד יחד על מנת לשרוד.

ביום שלישי הבא תעלה סדרה הדוקו "חוקי המשחק: כללי המאמן לחיים", סדרה במסגרתה מתראיינים כמה ממאמני הספורט המצליחים והמפורסמים בעולם (למשל דוק ריברס וז'וז'ה מוריניו) ומספרים על מהו הסוד של הצלחתם בספורט ובחיים בכלל.

ביום רביעי הבא, יעלה הסרט המצופה "אנולה הולמס". סרט קומי ושנון בכיכובה של מולי בובי-בראון ("דברים מוזרים"). אנולה הולמס היא אחותו הצעירה של שרלוק הולמס הנודע. כשאימה של אנולה נעדרת, עליה לגייס את יכולות הבילוש שלה על מנת למוצא אותה.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

השבוע יצא אלבומו החדש של אחד הקולות הגדולים במוזיקה העכשווית, גרגורי פורטר האמריקאי. פורטר שר בעיקר ג'אז וסול. בשנת 2014 פורטר זכה בגראמי לאלבום הווקל ג'אז הטוב ביותר, כך שלבחור יש בהחלט קבלות. בנוסף להיותו זמר, גרגורי הוא גם שחקן.

לאלבומו החדש קוראים All Rise, והשיר שבחרתי כשיר השבוע הוא Revival Song. טכנית הסינגל שוחרר לפני מספר חודשים, אבל במקום להיות טכני, אני מעדיף פשוט לבחור בשיר שהכי עשה לי את זה השבוע:

נמשיך לגרסת כיסוי אינסטרומנטלית לביטלס. ג'אז רך עדין ומענג:

והנה סינגל חדש של ה"בוס":

את חלק השירים הלא חדשים ברשימה, נפתח בגרסת כיסוי לפליטווד מק מהתקופה של פיטר גרין, גיטרת רוק אקוסטית מטריפה:

נמשיך לקטע של אבישי כהן האדיר:

נסיים בקטע של להקת הג'אז הדנית Bliss:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic.

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

גם השבוע נפתח עם פול מקגאוון, המנכ"ל של PS Audio, שעונה לשאלות הגולשים:

השבוע הוא ערך ראיון עם כריס ברונהאבר, מתכנן רמקולים של PS Audio, בנושא "כל מה שרציתם לדעת על קרוסאובר":

וסרטון נוסף, בו פול עונה על שאלה של צופה, "מה הכי חשוב ברמקול?"

אנדרו רובינסון סוקר את הסאונדבר המפלצתי של סנהייזר ה-Ambeo. גם לי יצא לסקור אותו, לחצו כאן לסקירה המלאה שלי.

טרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, ממשיך גם השבוע את מבחן הרמקולים המדפיים שלו, והפעם הגיע תורם של Fyne Audio F500:

סדרת הסרטונים Take 2 של ערוץ SoundStageNetwork, היא סדרה בה מספקים חוות דעת נוספת למוצרים שנסקרו באתר Sound Stage, הפעם הם מדברים על המגבר המשולב Naim Audio Supernait 3:

ערוץ Zero Fidelity, סקרו השבוע את המגבר המשולב Class A של חברת לקסמן מדגם L550 AXII:

נסיים בערוץ Ratings.com שמספרים על כל סדרת המסכים החדשה מבית LG לשנת 2020 וממליצים לכם מי הם הדגמים המומלצים בכל תקציב:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא ושנה טובה ומתוקה לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום