מהדורת החדשות השבועית - 3.9.20

אנטון קמינסקי
03-09-2020 09:39

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

סלקום TV

הסרטים הבאים זמינים כעת בשירות של סלקום:

"עיר יתומה", מותחן פשע (2019). סרטו של אדוארד נורטון, שביים ומשחק בתפקיד הראשי. בלש פרטי הסובל מתסמונת טורט, שוקע בחקירת רצח חברו הטוב ביותר, המובילה אותו לצד אפל של ניו-יורק של שנות ה-50. עם: אדוארד נורטון, אלק בולדווין, ברוס וויליס ועוד.

"21 גשרים", אקשן (2019). צ'דוויק בוזמן שהלך לעולמו השבוע בגיל 43 בלבד, ממחלת הסרטן הארורה, מגלם בלש משטרה, שחושף פרשת שחיתות משטרתית וכעת נמצא במצוד אחרי שני רוצחי שוטרים במנהטן כאשר כל 21 הגשרים לאי נחסמים לתנועה.

"הלומים" דרמה ישראלית (2016). שש שנים לאחר שחזר ממלחמת ששת הימים, מנשה סובל מהלם קרב בתקופה בה לא הייתה מודעת לעניין. דפנה, אישתו מנסה לקבל עזרה מהצבא ולשמור על מה שנשאר מהשפיות של מנשה.

סלקום TV כמעט מדי שבוע מעלים סרטים קלסים נהדרים והשבוע זה "השור הזועם", דרמה (1980). סרטו של מרטין סקורסזה בכיכובו של רוברט דה-נירו. סיפורו של ג'ייק למוטה, מתאגרף בעל מזל אלים, שהתנהלותו מאיימת לחסל את הקריירה שלו.

נטפליקס

היום (חמישי ה-3 לספטמבר), תעלה העונה הראשונה של "ולאנדר הצעיר". סדרה שמספרת את עברו של דמות הבלש המפורסמת. ולאנדר הוא שוטר צעיר המקודם לתפקיד בלש על רקע פשע שנאה שמסעיר את רוחות הקהילה ומוביל למהומות.

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

"הרחק", סדרת חלל חדשה מבית נטפליקס בכיכובה של הילארי סוואנק. סוואנק מגלמת את אמה גרין, מפקדת הנאלצת לעזוב את בעלה ובתה על מנת להוביל משימה חשובה ומסוכנת שתארך 3 שנים במאדים.

"אני חושבת לגמור עם זה", הוא סרט חדש וסופר מוזר, תיאור הסרט מספר על זוג צעיר שנוסע בפעם הראשונה לבקר את הוריו של הגבר בחווה מבודדת, שם הבחורה מגלה ששום דבר הוא לא כפי שניראה. לא אומר הרבה, אבל אם רואים את הטריילר, נראה שמדובר בסרט מוזר במיוחד שכולל כנראה מעברי זמן, או מימד כלשהם, בקיצור, תשפטו בעצמם.

בנוסף מבול של סרטים מכל הזמנים יעלו ביום שישי לשירות: 

"התיאוריה של הכל" (2014), סיפורו של הפיזקאי המפורסם סטיבן הוקינג, בעוד עבודתו זוכה להערכה רבה, גופו קורס כתוצאה ממחלת ניוון שרירים.

"Repo Men", סרטי עתידני דיסוטופי, בעולם בו סחר באיברים מתבצע בתשלומי קרדיט, מעקל איברים נאלץ להימלט כיוון שהוא אינו עומד בתשלומים על ליבו. עם ג'וד לאו ופורסט ויטאקר. 

"ההחלפה" (2008), אם שבנה הושב אליה, חושדת שזה אינו בנה האמיתי ובתגובה כל המערכת החוקית מתנכלת לה עד כדי אשפוז בכפייה במוסד לחולי נפש.

סרטים נוספים: "פחד ותיעוב בלאס וגאס", "כפרה", "מטרה קשוחה", "טוויסטר", "נער שוליים" ו-"פסגת דנטה".

לסיום, ביום רביעי הבא (9 לספטמבר), יעלה הסרט התיעודי "מסכי עשן המלכודת הדיגיטלית", סדרה שמראה את הצד המסוכן של הרשתות החברתיות וחושפת מה באמת קורה מאחורי הדלתות הסגורות של חברות האינטרנט הענקיות.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים ב-Spotify מצורף בסוף החלק.

השבוע אני בוחר בסינגל החדש של שריל קרואו המהממת. מדובר בשיר מחאה פוליטית המלווה בקליפ פרובוקטיבי ובוטה (שהוסר באותו היום בו הוא עלה). שריל ידועה כמתנגדת גדולה לטראמפ והממשל שלו. השיר עצמו מרגיש לגמרי כאילו הרוק הנפלא של שנות ה-90 עדיין כאן, עבורי זה היה תענוג לשמוע שוב את המקצב, הגיטרה וקולה של שריל, שלא מפסיקה להוציא רוק בועט ומרגש:

נמשיך לקטע רוקנרול מלא בגרוב:

לקטע הבא קוראים "הצליל של החלומות", לי הוא הזכיר יצירות פרוג רוק מלודיות של פעם

חלק השירים הלא חדשים ברשימה, מוקדש הפעם כולו לזמרות, נתחיל עם קאטרינה ראסל

נמשיך לג'אניווה מאגנס:

נסיים בקטע בלוז של רוזי פלורס:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

נתחיל גם השבוע מפול מקגאוון ה-CEO של PS Audio, עונה על שאלות הגולשים. הנה השאלות המעניינות של השבוע

מה הקשר בין טווח השמיעה האנושית לטווח התדרים של מגברים ורמקולים?

באיזה עוצמה מומלץ להקשיב למוזיקה?

ג'ן דהלאסלה עם סקירה מקיפה כולל מדידות לרסיבר הדגל החדש Marantz 8015

טרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, ממשיך גם השבוע את מבחן הרמקולים המדפיים שלו, והפעם הגיע תורם של Acoustic Energy AE300

ג'ון דרקו סוקר את האח הגדול של ה-NAD M10, שסקרתי לא מזמן, ה-NAD M33:

אנדרו רובינסון סוקר הפעם את מערכת ה-Cambridge Audio Edge

נסיים בשני סרטונים של השוואות מסכי טלוויזיה

וינסנט טאו מערוץ HDTVTest, השווה בין מסכי האולד: Panasonic HZ1000 VS Sony A8

ערוץ Rating.com גם השוו את הסוני A8, רק שהם השוו אותו ל-LG CX

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום