מהדורת החדשות השבועית - 20.8.20

אנטון קמינסקי
20-08-2020 15:31

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

סלקום TV

סרטים שעלו לשירות סלקום השבוע: "דוקטור סליפ", אימה (2019). על פי ספר ההמשך ל"ניצוץ" של סטיבן קינג. דן טורנס, הילד ששרד מהמלון ב"ניצוץ" עדיין מתקשה להתגבר על הטראומה שעבר. כשהוא פוגש בנערה בעלת כוחות, הוא שוב נשאב לעולם האימה. עם יואן מקגרגור.

בנוסף, שתי קלסיקות על זמניות. "שתיקת הכבשים", מותחן אימה (1991). צוערת צעירה בשירות ה-FBI, צריכה את עזרתו של רוצח וקניבל שנמצא במאסר, על מנת ללכוד רוצח אכזר שמפשיט עורות של קורבנותיו. עם: אנתוני הופקינס, ג'ודי פוסטר.

"איש הגשם", דרמה (1988). דאסטין הופמן מגלם את אחיו האוטיסט של תום קרוז, יאפי אנוכי שמעוניין לזכות בירושה של אביהם. סיפור מרגש על מסע של שני אחים.

מבחינת סדרות, השבוע עולה אחת הסדרות המדוברות ביותר מבית HBO, "ארץ לאברקראפט" מאת יוצר האימה המוערך ג'ורדן פיל. מדובר בסדרת דרמת אימה, שמספרת את סיפורו של אפרו אמריקאי צעיר שמחפש אחר אביו באמריקה הגזענית ומלאת מפלצות, של שנות ה-50. הסדרה שואפת השראה מספרי הפנטזיה של הסופר ה. פ. לאברקראפט, שהיה סופר מדע בדיוני חשוב מאוד אבל גם איש חשוך וגזען, כך שיש פה מעין הפוך על הפוך, ואולי גם רצון לגרום לו להתהפך בקברו.

נטפליקס

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

"צעד וחצי", סדרת אנימציה חדשה למבוגרים. מאמן כדורסל עם פה מלוכלך, משוכנע שהוא יכול להגיע לליגה של הגדולים, אם רק יצליח להפוך את קבוצת הכדורסל של התיכון, אותה הוא מאמן מעלובה למנצחת.

"להציל את ההורים", סרט לכל המשפחה (עם דיבוב לעברית – לפי הטריילר בנטפליקס). במהלך מסיבת פיג'מות שגרתית הוריהם של אח ואחות נחטפים. מסתבר שהאם שהילדים חשבו שהיא עקרת בית משעממת, היא שודדת מתוחכמת שנמצאת כעת בתוכנית להגנת עדים. כעת על הילדים מוטלת המשימה לחלץ את הוריהם.

"ביו-האקרים", סדרת מדע בדיוני מגרמניה. סטודנטית לרפואה מתקבלת לאוניברסיטה יוקרתית על מנת לחשוף תרמית, שקשורה בטרגדיה משפחתית ובמרצה לביולוגיה עם רעיונות חדשניים.

שני סרטים בינלאומיים שכדאי לשים לב אליהם: היום (20/8) יעלה סרט פשע מארגנטינה, "פשעי משפחה", בנה של אליסה מואשם באונס ונסיון רצח של אישתו לשעבר. אליסה יוצאת למסע שישנה את חייה בניסיון לגלות את האמת.

ביום שישי יעלה "מחזור 83", סרט הודי אודות שוטר שהורד בדרגה ונשלח לשרת באקדמיה לשוטרים. שם הוא מתכנן את נקמתו במשטרה המושחתת ובעולם התחתון בעזרת 5 חניכים שהוא מאמן בתור מתנקשים.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי הפעם שייך לזמרת האוסטרלית אמילי ברקר. אמילי היא זמרת ומלחינה, שיריה כיכבו לא פעם בפסי קול של סדרות טלוויזיה. השיר נקרא "Where Have All The Sparrows Gone", והוא מספר סיפור אפוקליפטי על אם ובנה, שמנסים לצאת מלונדון ההרוסה ולמצוא מחסה, כאשר אב המשפחה מת. נושא שנטחן רבות על המסך, אבל לא זכורים לי הרבה שירים בנושא.

השיר עצמו הוא בלדה עם שילוב של מקצב אלקטרוני שקט שמדגיש את קולה היפיפה של אמילי

ג'ו ג'קסון, הוא אומן מאוד מגוון וחובב רגאיי, השבוע הוא הוציא גרסה חדשה לשירו הוותיק Fools In Love, שבמקור יש לו סאונד רגאיי, הגרסה החדשה היא בגוון אלקטרוני אפל. אני ממש אוהב את הסאונד שלה, אבל קצת פחות אוהב את יכולת השירה שלו

כבר דיי הרבה זמן שלא מצאתי יצירת פסנתר יפה להמליץ לכם, אז היה שווה לחכות לקטע הפסנתר המהמם הזה

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקצת סול וג'אז באדיבות אחד הקולות היפים שיש של גרגורי פורטר:

נמשיך לבלדת ג'אז נוספת:

נסיים בבלדת פופ-רוק איכותית של צ'ארלי פאסי:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

גם השבוע פול מקגאוון ה-CEO של PS Audio, עונה על שאלות הגולשים. השאלות שעניינו אותי השבוע היו: האם אפשר להקליט סאונד של מנורות?

והאם יש "איכות" לוואטים?

נראה שלא רק אני עוקב אחרי פול מקגאוון, גם ג'ון דארקו עוקב אחריו, ובעקבותיו הוא העלה סרטון שדן בשאלה, מה נכון שיהיה ממוקם בין הרמקולים שלכם?

ערוץ אודיוהוליקס ידועים בסרטונים הארוכים מאוד שלהם, הפעם עם סרטון קצר במיוחד, חוות דעת מהירה לרמקולים Polk L800

הערוץ של אנדרו רובינסון, הוא אחד הערוצים שאני יותר נהנה לצפות בהם לאחרונה, הסקירות שלו מאוד עם "בגובה העיניים". הפעם הוא סוקר שני מגברים של מיוזיקל פידליטי: ה-M3si ומגבר הדגל החדש ה-M8xi:

טרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, ממשיך גם השבוע את מבחן הרמקולים המדפיים שלו, והפעם הגיע תורם של SVS Prime Bookshelf

ערוץ SpareChange סקרו השבוע את רסיבר הדגל החדש של NAD מדגם T778

נסיים בערוץ SoundStageNetwork שערכו השבוע ראיון עם הבעלים והמקימים של חברת הרמקולים האסטונית המשפחתית והיוקרתית אסטלון:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!


את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום