באג משיקה את השואב הרובוטי Roborock S6 Max V

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
05-08-2020 19:24

השואב החדש קובע סטנדרט ניווט חדשני והראשון עם מעבד Qualcomm

השואב החדש משלב את טכנולוגיית ניווט הלייזר המתקדמת של Roborock עם זוג מצלמות, לחוויית הניווט האולטימטיבית.

Roborock, מפתחת שואבי אבק אולטרה אינטליגנטיים, באמצעות היבואנית הרשמית רשת באג, משיקים בישראל את החידוש האחרון ה-Roborock S6 Max V, התוספת האחרונה לסדרת ה- S, שהפכה לנמכרת ביותר בישראל ובעולם כולו. זהו השואב הראשון של המותג הכולל זוג מצלמות קדמיות, המאפשרות זיהוי מכשולים מתקדם.

"השילוב של המצלמות הכפולות עם טכנולוגיית הלייזר המתקדמת שלנו מאפשר ל- Roborock S6 MaxV להעריך את הגודל והמיקום של כל מכשול ואת הדרך הטובה ביותר לנקות סביבו, תוך קביעת הסטנדרט עבור שואב הרובוט החכם ביותר שלנו עד כה." אמר סיימון וואן, מייסד שותף של Roborock וסגן נשיא, "טכנולוגיית עיבוד התמונות העוצמתית העומדת מאחוריה הובילה אותנו לשתף פעולה עם Qualcomm לראשונה, מסע שאנחנו שמחים להתחיל בו, כשאנחנו ממשיכים לדמיין את הדור הבא לנווט בעולם של היום."

roborock

טכנולוגיה מתקדמת להכרה והימנעות ממכשולים:

מצלמות תאומות - ה-Roborock S6 MaxV מצויד במצלמות תאומות מקדימה שתופסות תמונות מפורטות במהירות fps30, ומאפשרות עיבוד תמונה רב עוצמה לזהות ולהימנע ממכשולים נפוצים הכוללים פסולת של חיות מחמד, כבלי חשמל או נעליים.

עיבוד תמונות - הטכנולוגיה משתמשת ברשת עצבית מעורבת (ConvolutionalNeural Network trained) במאות אלפי תמונות ומופעלת על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 625 1.8Ghz מהיר וחזק.

כשמדובר במצלמה בבית, פרטיות ואבטחה הם קריטיים. כל תהליכי ReactiveAI של התמונות נלכדים ונמחקים באותו הרגע. לא רק זאת, S6 MaxV מאושר על ידי TUVRheinland כמוצר בית חכם בטוח ושומר על נתונים בטוחים ומאובטחים. הצילומים אינם משוכפלים, נשמרים או נשלחים לענן. 

יניקה עוצמתית - עם היניקה של Pa2500, שהיא עוצמת יניקה בכ-25% יותר מקודמתה S6, ה- S6 MaxV הוא שואב האבק החזק ביותר של רובורוק שאי פעם הושק. הוא מרים עפר עוד יותר עדין מרצפות קשות ומגיע עמוק יותר לשטיחים.

חיי סוללה - ל-S6 MaxV יש גם סוללה גדולה במיוחד של 5200mAh - מאפשרת לו לנקות עד 3 שעות (במצב שקט). תוסף חכם מאפשר לרובוט להטעין בדיוק מספיק כדי להשלים ניקוי גדול בעת הצורך.

roborock

מעבר לחומרה

• טכנולוגיית מיפוי רב-רצפתית, תכונה שפותחה עקב דרישה גבוהה של לקוחות, מאפשרת לרובוט לזהות אוטומטית מפלסים שונים בבית.

• לכל קומה יכולה להיות ערכה משלה של אזורי No-Go ואזורי No-Mop, וניתן להרחיב את תכונת זיהוי החדרים האוטומטית שכבר פופולרית - המפצלת אוטומטית כל מפלס לחדרים - למספר קומות.

ה- Roborock S6 Max V יהיה זמין ברשת באג במחיר השקה מיוחד של 1,999 ש״ח ולאחר מכן 2,299 ש״ח

מעבר לתגובות בפורום