מהדורת החדשות השבועית - 23.7.20

אנטון קמינסקי
23-07-2020 11:20

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

עתיד בתי הקולנוע עדיין לוטה בערפל, בנתיים נוכל להתנחם מהמסך הקטן.

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום הוא אחד הסרטים הכי מדוברים בשנים האחרונות. "ג'וקר" (2019). מותחן פסיכולוגי המתאר את סיפור עלייתו של הג'וקר, אויבו המושבע של באטמן. קומיקאי כושל, מאבד לאט לאט את שפיותו ופונה לחיים של פשע וכאוס ברחובות גות'אם. בכיכובם של חואקין פיניקס (שזכה באוסקר בקטגוריית השחקן הראשי על סרט זה) ורוברט דה-נירו.

"שבעת המופלאים", אקשן (2016), גרסה מודרנית למערבון הקלסי. אלמנה מזמינה חבורה של שכירי חרב מרקעים שונים להגן על העיירה שלה מחבורת הבריונים של תעשיין חסר מעצורים. עם דנזל וושינגטון, אית'ן הוק וכריס פראט.

"בחירתו של הארט", דרמה (2002). סטודנט למשפטים שהתגייס לצבא נופל בשבי בגרמניה במלחמת העולם השנייה. שם הוא מתבקש להגן על חייל שחור במשפט. עם ברוס ויליס, קולין פארל וטרנס האוורד.

 

נטפליקס

ביום שישי יעלה הסרט "דוכן הנשיקות 2", קומדיה רומנטית לנוער. אל מתחילה את השנה האחרונה בתיכון, בעוד החבר שלה, נואה עוזב לקולג'. כעת אל צריכה לתמרן בין ניהול מערכת יחסים בשלט רחוק, והחיים החברתיים בשנה האחרונה בתיכון.

ביום שבת יעלה הסרט הסיני המושקע, "עולם כפול". דונג יילונג הצעיר, נחוש להביא כבוד לעצמו ולכפרו. כשמוכרזת תחרות בה יבחרו הלוחמים הטובים ביותר על מנת להילחם למען הממלכה, דונג יוצא למסע להוכיח את עצמו.

בראשון תעלה עונה 3 של סדרת הפשע הקומית, "ילדות טובות". הסדרה עוקבת אחר שלוש אימהות קשות יום, שמחליטות שהפתרון לבעיות שלהן הוא לשדוד סופרמרקט.

ביום רביעי הבא (29/7) יעלה סרט המתח הפולני "הייטר". צעיר מניפולטיבי מתחיל לעבוד בעולם האפל של מסעות הכפשה ברשת. ההצלחה שלו מובילה אותו להשתמש באותה הארסיות גם בחייו בעולם האמיתי.

 

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי שייך הפעם לאומן בשם כריס וונר. כריס עסק בנגינה על גיטרה אקוסטית, כתיבת שירים והופעות החל משנות ה-70, ויחד עם זאת, האלבום New Born Man, הוא אלבום הבכורה שלו. כך שמדובר כאן בפרויקט מפעל חיים ממש.

השיר שבחרתי נקרא Losing Hold, הנגינה והשירה הרמוניים בצורה נפלאה.

הגיטריסט האגדי ג'ו בונמסה, הוציא ביצוע חדש לציון 20 שנה לשיר Colour And Shape, שיר רוק קליל ומהמם

נעבור לווילי נלסון, זמר הקאנטרי רוק הוותיק

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל משתי גרסאות כיסוי, הראשונה שלבי לין ואליסון מורר מבצעות שיר של בוב דילן

נמשיך לביצוע איטי ומרגש לשיר של המלך

נסיים הפעם במשהו מיוחד במינו. הזמרת ונגנית הנבל, Arianna Savall, מגיעה ממשפחה מוזיקלית, היא דוברת 5 שפות ומתמחה במוזיקה מתקופת הרנסנס

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic.

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

נתחיל בערוץ של אנדרו רובינסון שסוקר הפעם את הרמקולים החדשים של Bowers & Wilkins מדגם 702 Signature

נמשיך לערוץ SpareChange, שסוקרים סאבוופר של חברת Kef מדגם KF92

טרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, הבטיח לנו מבחן רמקולים מדפיים בשבוע שעבר, והשבוע הוא מתחיל לקיים. הוא מתחיל מבחינה של Wharfedale EVO 4.2 כולל השוואה שלהם מול ה-Linton Heritage (גם של חברת וורפידל)

וינסנט טאו מערוץ HDTVTest, סוקר את מסך הדגל של פנסוניק HZ2000

נסיים, איך לא, עם פול מקגאוון ה-CEO של PS Audio, שעונה על שאלה מעניינת, מה עדיף טיפול אקוסטי או תיקון חדר דיגיטלי?

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום