תכני NBA LEAGUE PASS זמינים לצפייה ישירה גם בישראל

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
21-07-2020 17:28

הטלוויזיות של הייסנס וטושיבה בעלות מערכת ההפעלה VIDAA ישדרו את כל משחקי ליגת ה NBA ותכנים ייחודיים החל מעונת 2020-21.

ה-NBA ו-VIDAA USA INC הודיעו היום על שותפות רב שנתית בכדי להפוך את NBA LEAGUE PASS, שירות המנוי למשחקי הפרימיום בליגה, זמין לרכישה בכל הטלוויזיות של HISENSE וטושיבה דרך פלטפורמת הטלוויזיה החכמה של VIDAA, החל מעונת NBA 2020-21.

בשילוב עם ה״הפעלה מחדש״ (SEASON RESTART) של עונת 2019-20, VIDAA תערוך קמפיינים על גבי מסכי HISENSE וטושיבה באבמספר מדינות, כולל הצעות עבור חבילות מנויים NBA LEAGUE PASS וההזדמנות לזכות בחוויה ייחודית של NBA בעונה הבאה.

"אני גאה שיצרנו קשר עם ה-NBA מכיוון שהיא אחת הליגות הפופולריות ביותר בעולם", אמר גיא אדרי, EVP, סגן נשיא בכיר ב-VIDAA העולמית. "המשימה שלנו היא להביא את הבילוי הספורטיבי הטוב ביותר - הגלובלי והמקומי לאוהדים בלחיצת כפתור. אנו מאפשרים את החוויה הטובה ביותר עבור הצרכנים ואוהדי ה-NBA בכל פינה בעולם".

"אנו שמחים להציע NBA LEAGUE PASS למנויי VIDAA ולספק פלטפורמה נוספת עבור האוהדים הבינלאומיים שלנו לחוות את ההתרגשות מכדורסל, אומר מאט בראבנט, מנהל הפצת מדיה גלובלית ותפעול עסקי NBA SVP, ״הטווח הגדול והמחויבות החזקה של VIDAA לקידום ה NBA LEAGUE PASS יעזרו לנו להמשיך ולהגדיל את משחק הכדורסל בשווקים ברחבי העולם."

NBA LEAGUE PASS מספק את הגישה המקיפה ביותר לעונה שלמה של משחקי NBA ב HI-DEF עם סטטיסטיקות חיות, שמע אלטרנטיבי ואפשרויות צפייה מרובות. למנויים תהיה גישה לשיפורי הצפייה במשחק הבא של ה-LEAGUE PASS של הדור הבא, כולל זוויות מצלמה חדשות, סטרימינג במגוון שפות, פרשנים בעלי השפעה ומפורסמים, ניתוח מעמיק, גרפיקה סטטיסטית ושילוב מדיה חברתית. למשתמשי VIDAA תהיה אפשרות לרכוש מגוון חבילות מנוי על סמך מיקומם.

בינואר השנה הודיעה VIDAA על השקה עולמית של גרסה מחודשת לחלוטין של המערכת הכוללת ממשק משתמש חדש ושילוב של ספקי תוכן, מה שמציב את המשתמש והרגליו במרכז חוויית הטלוויזיה. הפלטפורמה משלבת מערכת ניהול, פרסום וחיוב מרוכז של משתמשים, שמפשטת את חווית המשתמש ומספקת ללקוחות דרך ישירה יותר לגישה לתוכן מותאם להם.

אודות VIDAA

VIDAA היא מערכת הפעלה מבוססת לינוקס המשמשת כיום בטלוויזיות HISENSE. המערכת הוקמה בשנת 2014 והפכה תוך פחות משש שנים למתמודדת עולמית חזקה במרחב פלטפורמת הטלוויזיות החכמות. בשנת 2020, VIDAA הציגה ממשק משתמש חדש ומשדורג בשם 4.0, שמציב את המשתמשים ואת דרכם לצרוך תוכן בלב התכנון, החוויה והעיצוב. VIDAA מותקנת מראש בטלוויזיות HISENSE חדשות כמו גם בטלוויזיות TOSHIBA המיוצרות על ידי HISENSE.

מעבר לתגובות בפורום