מהדורת החדשות השבועית - 16.7.20

אנטון קמינסקי
15-07-2020 18:29

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

עתיד בתי הקולנוע עדיין לוט בערפל, בנתיים נוכל להתנחם מהמסך הקטן.

סלקום TV

בסלקום עלו השבוע הסרטים הבאים: "הנוסע", אקשן (2018). ליאם ניסן הוא שוטר לשעבר וסוכן ביטוח בהווה. בדרכו חזרה הביתה ברכבת הוא נאלץ לנסות לפתור חידה קטלנית על מנת להציל את חיי הנוסעים האחרים.

"מסיבת גירושין", קומדיה (2019), גרוש בסוף שנות ה-20 מתכנן מסיבת גירושין בקנה מידה גדול על מנת להחזיר את חייו למסלול.

"ברוס הגדול מכולם", קומדיה (2003) עם ג'ים קארי, ג'ניפר אניסטון ומורגן פרימן. ברוס (קארי) הוא מגיש טלוויזיה שלא מרוצה מחייו ומוציא את התסכול על אלוהים. אז אלוהים מחליט ללמד את ברוס שתפקיד האל אינו פשוט כל כך.

לסיום, "שיער", דרמה מוזיקלית (1979) מגיע לסלקום. סרט אני מלחמתי, בחור העומד לפני גיוס למלחמת וייטנאם, מתחבר לקבוצה של היפים בניו יורק ומתאהב בבחורה עם נשמה חופשית.

נטפליקס

היום (חמישי) יעלה סרט הקומדיה הרומנטית הצרפתי, MILF. שלוש חברות בשנות ה-40, מחליטות להתמודד עם האובדן ושברון הלב שלהן על ידי רומנים לוהטים עם בחורים צעירים.

ביום שישי, תעלה "מכשפת", סדרת פנטזי (אולי הז'אנר האהוב עליי) חדשה המתרחשת בעולמם של ארתור ומרלין. הסדרה מתמקדת בדמות נשית בעלת כוחות קסם, היוצאת חמושה בחרב אגדית להילחם מול מי שרוצה למחוק כל זכר של קסם מעל פני האדמה.

ביום שלישי תעלה העונה השנייה של הסדרה הקומית ההולנדית, "איך למכור סמים ברשת (במהירות)". הסדרה היא מעין שילוב בין קומדיות תיכון ו"שובר שורות".

ביום רביעי תעלה מיני סדרת דוקו, "עיר של פחד: ניו-יורק נגד המאפיה". הסדרה מספרת על חמשת משפחות הפשע ששלטו בניו יורק בשנות ה-70 וה-80 ותכנית ה-FBI להפליל אותם.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי הפעם הוא גרסת הכיסוי החדשה של זמרת הקאנטרי רוק Elien Jewell, לשיר Green River, שבוצע במקור בידי Creedence Clearwater Revival.

לדיוויד גילמור יש שיר חדש, 5 שנים אחרי אלבומו הקודם. בשיר משתתפת בתו רומני:

נעבור לקטע גוספל רוק גרובי ומדליק:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע Smooth Jazz עם פסנתר נפלא:

נמשיך לבלדת פולק רוק איטית ומרגשת:

נסיים בקטע סול של הזמרת Emy:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

ערוץ אודיוהוליקס עונים על השאלה מה עדיף במערכת הקולנוע שלכם סטרימינג או דיסק אופטי?

וינסנט טאו מערוץ HDTVTest, סוקר את המסך החדש של סוני ה-XH90:

ערוץ Ratings.com עם סקירה למסך Samsung Q800T:

פול מקגאוון, מנכ"ל PS Audio, עונה על שאלה של גולש ישראלי: איך יודעים אם אני אודיופיל?

לסיום, טרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, פותח מבחן ענק לרמקולים מדפיים באזור ה-600 לירות שטרלינג, עקבו אחרי הערוץ, לסקירות המלאות שלו של כל הרמקולים המופיעים בסרטון: 

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il

 

מעבר לתגובות בפורום