מהדורת החדשות השבועית - 9.7.20

אנטון קמינסקי
09-07-2020 12:04

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

עתיד בתי הקולנוע עדיין לוטה בערפל, בינתיים נוכל להתנחם מהמסך הקטן.

סלקום TV

בסלקום עלו השבוע שלושה סרטים. "פנים רבות לאמת", דרמה (2019). עשר שנים לאחר שמשפחה אמריקאית אימצה ילד אריתראי ונתנה לנו חיים נוחים, לוס הוא נער מצליח ומקובל. הכול משתנה כשהוא מגיש חיבור שמשקף את דעותיו האמתיות.

שני הסרטים האחרים, קלילים בהרבה וגם ישנים יותר. "ארבע חתונות ולוויה אחת", קומדיה (1994), קלאסיקה בריטית בכיכובם של יו גרנט ואנדי מקדואל. רווק מושבע מגלה שהוא מאוהב וכעת עליו להבין מה הוא באמת רוצה מחייו.

"לא רק בלונדינית", קומדיה (2001). ריס ווית'רספון מחליטה להוכיח לחבר שזרק אותה שהיא לא רק בלונדינית. אז היא נרשמת ללימודי משפטים ומגלה בעצמה כישרון לא צפוי.

סרטים נוספים שכדאי לשים לב אליהם, "קינגסמן: השירות החשאי", אקשן (2014), נער רחוב מגויס על ידי ארגון ביון חשאי על מנת להילחם בגאון מרושע. ו-"שעתם היפה", דרמה (2016), בזמן מלחמת העולם השנייה, צוות צילום מנסה לייצר סרט תעמולה שישפר את מצב הרוח הלאומי באנגליה.

נטפליקס

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

שרליז ת'רון, היא אחת השחקניות האהובות עליי וביום שישי היא מגיעה לנטפליקס! הסרט "משמר האלמוות" (אקשן, פנטזיה), מספר את סיפורם של ארבעה לוחמי אל-מוות, שהגנו על בני האדם במשך מאות שנים. כשהם מגלים בת אלמוות נוספת יחד עם אויב חדש שזומם לנצל את כוחותיהם.

סדרת גיבור העל הטורקי "המגן האחרון", חוזרת לעונה רביעית. צפיתי בשני העונות הראשונות, בתחילת העונה השלישית דיי איבדתי עניין. הסדרה מספרת את סיפורו של "המגן" השומר של איסטנבול מפני בני האל מוות שמחפשים להשמיד אותה.

"זאק אפרון: שתי רגליים על הקרקע", סדרת דוקו-טבע חדשה. השחקן זאק אפרון וגורו החיים הבריאים, גארין אליאן, יוצאים למסע חובק עולם במטרה למצוא את סוד אורח החיים הבריא בעולם המודרני.

לסיום, שתי סדרות תעודה נוספות שכדאי לשים לב אליהן: "סמים, רוקחים ורווחים" - סדרת דוקו בה סוכנת CIA לשעבר חוקרת את הכלכלה מאחורי שישה סמים פופולריים. לטענתה רק אם נבין את הכלכלה מאחורי הסם, נוכל להילחם בו.

ביום שלישי הבא תעלה "ביחד", סדרת דוקו-מוזיקה צרפתית. הסדרה מתארת את צילומי הקליפ "סולידריות", קליפ שהצטלמו בו פעילים חברתיים מרחבי העולם.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. קישור לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי שייך הפעם לקייטי מאלוה. קייטי היא ילידת גאורגיה. היא הייתה בת 8 כשמשפחתה היגרה לבריטניה. קייטי היא אחת האמניות הכי מצליחות באנגליה, היא זכתה לאינספור פרסים והקליטה 7 אלבומי אולפן. סגנון המוזיקה הוא פופ משולב בג'אז ומוזיקה קלאסית. קייטי היא אמנית מאוד מגוונת וזמרת נפלאה, כך שאני מאוד ממליץ להקשיב לעוד חומרים שלה.

נמשיך לקטע של אומן בשם בנג'מין מורק, שמנגן סגנון ייחודי הנקרא "פסנתר מכאני". הוא פיתח את הסגנון כשהוא רכש פסנתר ישן במצב רעוע והחליט במקום לתקן אותו, לזרוק חלקים "מיותרים" ולגלות את הסאונד המכני בתוך תיבת הפסנתר, הוא שילב את הנגינה עם מוזיקה אלקטרונית, וזה מה שיצא:

נעבור לגיטרה הספרדית המרקידה של ג'סי קוק:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע ג'אז מדליק:

נמשיך לווקל ג'אז עם אנרגיה מעולה:

נסיים בזמר, כותב וגיטריסט בריטי צ'ארלי קאנינהאם, עם אחד הקטעים היותר מרגשים שיצא לי לשמוע לאחרונה:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify.

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic.

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

נתחיל מכמה סקירות טלוויזיות מערוץ Digital Trends, שבחנו את אחד ממסכי הקצה של הייסנס ה-H8G:

וינסנט טאו מה-HDTVTest עם סקירה למסך היפה בעולם לטעמי, ה-LG OLED GX, תראו איך הוא נראה על הקיר, פשוט יפיפה:

גם פיל הינטון מ-AVForums סקר מסך OLED של LG הוא סקר את ה-CX:

נעבור לחלק של האודיו. אנדרו רובינסון, הוא מה שנקרא "אודיופיל הגיוני", יש לו סקירות כנות לציוד, שהוא במחירים סבירים לרוב. הפעם הוא סוקר את רמקול הדגל החדש של Q-Acoustics, חברה שלרוב מייצרת רמקולים באזור ה"תמורה גבוהה למחיר", הפעם הם מנסים לייצר רמקול דגל אמיתי: Concept 500:

נסיים בשני סרטונים של פול מקגאוון, המנכ"ל של PS Audio. בראשון פול מדבר על האם יש דבר כזה סאב למוזיקה, וסאב לקולנוע?

בסרטון השני, פול מדבר על זרם לעומת הספק במגברים:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום