2/7/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
02-07-2020 10:15

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

ישנם דיווחים ראשוניים על פתיחת בתי הקולנוע בשבוע השני של יולי, נחזיק אצבעות.

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום הוא "ילדים טובים", קומדיה (2019). שלושה חברים טובים מנסים להתבגר מהר לפני שהם עולים לכיתה ו'. התוכנית שלהם היא לעקוב בעזרת רחפן אחרי בנות, במטרה ללמוד איך להתנשק.

"ד"ר קנוק", קומדיה, צרפת (2017). רופא שהיה נוכל בעבר, מגיע לעיירה צרפתית קטנה בשנות ה-50. הוא זוכה להצלחה כבירה עד שעברו שב לרדוף אותו. הסרט מבוסס על מחזה מצליח.

"משתגעים על מרי", קומדיה (1998), קומדיה רומנטית קלאסית בכיכובים של בן סטילר וקמרון דיאז, שניים מהשחקנים הפחות אהובים עליי. כאן, אולי בעבודתם החביבה עליי. גבר מקבל הזדמנות נוספת לדייט עם בחורה שהוא היה מאוהב בה בימי הבית ספר, אך הדייט שלהם אז נגמר באסון.

מבחינת סדרות, השבוע עלתה העונה השלישית של "משלחת חיפוש". קומדיה שחורה על ארבע דמויות "עסוקות בעצמן" בשנות ה-20, שנסחפים לתוך תעלומה לאחר שמכר שלהם מימי הקולג' נעלם בפתאומיות.

נטפליקס

היום (2.7) עולה סדרת פנטזיה / נוער חדשה, "נזירה לוחמת". יתומה מתעוררת בחדר מתים ומגלה שיש לה כוחות על והילה השייכת לכת סודית של נזירות שנלחמות בשדים. נראה כמו שילוב של פנטזיה וחיי תיכון, סטייל "באפי, ציידת הערפדים".

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

סרט, קומדיה רומנטית חדשה, "מיואשת במקסיקו". רומנטיקנית חסרת תקנה, טסה למקסיקו במטרה להגיע לתיבת המייל של בחור חלומותיה, ולמחוק משם מייל שהיא שלחה ברגע של שכרות.

"מועדון הבייביסיטריות", סדרה קומית חדשה לכל המשפחה. חבורת נערות מקימות מועדון שמרטפיות. זוהי גרסה עדכנית לספרה של אן מ. מרטין.

בפינת "ריאלטי השבוע", הפעם עונה 1 של "ערוכים להישרדות", צוות באטל-בוקס עורך סקירות ומבחנים לציוד שאמור לעזור לכם לשרוד במצבים קשים כמו פיצוצים ואסונות טבע.

לסיום, ביום רביעי ה-8 ליולי, תעלה המיני סדרה האוסטרלית, "עקורים". דרכם של ארבעה זרים: אישה במנוסה, פליט אמיץ, פקידה ממשלתית נמרצת ואב עם קשיים כלכליים, מצטלבת במתקן מעצר למהגרים אוסטרליים.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי שייך ללהקה הוותיקה Mandoki Soulmates, חבר'ה שעושים ג'ז-רוק. מעבר לג'ז ורוק השיר הזה מלא בסול ו-funk והוא מפוצץ גרוב ואנרגיה. שימו לב שהגרסה ביוטיוב היא מקוצרת (ויצאה בשנה שעברה). גרסת האלבום מ-Spotify היא ארוכה פי שתיים בערך.

נמשיך לקטע ג'אז איטי ומענג:

עוד קטע אינסטרומנטלי נפלא ששייך לאומן טורקי בעל שם הבמה TSU!:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע ווקל ג'אז עם קצב מטריף:

נמשיך לבלדת רוק שכוללת קטעי גיטרה יפיפיים המלווים את השירה המיוחד של דיוויד סאליבן:

נסיים ב- Dave Metthews Band עם בלדה מרגשת כמו שרק הם עושים:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

ערוץ אודיוהוליקס עם סרטון נוסף במסגרת הריאיון שלהם עם החברה מ-Sound United, על התכונות החדשות בסדרת הרסיברים החדשה של דנון, הפעם הם מספרים על ה-Dual Preset, היכולות לשמור שתי תוצאות של כיול חדר של אודיסי ולהחליף ביניהם בלחיצת כפתור:

סרטון נוסף של הערוץ, ג'ין דה-לאסלה משתף אותנו בדעתו על כבלי חשמל אודיופילים. כרגיל דעתו מעט שונה "מהמקובל":

ג'ון דארקו (לדעתי בהופעת בכורה במהדורה) מספר לנו על סטרימר האודיו Cambridge Audio CXN V2:

ערוץ Ratings.com עם סקירה למסך הייסנס מדגם H8G:

 

וינסנט טאו מערוץ HDTVTest, מספר לנו על מסכי Vizio החדשים והמרשימים (אם כי לא זמינים בארץ):

נסיים עם פול מקגאוון החביב, ה-CEO של PS Audio, שעונה על שאלה מרתקת: האם עבור מוזיקת רוק ומטאל מומלץ הגברה מנורתית או טרנזיסטורית?

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום