24/6/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
24-06-2020 20:50

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

ישנם דיווחים ראשוניים על פתיחת בתי הקולנוע בשבוע השני של יולי, נחזיק אצבעות.

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום הוא "המטרה: שומר הראש", אקשן 2019. הסרט השלישי בסדרת האקשן בכיכובו של ג'רארד באטלר, המגלם את דמותו של מייק באנינג, שומר הראש של נשיא ארה"ב (מורגן פרימן). בחלק זה, מייק מופלל בניסיון התנקשות בנשיא וצריך לנקות את שמו ולחשוף את האיום האמיתי. 

"מליפסנט: אדונית הרשע", פנטזיה לכל המשפחה (2019). סרט ההמשך ללהיט מבית דיסני. חמש שנים לאחר סיום הסרט הראשון, חתונה שאמורה לקשור בין עולם בני האדם לעולם הפיות, מעירה שדים רדומים. עם אנג'לינה ג'ולי ומישל פייפר.

"דרייבר", ישראל 2018. נחמן הוא חרדי שמתפרנס מתיווך בין אנשים הזקוקים לכסף לבין נדבנים, תמורת אחוזים מהתרומה. לאחר שאישתו של נחמן נעלמת הוא נשאר לגדל את ביתו בת ה-9 בעצמו.

עם משה פולקנפליק, דב גליקמן ויעל אבקסיס.

מבחינת סדרות, סדרה חדשה אחת עלתה לשירות (פרק ראשון), "פרי מייסון" מבית HBO. הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס 1932, פרי מייסון הוא חוקר פרטי קשה יום, שזיכרונותיו מימי הלחימה בצרפת רודפים אותו. כשמקרה חטיפה, מסתיים באסון, פרי חושף את פרצופה האמיתי של העיר. עם: מת'יו ראייס ("האמריקאים").

נטפליקס

היום (חמישי ה-25) תעלה בנטפליקס העונה השלישית של פאודה. הפעם דורון וחבריו חודרים לעזה על מנת לחלץ נער ונערה ישראלים שנחטפו. אני צפיתי בעונה בסטינג TV, תוכלו לקרוא את הסקירה המלאה שלי כאן.

ביום שישי יעלו שני תכנים חדשים. סרט הקומדיה "תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של FIRE SAGA" בכיכובם של וויל פארל ורייצ'ל מקאדמס המהממת. זוג אומנים מעיירה קטנה באיסלנד מנסים לכבוש את האירוויזיון. האם הקשר ביניהם ישרוד את כל המתח והיריבויות הקשות של התחרות?

מדובר בקומדיה מאוד שטותית, בנוסף התחושה שהטריילר באמת כולל את כל העלילה של הסרט.

"משחק ביתי: תרבויות ספורט בעולם", סדרת דוקו ספורט חדשה, המביאה את סיפורם של ענפי ספורט עממיים ומסוכנים מרחבי העולם. הסדרה סוקרת את הקהילות והתרבויות בהן ענפי הספורט הללו צמחו.

ביום שבת תעלה העונה השלישית של סדרת המדע בדיונית הגרמנית "אפל (Dark)". רבים משבחים את הסדרה, אני נהניתי מאוד מהעונה הראשונה, אבל לא הצלחתי לשרוד את השנייה.

הסדרה עוקבת אחרי עיירה קטנה בגרמניה, שהאטרקציה המרכזית בה היא תחנת הכוח הגרעינית. הסיפור מתרחש במספר קווי זמן, שהופכים להיות קשורים אחד לשני.

ביום שלישי, יעלה הסרט "משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות". טום קרוז וחבריו מצילים את העולם מאסון גרעיני.

בנוסף, ביום רביעי ה-1 ליולי, יעלו הסרטים הבאים: "מלאכים ושדים", "קופ אאוט", "פוסידון", "החיים של דייוויד גייל", "ג'ק וג'יל", "מכאן אני ממשיך" ועוד.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי הפעם הוא שיר בסגנון מוזיקת עולם במלוא המובן. שיר של האומנית Pernilla Kannapinn, שכולל הקלטה של קולות מים וטבע . פרניליה היא אומנית ממוצא פיני, היא כותבת, מנגנת בכינור ומפיקה. היא מסתובבת בעולם ברכב שלה ולא גרה במקום קבוע (מעניין איך זה מסתדר לה בתקופת הקורונה). השיר הזה שונה מאוד ממה שאני מקשיב לו בדרך כלל, אבל אני אוהב מידי פעם לבחור במשהו קצת יותר מיוחד, מקווה שתאהבו, בכל מקרה הסאונד מאוד מרשים.

נמשיך באווירת הטבע, נגן הגיטרה הספרדית, אסטס טון, מדמה את קולות הרוח באמצעות הגיטרה:

לא מעט אומנים מקליטים שירים ברוח התקופה, הנה שיר שנקרא "בלוז הסגר":

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע ג'ז ארוך מהופעה חיה (ב-Spotify זו גרסת האלבום):

נמשיך לבלדה של זמרת מיוחדת במינה:

נסיים בקצת פולק עם סול:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

גם השבוע נתחיל מערוץ PS Audio, מסתבר שגם אחרים בחברה מעלים סרטונים לערוץ ולא רק פול מקגאוון המנכ"ל. בסרטון הפעם כריס בונהאבר, מהנדס בחברה, מספר על יתרונות של שימוש בבריליום בטוויטרים. אין ספק, שלכריס הרבה פחות נוח עם המצלמה מלפול, אבל עדיין הנושא מאוד מעניין.

וינסנט טאו מערוץ HDTVTest, מסביר לנו מה הם היתרונות של מקרן BenQ W2700 4K DLP:

ערוץ Digital Trends סקרו את ה-Samsung Q90T:

נסיים בערוץ Spare Change, שמספרים לנו מה הם לדעתם חמשת ה-4K Bluray, הטובים של השנה עד כה:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews

מעבר לתגובות בפורום