קיץ הגיע ו SONOS מציגה Move חדש!

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
22-06-2020 14:44

בדיוק בזמן לקיץ, Sonos מציגה את Move, הרמקול החכם, הנייד והעמיד במהדורת Lunar White – שילוב מושלם בין צבעי לבן לאפור בהיר שנועדו להשתלב באופן טבעי עם סביבות פנים וחוץ.

המהדורה המיוחדת פותחה בקפידה כדי ליצור איזון בין אלגנטיות ועמידות. ל Move החדש 20 חלקים גלויים העשויים מחומרים שונים המבטאים צבע שונה, העיצוב החדש דרש הנדסת מומחים בכדי להשיג מראה מונוליטי מלוטש, כאילו המוצר ׳נטבל׳ בצבע.

כרמקול המגוון ביותר של Sonos עד כה, Move הפך במהרה לאחד המוצרים הנמכרים ביותר עם סאונד המפיק צלילים נהדרים בתוך הבית, בחצר או בכל מקום אחר אליו תרצו להגיע.

sonos

Move מספק צליל חכם, הניתן להתאמה עם בס עמוק להפליא ועם מנעד צלילים רחב ועוצמתי שיכול למלא חללים חיצוניים גדולים כמו מרפסת וחצרות אחוריות. ל Move שעה נוספת של חיי סוללה הודות לעדכון תוכנה שיחול על כלל רמקולי Move, עכשיו עד 11 שעות של השמעה רציפה, לאחר מכן מקמו את הרמקול על בסיס הטעינה והמשיכו להאזין.

 Move אלחוטי לחלוטין, האזינו ב- WiFi כשאתם בבית או עברו ל- Bluetooth בזמן האזנה תוך כדי תנועה.

sonos

Move יכול להתמודד עם טיפות, חופים חוליים, זיעה ועוד. צבע ה-Lunar White וגם קודמו ה-Shadow Black אפילו עמידים בפני קרינת UV, כך שתוכלו להמשיך להשמיע אודיו כל היום מבלי שהרמקול יתחמם יתר על המידה.

 ה-Move החדש יגיע לרשת באג, יבואנית רשמית של Sonos בישראל במהלך חודש יולי במחיר של 1,699 ש״ח.

sonos

 

מעבר לתגובות בפורום