אירוע ההשקה של LG לסדרת המסכים החדשה

אנטון קמינסקי
17-06-2020 09:11

יצאנו אתמול (16.6) לאירוע ההשקה החגיגי של ענקית האלקטרוניקה הבידורית ויצאנו עם חיוך שאומר: "יש למה לצפות!"

ביום שלישי ה-16 ליוני, LG ישראל וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של LG בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית, השיקו את סדרת המסכים החדשה שלהם לשנת 2020/21. ההשקה הייתה במתחם האירועים "אביגדור" בתל אביב. האירוע היה מאורגן להפליא, LG וח.י. הלכו השנה על קונספט של פילוח צרכני המסכים לחובבי קולנוע, ספורט וגיימינג. וכמובן שעבור כל קהל יש ל-LG את הפתרון המושלם.

אירוע ההשקה של LG

האירוע עצמו היה מפנק, וכלל שלל פינוקים כולל ארוחת ערב בסיומו. ואיך אפשר בלי הלהיט התורן בתקופת הקורונה, המסכה הממותגת.

מסכה של LG

ליין המסכים של LG הוא כרגיל רחב מאוד וכולל השנה שלושה דגמי OLED, ארבעה דגמי NANO ושני דגמי כניסה בסדרת ה-UHD. 

גולת הכותרת והמסך היקר ביותר ש-LG מציעים, הוא מסך ה-OLED ZX, זהו מסך OLED בגודל מדהים של 88’ ברזולוציית 8K (מגיע גם בגודל צנוע יותר של 77’ בלבד).

מסך ספינת הדגל ה-LG OLED  ZX בגודל 88'

מסך ספינת הדגל ה-LG OLED ZX בגודל 88'

את היצע מסכי ה-OLED משלימים סדרת ה-GX היוקרתית, וסדרת ה-CX הפופולרית. סדרת ה-GX נקראת סדרת הגלריה והיא מביאה את העיצוב לרמות חדשות עם עיצוב מינימליסטי ומבנה דק במיוחד. לדוגמא דגם ה-65’ הוא בעל עובי של 2 ס"מ בלבד. מסך ה-GX מגיע עם מתקן תלייה ייעודי המאפשר התקנה בקו שטוח עם הקיר.

LG Oled

סדרת הגלריה של LG מסך OLED GX בגודל 77'

מסכי ה-OLED, כמו גם מסכי ה-NanoCell 8K, משלבים שורת טכנולוגיות ליבה מתקדמות, במרכזן מעבד התמונה החדש: אלפא 9 דור 3. מעבד התמונה כולל מספר יכולות המנצלות את טכנולוגיית הבינה המלאכותית (בשיטת למידה עמוקה), ה-AI Picture Pro וה-AI Sound Pro. טכנולוגיות הלמידה העמוקה במעבדים החדשים של LG מאפשרת לדגמים החדשים לספק איכות תמונה וצליל אופטימליים לכל סוג תוכן באמצעות כלי בינה מלאכותית המבוססים על שדרוג לאיכות של 8K. המעבד החדש מנתח את התוכן המוקרן, ומפעיל טכנולוגיה ארבע שלבית ייחודית לצמצום רעשי תמונה וטכנולוגיה לשיפור חדות התמונה - הכל על מנת לשדרג תוכן המתקבל בהפרדה נמוכה ולהציגו ברמת שלמות הקרובה לזו של תכני 8K מקוריים.

מסכי ה-OLED של LG בדגמים החדשים מציגים תמיכה בתקן FILMMAKER MODE של UHD Alliance בנוסף לתקן ה-Dolby Vision IQ. תקנים אלה מביאים את חוויית הקולנוע המלאה אל חדר המגורים הביתי. תקן ה-Dolby Vision IQ מציג כלים חכמים המספקים איכות תמונה אופטימלית התואמת את כוונת יוצרי התוכן, ללא תלות בתנאיי התאורה ההיקפית.

מסכי LG תומכים בתקן ה-®Dolby Vision, לאיכות תמונה בעלת דינאמיות גבוהה (HDR) וטווח צבעים רחב, בעוד ®Dolby Atmos מספק חוויית סאונד שעוטפת את המשתמש.

 עבור הגיימרים, מסכי ה-OLED של LG מציעים את חוויית המשחקים המרשימה ביותר הזמינה כיום. LG הם היצרן הראשון שהציע תאימות לתקן ®NVIDIA G-SYNC. השנה LG מרחיבים יכולות אלו ומספקים חוויית משחק באיכות וידאו גבוהה, ללא ריצודים, היבהובים או הפרעות.

עמדת הגיימינג עם מסך ה-LG OLED CXעמדת הגיימינג עם מסך ה-LG OLED CX

גם אוהדי הספורט לא מקופחים על ידי LG. עבורם, LG מציעה זמן תגובה וריענון של 120Hz ומערך צליל משופר, המאפשר גם לקשר את המסך לרמקולי Bluetooth, על מנת לייצר חוויית צליל סראונד המדמה את החוויה באיצטדיון עצמו (טרום עידן הקורונה).

חוויית הספורט מבית LG עם מסך NANO90

חוויית הספורט מבית LG עם מסך NANO90

כל דגמי ה-NanoCell של LG (Nano80, Nano90, Nano95  ו- Nano97), מגיעים עם טכנולוגיית ה-NanoCell, המתאפיינת בפאנל שמכיל חלקיקים זעירים הסופגים את הפרעות האור ועל-ידי כך מחזירים לצופה אורך גל נכון המאפשר לראות צבעים מדויקים ואחידים הקרובים למציאות גם מזווית צפייה רחבה במיוחד. דגמי ה-NanoCell תומכים בפורמט Dolby Vision, פורמט ה-HDR הדינאמי המועדף על יוצרי הסרטים וספקי התוכן. כל שבעת אולפני הסרטים הגדולים תומכים ביצירה ושחרור של סרטים בפורמט ה-Dolby Vision. בנוסף גם דגמי ה-NanoCell יתמכו במצב התמונה FILMMAKER MODE, המבטיח הצגת תמונה באופן הנאמן ביותר לתמונה אליה שאף הבמאי. 

סדרות הפרימיום של דגמי ה-NanoCell: ה-Nano95 וה-Nano97, מגיעות ברזולוציית 8K וכוללות את המעבד המתקדם אלפא 9 דור 3. מסכים אלה מגיעים בגדלים של 65’ ו-75’.

אם מסך ה-OLED הוא ה-King Of TVs, אז ספינת הדגל של מסכי ה-NANO, היא המלכהאם מסך ה-OLED הוא ה-King Of TVs, אז ספינת הדגל של מסכי ה-NANO, היא המלכה

סדרת הכניסה של LG, היא סדרת ה-UltraHD והיא מגיעה בגדלים של בין 43’ ועד ה-UN8080 הענק בגודל של 86’. מסכים אלה כוללים טכנולוגיית 4K IPS ותמיכה בפורמט HDR10.

רזולוציית 8K

מעבר לחוויית הצפייה, ליין המסכים החדש של LG מציע גם רמה חדשה של נוחות שימוש ותפעול. משתמשים יכולים לנטר ולשלוט במכשירי IoT תואמים ישירות ממסך ניהול הבית החכם המובנה במסכי LG ולהשתמש במערכת פקודות קוליות (אינו זמין בעברית).

בנוסף, בכל המסכים מוטמעת מערכת זיהוי הקול ThinQ וזמינה בדיבור טבעי במגוון שפות שונות (הדיבור הטבעי אינו נתמך עדיין בעברית). פלטפורמת מערכת הפעלה הפופולרית webOS, המותקנת בטלוויזיות החדשות של LG, תומכות ב-Apple AirPlay 2 וב-HomeKit של אפל.

בנוסף ליישומים של אפל, המסכים החדשים של LG תומכים במגוון הרחב ביותר של יישומי תוכן בינלאומיים ומקומיים כאחד. בזכות המסכים החכמים של LG, יכולים הצרכנים ליהנות מגישה ל-Netflix, Amazon Prime Video, Spotify, פרטנר TV, מאקו TV, רדיוס 100 FM,  NEXT TV, HOT ועוד.

גיא בן יהודה, סמנכ''ל שיווק LG ישראל

גיא בן יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל: "בין מגוון המסכים החכמים שאנו משיקים היום ניתן למצוא את מסך ה-OLED הגדול ביותר בעולם – 88'' ברזולוציית 8K. טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר בכל שנה זוכה לשבחים רבים מהקהל ומגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם. שוק טלוויזיות ה-OLED נמצא בצמיחה מתמדת, כאשר יותר ויותר משקי בית בוחרים בטכנולוגיה המתקדמת שלנו. בשנת 2019 נמכרו כ-3 מיליון מסכי OLED בכל העולם, ואנו צופים שעד סוף השנה ימכרו עוד כ-2 מיליון מסכים. בנוסף לכך, ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה בביקוש לטכנולוגיות 8K. אנו צופים שעד שנת 2023 כ-5% מהמסכים שימכרו יהיו מסכי 8K. כל הנתונים והמידע הזה ליווה אותנו בעת העבודה והשקת ליין הטלוויזיות החדש שלנו, אשר לא רק נהנה מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם, כולל יכולות AI מתקדמות, אלא מתמקד בהעצמת חווית הצפייה האינדיבידואלית של כל צופה וצופה, על מנת למקסם את ההנאה מהמסכים שלנו. לצד העמידה בחזית הטכנולוגיה, LG ייצרה השנה מסכי טלויזיה הממקסמים את חווית הצפייה בכל אחד מעולמות התוכן : קולנוע, ספורט, גיימינג ועיצוב. בזכות מסכי 8K איכותיים, מעבדי AI ופיצ'רים חדשים, אנחנו משיקים השנה בישראל מגוון רחב של מסכים מתקדמים במגוון מחירים על מנת לענות על צרכי קהל היעד בישראל."

גיא דה פיצ'וטו, מנכ''ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י: "כמו תמיד, גם השנה LG נמצאת בחזית ומשיקה את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר בעולם, כולל טלוויזיות 8K. שוק מסכי ה-OLED אותו LG מובילה בישראל ובעולם, צמח בשנה האחרונה בעשרות אחוזים זאת לצד הצמיחה במכירות של מסכי ה-NanoCell שהכפילו את עצמם בשנה האחרונה. מגמה נוספת שבלטה השנה, הינה עלייה בביקושים למסכים גדולים , הסטנדרט לסלון הפך ל- "65, "75 והביקוש למסכי "86 גדל פי 5. כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י., אנו פועלים על מנת לשפר ולהעניק ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר, החל ממתן 3 שנות אחריות )שנה + שנתיים לרוכשים ממשווקים מורשים), אספקה והתקנה במעמד אחד וכלה בשירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי. המתאפשר בזכות שירותIn house  של כל מערך ההפצה. והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בנוחות, במהירות ובהגינות."
סיום מפנק לאירוע מרשיםסיום מפנק לאירוע מרשים
טבלת מחירים*:
*המחירים הינם המחירים המומלצים לצרכן, מחירים סופיים ייקבעו ע"י המשווקים המורשים.
טבלת מחירים
מעבר לתגובות בפורום