27/5/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
27-05-2020 14:36

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

כולנו עדיין מחכים לפתיחת בתי הקולנוע בינתיים הנה מה שתוכלו לראות השבוע במסך הקטן.

סלקום TV

הסרטים הבאים זמינים כעת לצפייה בסלקום:

"היום השלישי 2: התחדשות" (2016) סרט ההמשך שמגיע בדיוק 20 שנה אחרי הסרט המקורי. החייזרים מגיעים לקרב חוזר - האם האנושות תמצא דרך לנצח שוב, אפילו ללא וויל סמית'?

"חיי פיי" (2012), דרמת הרפתקאות. נער צעיר מצליח לשרוד סופה אכזרית בלב ים כשלצידו טיגריס בנגלי. סרט עם איכות תמונה יוצאת מן הכלל, דובר רבות בנוגע לאפקט המשכנע של הטיגריס, שהיה מהפכני באותה התקופה. בהחלט סרט מומלץ.

"ג'וי" (2015), דרמה בכיכובם של בארדלי קופר, ג'ניפר לורנס ורוברט דה-נירו (שלושתם שיחקו יחד גם ב"אופטימיות היא שם המשחק"). אם חד הורית קשת יום, הופכת להיות יזמית מצליחה.

"מרגלת" (2015), קומדיה פרועה שמהווה פרודיה לסרטי המרגלים. אנליסטית הופכת להיות סוכנת שטח כאשר השותף שלה נעלם. עם מליסה מקארתי, ג'וד לאו וג'ייסון סטאתם.

"למה דווקא הוא?" (2016), קומדיה, מפגש משפחתי בחגים יוצא משליטה כשאב המשפחה מגלה שהחבר של בתו, מיליארדר הייטקיסט מצליח ופרוע, עומד להציע לה נישואים. עם: בריאן קרנסטון, ג'יימס פרנקו וזואי דויטש.

מבחינת הסדרות, סלקום העלו שתי עונות חדשות לסדרות קומיות:

עונה רביעית (ואחרונה) של "האקסית המטורפת". צעירה מחליטה לנטוש עבודה במשרד עורכי דין ואת חייה בניו יורק, על מנת לנסות למצוא אושר בעיירה קטנה בקליפורניה.

עונה שנייה של "סינגל מילפית". אמא צעירה ורווקה מנסה למצוא את איזון הבית-עבודה המתאים לה.

נטפליקס

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

"חיל החלל", סדרת חלל קומית חדשה בכיכובם של סטיב קארל וג'ון מלקוביץ'. גנרל בכיר (קארל) נאלץ לשתף פעולה עם מדען אקסצנטרי (מלקוביץ') על מנת להכשיר את היחידה הסודית החדשה של צבא ארה"ב - חיל החלל.

עונה 3 של "להאכיל את פיל", סדרת דוקו המשלבת גם אוכל וגם טיולים, בכיכובו של פיל רוזנטל, שידוע בעיקר בתור הכותב של "כולם אוהבים את ריימנוד". בעונה זו, פיל יבקר בנגקוק, ליסבון, מקסיקו סיטי ועוד. לטעמי האישי, זו סדרת האוכל / טיולים הכי טובה בנטפליקס! אני מאוד ממליץ על שתי העונות הראשונות. זו סדרה קלילה מאוד, פיל הוא קומיקאי מעולה, וגם הצילומים מדהימים (בעיקר בעונה השנייה).  אם זה עדיין לא שכנע אותכם, פיל הוא יהודי אמריקאי ובסיום כל פרק הוא מבצע שיחת וידאו עם ההורים שלו, הקטעים הקצרים האלה הם פשוט זהב קומי.

ביום שני, יעלה סרט המדע הבדיוני, "קצה המחר" (2014), בכיכובם של טום קרוז, ואמילי בלאט. במהלך קרב מול גזע חייזרי אכזר, ביל קייג' (קרוז) נתקע בלולאת זמן בו הוא חווה את יום הקרב כל פעם מחדש. למקרה שמישהו לא ראה עדיין את הסרט, זהו אחד הסרטים היותר מפתיעים והוא גם ידוע בפס קול מלא בבס באופן קיצוני.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי שייך לדום מרטין, שכבר כיכב בעבר ברשימה שלי. מדובר באומן שהוא אחת ההבטחות הגדולות של הבלוז העכשווי. הפעם יש לו סינגל חדש: Blues on The Bay:

בלדת גיטרה רומנטית עם ווקל הרמוני נהדר:

ממשיכים עם הגיטרה, קטע חדש של דיוויד ברוזה:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מאומן בשם הארי מנקס שמשלב בין מוזיקת בלוז למוזיקה הודית:

נמשיך לקטע Smooth Jazz, בעל מקצב איטי שפשוט שיגע אותי:

נסיים בקטע Vocal Jazz של רובין מקלה:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

בוא נתחיל עם קצת בס, מה דעתכם על ארבעה סאבים מדגם REL HT1508? זהו הסאב הבכיר בסדרת HT של REL בעל וופר של 15’ והכינוי המדליק “The Predator”. טרי אליס מערוץ Pursuit Perfect System, מספר לנו על החוויה:

ערוץ SpareChange עם unboxing מספק במיוחד של הרמקולים היפיפיים של Bowers & Wilkins 803d3. הרמקולים עצמם הם יצירת אומנות. והאריזה שלהם יותר מרשימה ואיכותית מהרבה תיבות של רמקולים. זהו כנראה סרטון פתיחת הרמקולים הכי ארוטי שיצא לי לראות.

וינסנט טאו מערוץ HDTVTest, סוקר מסך OLED חדש של פנסוניק מדגם HZ1000:

לסיום, ערוץ Ratings.com עם סקירה למסך ה-OLED החדש של LG, מדגם CX (שאמורים לקרוא C10):

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!


מעבר לתגובות בפורום