Yandex Music מציגה פיצ'ר ייחודי חדש

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
25-05-2020 20:24

הפיצ'ר יאפשר למשתמשים דיוק רב יותר במוזיקה להם הם מאזינים ויחסוך זמן יקר בהסרת שירים וסגנונות שלא מותאמים להם.

שירות הסטרימינג Yandex Music אשר מאפשר האזנה לקטלוג הכולל יותר מ-50 מיליון שירים משיק פיצ'ר חדש וייחודי לחברה אשר מאפשר, לא רק הסרה של שיר מתוך רשימת ההשמעה, אלא גם שירים דומים לו בסגנון. 

לחיצה על "Dislike" מסירה את השיר מכל רשימות ההשמעה שנוצרו על ידי המאזין, מרשימות ההשמעה שנוצרו על ידי האלגוריתמים לפי העדפות המאזין ומתוך חלק מרשימות ההשמעה שנערכו על ידי העורכים המוזיקליים של השירות.

"Dislike" על רצועה מסוימת מאפשר גם לאלגוריתמים של Yandex Music לארגן מחדש מוסיקה במה שמכונה Smart Playlist ולאפשר האזנה של רצועות שמתאימות בדיוק לטעם המוסיקה האישי.

כך מאפשרת Yandex Music למשתמשים דיוק רב יותר במוזיקה לה הם מאזינים ומאפשרת להם לחסוך זמן יקר בהסרת שירים וסגנונות שלא מותאמים להם.

לדוגמה, אם משתמש מסמן"Dislike" על שיר ברשימת ההשמעה, השיר יוסר מכמה רשימות השמעה, אך גם שירים דומים או כאלו בסגנון דומה המופיעים ברשימה יוסרו.

Yandex Music

בנוסף מכריזה החברה על הסכם עם חברת המוזיקה הליקון אשר אצלה חתומים מיטב האומנים בישראל. מעתה כל הזמרים הגדולים בישראל יתווספו לשירות של Yandex Music ובכך ישלימו קטלוג עשיר ומלא שיבסס את החברה בישראל עם כל הקלאסיקות והשירים המוכרים ביותר.

בין הזמרים/ות שיכנסו לשירות ניתן למצוא את אביב גפן, עברי לידר, עידן רייכל, יהודה פוליקר, מירי מסיקה, נסרין קדרי, שלום חנוך, אריק איינשטיין, מתי כספי, אחינועם ניני, דודו טסה, יהודית רביץ, הראל סקעת, קורין אלאל ועוד.

Yandex Music

זכור, Yandex Music הינו שירות סטרימינג שהושק בישראל בשנת 2018 וזמין בשלוש שפות: עברית, אנגלית ורוסית. נכון לעכשיו, הפלטפורמה פועלת ב-12 מדינות והיא מונה מעל 3 מיליון מנויים ברחבי העולם.

הקטלוג הבינלאומי של Yandex Music כולל כ-50 מיליון שירים ועשרות אלפי שירים בעברית. החברה משתפת פעולה עם אמנים גלובליים וישראליים; צוותי העריכה והפיתוח העסקי המקומיים מחויבים ליצור את חוויית האזנה למוזיקה המותאמת אישית למשתמשים ישראלים.


מעבר לתגובות בפורום