21/5/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
20-05-2020 23:39

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

כולנו עדיין מחכים לפתיחת בתי הקולנוע, בינתיים הנה מה שתוכלו לראות השבוע במסך הקטן.

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום הוא "יסטרדיי" (2019), קומדיה מוזיקלית משעשעת על אומן כושל, שמתעורר יום אחד ביקום מקביל בו הביטלס לא היו קיימים. הוא מחליט להשתמש בשיריהם על מנת להפוך לכוכב הגדול בעולם. צפיתי בזמנו בסרט בקולנוע, וקראתי לו אחד מסרטי ה-feel good הטובים של השנה. לסקירה המלאה שלי לסרט - לחצו כאן

 

"מאחורי המספרים" (2016), דרמה היסטורית שמספרת את סיפורן של קבוצת מתמטיקאיות אפרו-אמריקאיות ששיחקו תפקיד מכריע בתוכנית החלל של נאס"א בשנותיה הראשונות.

"גשר המרגלים" (2015), סרטו של סטיבן ספילברג בכיכובו של טום הנקס. מבוסס על אירועים אמיתיים. במהלך תקופת המלחמה הקרה, עורך דין מגויס על ידי ה-CIA, על מנת לנסות לשחרר טייס אמריקאי שנפל בשבי בברית המועצות.

"מיס סלואן" (2016), דרמה בכיכובה של ג'סיקה צ'סטיין. אליזבת' סלואן היא הלוביסטית המבוקשת ביותר בוושינגטון, אך כשהיא לוקחת על עצמה מאבק מול יריב עיקש, היא מגלה שמחיר הניצחון עלול להיות מאוד יקר.

תכנים חדשים נוספים בשירות: שני הסרטים הראשונים בסאגת "מת לחיות" בכיכובו של ברוס וויליס (אני דווקא מחבב את השלישי), וסרט הדוקו "אפולו 11" - שחזור היסטורי מלא בקטעי ארכיון של המשימה שהנחיתה את ניל ארמסטרונג על הירח.

מבחינת סדרות, עלו בסלקום השבוע, העונה השביעית והאחרונה של "אלמנטרי", טייק מודרני לעלילות שרלוק הולמס. בגרסה זו שרלוק חי בניו יורק, וד"ר ווטסון הוא בכלל היא (לוסי לו).

העונה החמישית והאחרונה של "הרומן", הסדרה שעוקבת אחר סיפורו של סופר המצוי בקשיים ומתחיל לנהל רומן עם מלצרית. הרומן משנה את חייהם לנצח (הטריילר הוא מבית HOT).

נטפליקס

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

"מבוא להיסטוריה", סדרת דוקו בריטית שמביאה לנו בשיעורי היסטוריה קצרים פריצות דרך מדעיות, תנועות חברתיות ותגליות ששינו את העולם.

"זוג יונים", סרט קומדיה. זוג שנמצאים על סף פרידה, נקלעים לזירת רצח. כעת עליהם לשתף פעולה על מנת לטהר את שמם. הטריילר מצחיק מאוד לטעמי, אך הסכנה הרגילה בטריילרים לקומדיות היא שכל הבדיחות הטובות כבר מופיעות בטריילר.

ביום שני יעלה הפרק הראשון של הסדרה "רכבת הקרח" בכיכובה של ג'ניפר קונולי. זהו עיבוד לסרט משנת 2013 בכיכובו של כריס אוונס. 7 שנים לאחר שהעולם הפך לשממה קפואה, האנושות ששרדה מרוכזת בתוך רכבת שנעה באופן תמידי מסביב לכדור הארץ. מלחמת מעמדות, פוליטיקה וחוסר צדק חברתי מאפיינים את אורח החיים של האנושות ששרדה. הסדרה מבטיחה פנטזיה בוגרת ומושקעת עם מסר חברתי. נראה שיש פה פוטנציאל להיות הלהיט הבא של נטפליקס (לפי IMDB, עונה 2 כבר הוזמנה).

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי הוא הוצאה מחדש של שיר מ-1986, של זמר הרוק הוותיק דיון דימוקי – Dion DiMucci. לשיר קוראים Hymn To Him, ומשתתפים בו גם ברוס ספרינסטין ואשתו של ברוס, פאטי סקיאלפה. השיר הוא סינגל ראשון מאלבום חדש של דיון שיקרא Blues With Friends.

לפול בריידי הוותיק יש סינגל חדש:

קטע פופ אלקטרוני חדש:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מפינוק מיוחד, כשמארק נופלר וכריס בוטי מבצעים את It’s a Wonderful World, מה אני אגיד לכם, זה פתאום באמת מרגיש ככה:

נמשיך לקטע Smooth Jazz:

נסיים בקטע Jazz גיטרה מהמם:

ממש רציתי להציג בפינה עוד קטע גיטרה, נוגה ורגוע, אחד הקטעים היותר מרגשים שיצא לי לשמוע לאחרונה. רק שלא הצלחתי למצוא אותו ביוטיוב, אז קבלו לינק ל-Spotify, ממש ממליץ

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify.

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic.

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

פול מקגאוון, ה-CEO של PS Audio, עם סרטון מיוחד מאוד. הוא עונה על השאלה של איך להפוך תחביב למקצוע? הוא מתייחס גם לקריירה שלו וגם להצלחת ערוץ היוטיוב שלו.

ערוץ אודיוהוליקס עם סרטון שתפקידו להוכיח שלא כל המגברים נשמעים אותו דבר:

וינסנט טאו מ-HDTVTest עם סרטון פתיחת מוצר ומעבר על ההגדרות של מסך ה-OLED החדש של סוני A8:

לסיום, טרי אליס מערוץ Pursuit Perfect System עם סיכום הסקירה שלו למגבר המשולב המפלצתי Gryphon Diablo 300:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!


מעבר לתגובות בפורום