SONOS משיקה את Arc, סאונד-בר פרימיום לחוויית סאונד תלת-מימדי עוצמתית

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
07-05-2020 10:06

SONOS Arc מציג חוויית קולנוע ביתי מדהימה עם צליל חכם הניתן להתאמה, איכות קולנועית עוצמתית, תמיכה ב Dolby Atmos ומספר עוזרות קוליות בו זמנית.

SONOS הציגה אתמול (רביעי) את Sonos Arc, הסאונד-בר החכם והמתקדם שיוביל את קטלוג המוצרים של החברה.

Sonos Arc עוצב ותוכנן עם החידושים הטכנולוגיים המובילים ביותר בתחום הקולנוע הביתי, עם רמת אודיו ותוכנה שמדגישה למאזינים את כל הפרטים הדרמטיים - מדיאלוגים צלולים ובס מרשים, כולל תמיכה ב Dolby Atmos. אבל Sonos Arc הוא הרבה יותר מסאונד-בר עם הגשת צליל עמוק ונקי מכל שירות שתרצו להזרים אליו, בין אם מה שמנגן מהטלוויזיה או מוזיקה מאפליקציות, פודקאסטים ורדיו כשהטלוויזיה אינה פעילה. אתם מחליטים כיצד לשלוט, גם עם אפשרות להרחיב את המערכת ולהוסיף לה רמקולים שונים מבית SONOS להשלמת החוויה.

Sonos Arc With Suband Rears

ה-Sonos Arc יגיע למדפים בכל העולם וגם לישראל באמצעות רשת ׳באג׳ יבואנית רשמית ובלעדית של SONOS בארץ, החל מה-10 ביוני במחיר של 3,399 ש״ח. לקוחות יכולים להזמין מראש בימים הקרובים באתר באג.

"הבית מעולם לא מילא תפקיד חשוב יותר בחיינו כמו בימים אלו, תמיד עסקנו בהפיכת הבית למהנה יותר עם מוצרי סאונד נהדרים וחוויות חדשות. Arc מביא את צלילי התכניות והאמנים האהובים עלינו לחיים כמו שלא היו מעולם," אמר פטריק ספנס, מנכ"ל SONOS. "המטרה שלנו היא להפוך כל חלל שיש בו טלוויזיה למקום שאתם יכולים ליהנות ממנו הרבה יותר ובקלות. Arc ממחיש את המחויבות שלנו לסאונד מעולה ולעיצוב פרימיום נקי ושאינו שואב תשומת לב מהסביבה - אלא חלק ממנה ומציב סטנדרט חדש בתחום."

Sonos Arc With Standing TV

הכירו את סונוס Arc

תכניות וסרטים עטורי פרסים מוזרמים לטלוויזיות בבתים ברחבי העולם באיכות צליל ברזולוציות גבוהות עוד יותר מבעבר. למעלה מ-25 שירותי סטרימינג מציעים תוכן תומך ב-Dolby Atmos, מה שהופך את חוויית הקולנוע הביתי לחזקה יותר אצלכם בסלון.

Sonos Arc הוא רמקול חכם, המספק איכות סאונד רחב במיוחד ובס מרשים. 11 רמקולים בעלי ביצועים גבוהים משולבים, כולל שניים המכוונים מעלה לאודיו תלת-מימדי. יחד, הם מייצרים סאונד נקי, מפורט עם עומקים דרמטיים. התכנון נעשה בשיתוף פעולה עם מהנדסי קול זוכי אוסקר, Arc מתאים את פרופיל הקול שלו באמצעות תוכנה, המבוססת על מערך הקולנוע הביתי ומה מנגן, בין אם סטריאו, Dolby Digital 5.1 או Dolby Atmos.

Sonos Arc - Black

מאזינים יכולים גם לכוון ידנית את הצלילים של Arc באפליקציית Sonos עם תכונות הכוללות שיפור דיבור - כדי להעצים עוד יותר שירה, מצב לילה לעידון רעשים חזקים (כדי לא להפריע לבני הבית שישנים) ועדכון עם טכנולוגיית הכוונון Trueplay. התאמת הפרופיל האקוסטי של Arc על בסיס החדר, צליל אופקי, אנכי ותלת מימדי.

Arc, זמין בצבעים שחור ולבן מט, עם סורג מעוגל ב-270 מעלות לסאונד רב מימדי שמתאים באלגנטיות לבית. הציבו את Arc על שידה או צמוד לקיר - Arc יידע היכן הוא ממוקם ויתאים את עצמו. עם חיבור פשוט דרך HDMI eARC או ARC וכמובן, ההתקנה הפשוטה כמו יתר מוצרי SONOS.

Sonos Arc - White

בנוי על פלטפורמת התוכנה S2 של Sonos מהדור הבא, ניתן לשלוט ב-Arc מאפליקציית Sonos החדשה, שלט טלוויזיה קיים או באמצעות קול עם אמזון אלקסה או Google Assistant (במדינות תומכות), ו-Apple AirPlay 2.

Arc מספק צליל קולנועי עוצמתי בכוחות עצמו, יחד עם זאת, הוספת Sonos Sub וזוג רמקולי One SL יאפשר חוויה מקיפה אפילו יותר. Arc מחליף את Playbar ו-Playbase בקטלוג Sonos.

רמקולים חדשים ומעודכנים (Sub (Gen 3 ו-Sonos Five

לצד Arc, סונוס מציגה שני עדכונים לרמקולי הפרמיום של החברה - (Sub (Gen 3 המחליף של ה-Sub הקיים ו-Sonos Five היורש של Play:5. הרמקולים החדשים באותו עיצוב אייקוני מצוידים בזיכרון מוגבר ומעבד מהיר יותר תוך שהם מספקים את אותן חוויות סאונד שאתם מכירים.

(Sub (Gen 3 מחובר אלחוטית לרמקולי SONOS. אמנם הרמקולים מצוידים בבס מעולה בפני עצמם, אך הוספת Sub מייעלת את התדרים הנמוכים יותר, עבור צליל עשיר ודרמטי עוד יותר. ה Sub החדש מביא את אותו עיצוב אייקוני עם בס נועז ועוצמתי, זמין בצבעים שחור או לבן.

Sub Gen 3 Home Theater

Sonos Five - עדכון לרמקול החזק ביותר של SONOS למוזיקה, המספק את אותו סאונד וארכיטקטורה אקוסטית נהדרת כמו ה-Play:5. נאמן לקודמו, Sonos Five מתאים לכל חלל, וורסטילי הניתן להצבה כרמקול עצמאי אופקית, או כחלק מסט של שני Fives.

במצב זקוף להפרדת סטריאו מפורטת להפליא. ה-Sonos Five הינו בחירה מצוינת עבור תקליטי ויניל, זמין בצבעים שחור עם סורג שחור ולראשונה לבן עם סורג לבן. 

Sonos Five- White

הרמקולים החדשים יהיו זמינים החל מה-10 ביוני ברחבי העולם וגם בישראל באמצעות רשת ׳באג׳. 

מחירים: Sonos Arc – 3,299 ש״ח, Sub (Gen 3) – 2,999 ש״ח, Sonos Five – 2,149 ש״ח

אפליקציית SONOS  החדשה

החל מה-8 ביוני, לקוחות SONOS יוכלו להוריד את אפליקציית SONOS החדשה ולעבור לפלטפורמת תוכנה משודרגת שתביא את הדור הבא של מוצרים וחוויות מבית SONOS, כולל Arc, Five והדור השלישי של Sub. שלושת המוצרים החדשים יפעלו אך ורק באפליקציה החדשה.

האפליקציה מהדור החדש כוללת תמיכה בטכנולוגיות שמע בעלות רזולוציה גבוהה יותר, חווית Dolby Atmos ב- Arc, כמו גם אבטחה מוגברת ועיצוב משופר לשימוש קל יותר. עדכוני ממשק המשתמש הופכים לפשוטים יותר אפילו עבור חיפוש תוכן, לשלוט בסאונד ולהתאים אישית את החוויה באמצעות תכונות חדשות החל מקבוצות חדרים שנשמרו.

S2 App Browse Menu

משתמשי SONOS שיורידו את האפליקציה החדשה יעבירו בקלות את המערכת שלהם לפלטפורמה החדשה. כל המועדפים, השירותים וההגדרות האישיות יישמרו.

 

מעבר לתגובות בפורום