חברת DJI משיקה: Mavic Air 2 - הרחפן החכם ביותר

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
01-05-2020 10:31

DJI, יצרנית הרחפנים המובילה בעולם, הגדירה מחדש את חווית היצירתיות האווירית. Mavic Air 2 הוא הרחפן החכם ביותר, הבטוח ביותר והקל ביותר להטסה לשוק הצריכה.

DJI, המובילה העולמית ברחפנים אזרחיים וטכנולוגיית צילום אווירי, הכריזה על עידן חדש ביצירתיות אווירית באמצעות רחפן Mavic Air 2, אשר משלב צילומים איכותיים, ביצועי טיסה אינטואיטיביים, אך מתקדמים וטכנולוגיה מהפכנית, חכמה ובטוחה בתוך הרחפן הטוב ביותר שאי פעם יוצר על ידה.

במטרה להפוך את חווית הצילום של תוכן ייחודי ואיכותי מהאוויר לפשוט, מהנה ובטוח, ה-Mavic Air 2 מציע יכולות דגל ברחפן מתקפל וקל לשימוש המאפשר פונקציונאליות עד לרמת ה-8K. חיישן מצלמה ½” ברזולוציה גבוהה להבלטת התוכן בעוד שהודות למצבי טיסה מתוכנתים, מאפיינים חכמים וטכנולוגיית הצילום, נראה שניתן ללכוד תמונות מקצועיות ללא מאמץ. הטייסים יכולים להישאר באוויר למשך זמן רב יותר, הודות להגדלת זמן הטיסה המקסימלי ל-34 דקות, לצלם תמונות צבעוניות באמצעות יכולות אוטונומיות ולעבד את התוכן שלהם בעזרת תכונות עריכה מובנות באפליקציה.

"ה-Mavic Air 2 הוא אבן דרך נוספת עבור DJI אשר מוכיחה שהרחפן החכם ביותר שלנו לא חייב להיות הגדול ביותר," אמר נשיא DJI רוג'ר לואו. "בעוד ה-Mavic Air 2 מגיע עם כל המאפיינים של משפחת רחפני Mavic, היה עלינו לשקול מחדש את העיצוב ואת תהליך הפיתוח שלו. המטרה שלנו הייתה ליצור רחפן שיציע את החוויה הטובה ביותר, אפילו לטייס המתחיל. אנו מקווים שהרחפנים שלנו יסייעו לעודד יצירתיות ויהפכו לחוויה חינוכית ומהנה אפילו בתקופה חסרת תקדים זו."

Mavic Air 2

יכולות צילום מתקדמות לכל סוג יוצר תוכן

ה-Mavic Air 2 החדש מגדיר מחדש את האופן שבו ניתן לצלם תוכן איכותי ברחפן נייד ומתקפל. ללא קשר לרמת המיומנות של הטייס, התכונות והטכנולוגיה של Mavic Air 2 ללא ספק יימשכו כל בעל חזון יצירתי. ה-Mavic Air 2 הוא הרחפן הראשון בסדרת Mavic המציע וידאו 4K בקצב של 60 fps ו-120 Mbps. טייסים יכולים להקליט תמונות 12 מגה פיקסל או לבחור בתכונת רזולוציה גבוהה בת 48 מגה פיקסל, המצלמת תמונות ברמת פירוט מדהימה, בעוד גימבל מכני בעל 3 צירים מסייע לפצות על רעידות המצלמה ליצירת צילומים חלקים ויציבים, גם בתנאים בלתי צפויים. תוך ניצול מירבי של חיישן ½ Quad Bayer הגדול, ה-Mavic Air 2 הוא הכלי המושלם איתו אפשר לקחת את היצירתיות לשלב הבא בעזרת מגוון מצבי צילום שונים. תכונת ה-SmartPhoto החדשה מקליטה תמונות 12 מגה פיקסל באמצעות ניתוח תפאורה מתקדם ולמידה עמוקה המאפשרת בחירה אוטומטית של אחת מתוך שלוש אופציות צילום.

תמונות HDR: ה-Mavic Air 2 לוכד באופן אוטומטי שבע דרגות חשיפה שונות לאותה התמונה וממזג אותם ליצירת תמונה דינמית ביותר.

• Hyperlight: מיועד לתנאי תאורה חלשה תוך צילום מספר תמונות ומיזוגן ליצירת תמונה ברורה עם פחות רעש מזה הקיים בדרך כלל בתנאי תאורה חלשה.

Scene Recognition: ה-Mavic Air 2 יכול לזהות חמש קטגוריות של סצינות, לרבות שקיעות, שמיים כחולים, דשא, שלג ועצים ואז לכוונן את ההגדרות כדי שהתמונה תתבלט ברמות הגבוהות ביותר של צבע, פרטים וגוונים.

Mavic Air 2

ביצועי טיסה חסרי תקדים

Mavic Air 2 הגדיר מחדש את עקרונות הטסת הרחפנים ופתח את השמיים לכל מי שטכנולוגיית הרחפנים מעוררות בו תשוקה לתחום. על אף משקלו הנמוך (570 ג', כמו בקבוק מים קטן), ה-Mavic Air 2 מגיע עם מנועים חדשים, בקרי מהירות אלקטרוניים חדשים (ESC), טכנולוגיית סוללה משופרת ועיצוב אווירודינמי המאפשר זמן טיסה מקסימלי עד 34 דקות. טכנולוגיית השידור OcuSync 2.0 הקניינית של DJI שודרגה באופן המאפשר העברת הזנת וידאו HD אמין ויציב מהרחפן במרחק מקסימלי עד 5 ק"מ (על פי הצהרות היצרן ובתנאי טיסה אופטימליים של מעבדה). OcuSync 2.0 תומך בפס תדר 2.4 GHz באירופה וישראל ובעוד טכנולוגיה נגד שיבושים חוסמת אותות שאינם רצויים לשמירה על פיד וידאו פתוח.

הגדרת סטנדרט חדש בבטיחות רחפנים

Mavic Air 2 מצויד בתכונות בטיחות חדשות וחסרות תקדים כדי שהטיסה תהיה בטוחה ככל האפשר. חיישני מכשולים בקדמת ובצד האחורי של הרחפן מזהירים את הטייסים כאשר הם קרובים מדי לעצם וניתן לתכנת אותם כך שימנעו מהחיישן להתקרב כדי למנוע התנגשות. חיישנים נוספים ותאורה נלווית בתחתית ה-Mavic Air 2 עוזרים במספר פונקציות לרבות נחיתה חלקה ואוטומטית, גם בתאורה מאתגרת. Mavic Air 2 מצויד גם בפיתרון GEO geofencing שלנו כדי להרחיק את החיישנים מאזורים מסוכנים ביותר, כגון שדות תעופה עמוסים ובסיסים.

Advanced Pilot Assistance System (APAS) 3.0 מביא לרחפני DJI את השלב הבא של טיסה אוטונומית. כאשר משתמשים מפעילים APAS 3.0, הרי שכאשר הרחפן נתקל במכשולים, Mavic Air 2 יגדיר מסלול עוקף חדש מתחת או מעל למכשול על מנת למנוע התנגשות וכדי להקנות לטייסים ביטחון בטיסה במצבים מורכבים יותר תוך התמקדות בצילום תמונות אידיאליות. באמצעות מיפוי 3D, הגרסה המעודכנת מסייעת במעברים חלקים ותנועות יותר זורמות לעקיפת מכשולים, גם בסביבות מורכבות ביותר.

בהתאם לחזון 10-point Elevating Safety המוביל של DJI אשר פורסם בשנה שעברה, Mavic Air 2 הוא גם הרחפן הצרכני הראשון של DJI שאמור לכלות את טכנולוגיית AirSense אשר מספק בטיחות מוגברת תוך אזהרת טייסי הרחפן על נוכחות כלי טיס אחרים בסביבה. AirSense מיישם טכנולוגיית טיסה הקרויה ADS-B לקליטת אותות ממטוסים ומסוקים קרובים ומציג את מיקומם על מסך הבקרה של טייס הרחפן. כאשר כלי טיס אלה מתקרבים לרחפן, AirSense יזהיר את טייס הרחפן באמצעות הודעות, צלילים וויברציות כדי לעורר את מודעות הטייס ואת יכולתו להרחיק את הרחפן באופן בטוח.

"DJI מחויבת לשפר את ביטחון הרחפן באמצעות טכנולוגיה ו-Mavic Air 2 מציגה פתרון בטיחות חלוצי נוסף עבור פעילויות רחפן", אמר סמנכ"ל מדיניות וקשרים משפטיים של DJI, ברנדן שולמן. "המחויבות השאפתנית שלנו להתקנת ADS-B בדגמי המוצר החדשים שלנו משמעה ש-Mavic Air 2 תציג את הפרישה הגדולה ביותר בעולם של טכנולוגיית קליטה ADS-B תוך קידום ופיתוח החזון שלנו כמובילת השוק במאמצי בטיחות מרצון."

Mavic Air 2

תכונות חכמות חזקות

Mavic Air 2 עמוסה בתכונות חכמות משופרות המאפשרות למשתמשים להקליט בקלות קליפים ותמונות בכדי לחלוק באופן מיידי במדיות החברתיות. FocusTrack היא תכונת המעקב המתקדמת ביותר בכל רחפני DJI והיא מציעה שלושה מצבי לכידה שונים:

ActiveTrack 3.0: בחרו פריט למעקב אוטומטי של ה-Mavic Air 2. הגרסה השלישית של ActiveTrack מפעילה טכנולוגיית מיפוי מתקדמת ואלגוריתמים חדשים למסלולי טיסה המאפשרים מעקב משופר אחר מטרות והימנעות ממכשולים, יחד עם היכולת לאתר מחדש את המטרה במהירות אם היא מוסתרת באופן זמני מאחורי חפץ.

Point of Interest 3.0: הגדירו מסלול טיסה אוטומטי סביב מטרה מסוימת. הגרסה המעודכנת משפרת את זיהוי הקרקע לצורך מעקב דינמי טוב יותר אחרי המטרות.

Spotlight 2.0: מותקן ברחפני DJI מקצועיים, Spotlight נועל מטרה במסגרת בעוד יכול להפעיל את תנועת הרחפן בחופשיות.

תכונת Hyperlapse מציגה את היופי הוויזואלי של timelapse בתוספת אלמנט של תנועת הרחפן. בפעם הראשונה, ניתן לצלם Hyperlapse ברזולוציה מקסימלית של 8K בעוד טייסים יכולים לבחור ארבעה מצבי טיסה לרבות Free movement, Circle, CourseLock ו-WayPoints. טייסים יכולים גם לבחור מתוך מספר תמרוני טיסה מתוכנתים המכונים QuickShots, אשר משתמשים בגימבל מכני תלת צירי וייצוב תמונה אלקטרוני להשגת איכות וידאו ללא מתחרים. פשוט לחצו על המצב הרצוי ו-Mavic Air 2 ייצור באופן אוטומטי תוכן קולנועי מרהיב. טייסים יכולים לבחור במצב Rocket, Circle, Dronie, Helix, Boomerang או Asteroid.

Mavic Air 2

אפליקציה אינטואיטיבית, עריכה נוחה ומגוון אביזרים רחב

גרסה חדשה של אפליקציית DJI Fly מוסיפה אפשרויות מתקדמות יותר ל-Mavic Air 2 תוך שמירה על ניווט ידידותי למשתמש. סרטי הדרכה חדשים מציגים את הרחפן למשתמשים ומאפשרים להם להעלות את הרחפנים לאוויר במהירות על מנת להתחיל בצילום תמונות מרהיבות. תכונות עריכה מובנות וקלות הופכות את אפליקציית ה-DJI Fly לתחנת עבודה אחת לעריכה וכיוונון החומר המצולם. ה-Mavic Air 2 קומבו ייתמך על ידי מגוון אביזרים שימושיים נוספים כגון תיק נשיאה, ערכות מסנני ND, מגני מדחפים, מארז מגן, מחזיק טאבלטים לבקר וכיסוי מסך.

"המאביק אייר 2 מעמיד שוב את רחפני DJI בפסגת הצילום התעופתי אזרחי בעולם, אנו בבנדא פעלנו במהירות וביעילות למרות התקופה המורכבת בה אנו נמצאים על מנת להנגיש את הרחפן החדש לצרכן הישראלי במעמד השקתו בעולם, בנוסף לכך פריצת דרך נוספת הינה ה DJI CARE שיושק עם תחילת מכירתו של רחפן האייר 2, ה-CARE הינו מוצר ביטוח שניתן לרכוש למקרה של נזק לא צפוי שייגרם לרחפנים שנקנו דרך היבואן הרשמי בישראל" מסר פול גלנד סמנכ"ל שיווק בנדא יבואנית DJI בישראל. 

Mavic Air 2

מחיר וזמינות

מגפת COVID-19 הביאה לאתגרים חדשים במשלוח ובלוגיסטיקה הכרוכה במוצרים רבים. כתוצאה מכך, ה-Mavic Air 2 יהיה בתחילה זמין לרכישה מיידית בסין בעוד אזורים אחרים יחלו ברישום הזמנות עם זמן אספקה חזוי באמצע מאי. Mavic Air 2 יהיה זמין בשתי אופציות רכישה: חבילה סטנדרטית הכוללת Mavic Air 2, סוללה אחת, שלט רחוק וכל המתאמים והכבלים הדרושים תמורת 3,299 ₪, ואופציית Fly More קומבו, הכוללת את כל הפריטים בחבילה הסטנדרטית בנוסף לתיק נשיאה, מסנני ND, עמדת טעינה ועוד 2 סוללות תמורת 4,149 ₪.

אודות DJI

DJI היא מובילה עולמית בפיתוח וייצור רחפנים אזרחיים וטכנולוגיית הדמיה אווירית לשימוש אישי ומקצועי. DJI הוקמה ומנוהלת על ידי אנשים בעלי תשוקה למסוקים בשלט רחוק ומומחים לטכנולוגיית בקרת טיסה וייצוב מצלמות. החברה שואפת להפוך את הציוד ופלטפורמות הצילום וההסרטה אוויריים ליותר נגישים, אמינים וקלים יותר לשימוש עבור יוצרים ופורצי דרך ברחבי העולם. הפעילות העולמית של DJI כוללת את יבשות אמריקה, אירופה ואסיה והמוצרים והפתרונות החדשניים שלה נבחרו על ידי לקוחות ביותר מ-100 מדינות ליישום האפליקציות בצילום סרטים, בנייה, בדיקות, תגובת חירום, חקלאות, שימור ותעשיות רבות אחרות.

 

מעבר לתגובות בפורום