SAMSUNG Smart TV’s - משלבות את ";אפל מיוזיק";

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
24-04-2020 16:57

סמסונג אלקטרוניקס, הודיעה כי הטלוויזיות החכמות של חברת סמסונג Smart TV’s תהיינה הראשונות בשוק ה-TV המשלבות את "אפל מיוזיק" ויותר מ- 60 מיליון שירים, סרטונים, רשימות השמעה, תוכניות בלעדיות ועוד, בפלטפורמת האפליקציות של הטלוויזיות החכמות.

כעת לקוחות Smart TV’s Samsung (דגמי 2018-2020) יכולים להתחבר לשירותי המוזיקה של Apple Music וליהנות מגישה ליותר מ-60 מיליון שירים, סרטונים, רשימות השמעה (פלייליסטים), תוכניות בלעדיות ועוד.

בתקופה הנוכחית, כאשר אנשים מבלים יותר זמן בבית, סמסונג מוסיפה אפשרויות בידור לפלטפורמת הטלוויזיה החכמה שלה. השירות של אפל מיוזיק זמין בדגמים משנת 2018 ואילך, וצרכנים יכולים להאזין ליותר מ-60 מיליון שירים ללא פרסומות. אפשר גם לצפות בסרטוני מוזיקה טרנדיים ולעיין באלפי רשימות השמעה.

SAMSUNG Smart TV

מנויי "אפל מיוזיק" יכולים לקבל המלצות יומיות בהתאמה אישית וליהנות מתחנת הרדיו Beats 1, לצפייה ישירה בתכנים ומופעים בלעדיים של אמנים כמו פרנק אושן, ניקי מינאז', די ג'יי חאלד ואלטון ג'ון וכן ראיונות אמנים מיוחדים ופלייליסטים מגוונים, בכדי לעזור וליצור תחושה של חיבור וקהילתיות  במהלך תקופה חסרת תקדים כמו זו. 

המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את חוויות הבידור הטובות ביותר לצרכנים - וככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית, אנו מחויבים יותר מתמיד למשימה זו", אמר סאלק ברודסקי, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי עבור סמסונג אלקטרוניקה. "בשנה שעברה היינו יצרנית הטלוויזיה הראשונה שהציעה את שירותי הצפייה באפל TV בטלוויזיות החכמות שלנו. היום, אנחנו הראשונים שמציעים את אפל מיוזיק. השותפות ההולכת וגדלה שלנו עם אפל סייעה לנו לספק לצרכנים, ללא תחרות, מערך של אפשרויות בידור שונות. אין ספק שהצרכנים היום מעוניינים באפשרויות בחירה רבות יותר של תוכן מהטלוויזיות החכמות שלהם."

אפל מיוזיק

בנוסף לספרייה הגדולה של "אפל מיוזיק", לקוחות Samsung smart TV’s יכולים גם לצפות בתוכניות מקוריות, בהופעות טרנדיות ובתכנים בלעדיים אחרים בטלוויזיות החכמות של סמסונג.

 

מעבר לתגובות בפורום