Home With SONOS

באג יח''צ
14-04-2020 15:58

SONOS הרכיבו את מערכת הסאונד הטובה בעולם אצלכם בבית, ועכשיו במחירים משתלמים במיוחד!

מותג הסאונד המוערך SONOS יוצא בימים אלו בקמפיין עולמי "Home With SONOS", במטרה להעשיר את עולמות המוזיקה ולשדרג את חווית השמע הביתית בתקופה בה רובנו נאלצים להישאר בבתים.

גם בישראל, רשת באג יבואנית SONOS, החלה במהלך בו הורדו מחירים לרמקולים הנמכרים ביותר של המותג.

מה זה Sonos?  

Sonos הינו מהמותגים המובילים בעולם בתחום חוויות סאונד, מפתחי ה-multi-room wireless home audio. החדשנות של Sonos מעניקה גישה לתוכן מוזיקלי מכמעט כל פלטפורמה ומאפשרת לשלוט בו בכל מקום בבית. הרמקולים של Sonos פותחו על מנת לאפשר לנו לבחור מה נעדיף לשמוע ואיפה. הממשק הייחודי והפשוט מציע גישה ליותר מ-120 שירותי סטרימינג - מוסיקה, ספרי-שמע, פודקאסטים, רדיו ועוד.

sonos

Sonos מציעה אקוסטיקה מתקדמת בדגש על חוויית האזנה, בשילוב עם טכנולוגיות כוונון (tuning), כמו Trueplay בעלת בינה מרחבית הזמינה באפליקציית Sonos.

הרמקולים פועלים על הרשת הביתית (Wi-Fi) באופן עצמאי או כמערכת מסונכרנת לשמוע כל שיר, בכל חדר שתרצו או בכל הבית, והם בנויים לשילוב מושלם בבית ובאורח החיים של המתגוררים בו - ולא להפך. חוויית ההאזנה של Sonos נעשית ללא מאמץ, בין אם אתם מגדירים את הרמקול הראשון שלכם או מכווננים את הרמקול החמישי.

sonos

Sonos הוא ׳אודיו-אקוסיסטם׳ מושלם, מערכת ייחודית, חזקה וחכמה שמשתפרת כל הזמן עם עדכוני תוכנה שוטפים המבוצעים אוטומטית. התחילו עם רמקול אחד או שניים ובהמשך הוסיפו בקלות יותר.

sonos

המחירים החדשים

 

מחירון

מחיר חדש

One

  890 ש״ח

649 ש״ח

One SL 

749 ש״ח

499 ש״ח

Beam Soundbar

  1,699 ש״ח

1,199 ש״ח 

 

מעבר לתגובות בפורום