מה אפשר לעשות עם טלוויזיה חכמה?

ישראל LG
06-04-2020 14:51

לא רק לצפות בסדרה האהובה: מה עוד אפשר לעשות עם טלוויזיה חכמה בבית? ממשחקים, דרך מוזיקה ועד שימוש באפליקציות. כל האופציות לפניכם.

אף אחד כנראה לא התכונן לתרחיש שבו כולנו נשב מסובין תקופה כה ארוכה, יום יום, ואפילו כמה פעמים ביום. ודווקא בימים אלו, כשרובנו נמצאים בבית יחד עם כל בני המשפחה, אנו מנסים להעביר את הזמן בצורה חכמה ונעימה ומחפשים לעצמנו (ובמיוחד לילדים) תעסוקה. מכיוון שזו משימה לא פשוטה, החלטנו הפעם לנסות ולסייע לכם, ובחרנו להתמקד במוצר צריכה בסיסי (לא, לא משקפיים). בחרנו להתמקד בטלוויזיה. ולא סתם טלוויזיה, אלא החכמה שבהן, Smart TV בלעז.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל, שיתף אותנו בכך שבשבועות האחרונים חלה עלייה בביקוש למסכי טלוויזיה, הרכישות באונליין צמחו, והסיבות לכך ברורות: "רוב הציבור בישראל ובעולם שוהה בבית ומנסה לקיים שגרת חיים חדשה, שבה צריך גם למלא את הזמן הפנוי שנוצר לנו, ובמיוחד לילדים שאיתנו בבית. לחברת LG יש מגוון סדרות של טלוויזיות חכמות, המציעות מגוון יכולות טכנולוגיות מתקדמות ומעניינות, ולפיכך הן מהוות מוצר שימושי ומבוקש דווקא בתקופה זו."

SMART TV

טלוויזיה חכמה כידוע, מחוברת לאינטרנט, וכוללת מערכת הפעלה ושירות אפליקציות מובנה. כך אתם נהנים למשל מפרטנר TV, סלקום TV NEXT אמאזון (רוב התכנים באנגלית) Apple TV, וגם הום קיט של אפל, נטפליקס ועוד. אבל בואו נגלוש לערך המוסף של הטלוויזיה החכמה ונתחיל מהאפליקציה המובנית של יוטיוב, שהפכה להיות שימושית מאוד בימים אלו, ופותחת בפנינו מגוון עצום של עולמות תוכן ופעילויות לכל בני המשפחה. למשל לשמוע מוזיקה – זו חוויה מהנה בפני עצמה, במיוחד אם לטלוויזיה שלכם יש רמקולים מובנים נהדרים. יוטיוב מציעה גם עולם תוכן ישראלי ובינלאומי עצום לילדים, כך שמשעמם לא יהיה להם. באמצעות יוטיוב אתם יכולים אפילו לבשל במטבח ולצפות אונליין במתכון של אחד השפים האהובים, כשהוא מולכם, על מסך גדול ונוח לצפייה. גם חובבי הרדיו לא נשארים מקופחים. קיימות מגוון אפליקציות שתוכלו להתקין בטלוויזיה ולקבל אצלכם ישירות לסלון את כל תחנות הרדיו מישראל ומהעולם.

SMART TV

לאלו מבינכם שיש מוצרי Apple, אנו ממליצים לבדוק אם דגם הטלוויזיה שלכם תומך בממשק Airplay 2, כדי שתוכלו להזרים תוכן מדיה מכל מכשיר Apple, ולהציג אותו על מסך הטלוויזיה. בנוסף, אפשר להזרים לטלוויזיה תכנים מאפליקציית Apple TV וגם לצפות בתמונות ישירות מהנייד, להאזין למוזיקה מ-iTunes ,Apple Music -ו Apple Podcasts - ומהספרייה האישית שעל המחשב שלכם.

ומה לגבי משחקים? גם כאן, יש לטלוויזיות החכמות פתרון. הדגמים החדשים של ענקיות הטכנולוגיה המתמחות במסכים, מאפשרים לגיימרים ליהנות מחוויית משחק מתקדמת, בזכות מפרט ביצועים מרשים. מסכי OLED של LG למשל, עומדים בתקנים מקצועיים מובילים, כמו תקן G-SYNC של ענקית המחשוב NVIDIA המבטיח כי התמונה שתתקבל על מסך הטלוויזיה מהמעבד של המחשב או מהקונסולה תהיה המהירה והטובה ביותר. אז בין אם אתם גיימרים מושבעים, או שהילדים שלכם מתים על משחקי מחשב, טלוויזיה ללא ספק תשדרג את החוויה. אגב, כיום הטכנולוגיה כבר מתקדמת אל החיבור המהיר ביותר HDMI 2.1 ובחלק מהדגמים החדשים, הוא קיים. מומלץ לשים לב לזה, כי מדובר בשדרוג משמעותי.

SMART TV

בשנים האחרונות מותגים רבים הציגו מגוון רחב של טלוויזיות חכמות, עם ביצועים מתקדמים ויכולות משופרות. כיום, בין אם אנו עומדים לרכוש טלוויזיה חדשה או לנצל את המיטב מהטלוויזיה הקיימת, רובנו נתמקד לא רק באיכות הצפייה, אלא נחפש את הערך המוסף, כלומר מה עוד אפשר להשיג מהטלוויזיה שלנו בבית, מעבר לפעולת הצפייה בערוצים המוכרים.


מעבר לתגובות בפורום