הישארו בבית - שהתקליט יסתובב

רן לוי
05-04-2020 10:28

במהדורות החדשות הרבות תקבלו הרבה מספרים של ימי קורונה (נדבקים, מונשמים, מחלימים וכו'). רן לוי בורח קצת מהמציאות, מביא לכם נתונים מעולם הוניליסטים וקורא לכם להעשיר את אוסף התקליטים שלכם בתקופת הסגר.

חברי להקת ״זקני השבט״ גאים להציג לכם את השיר החדש: "זה מסתובב". 'זה', הכוונה לתקליט, או נכון יותר ברבים, תקליטים - שיותר ויותר מהם מסתובבים בימי סגר הקורונה העולמי, במערכות של אודיופילים ברחבי העולם.

 

והנה ההוכחה - האתר ״דיסקוגס״, שחביב על וינליסטים בכל העולם כמרכז למכירת וקניית תקליטים, מאפשר לחבריו בשגרה ובחירום לקטלג את האוספים שלהם, להעלות תמונות של האוסף ולקבל הערכת שווי מפורטת שלו.

 

המספרים לא משקרים

באתר מדווחים כי השבועיים האחרונים של מרץ 2020 היו העמוסים ביותר מבחינת חיפושי מידע, וקיטלוג תקליטים בבסיס הנתונים העצום של האתר.

בשני שבועות הסגר העולמי הללו, הוכנסו לאתר פרטים של כ-35,000 תקליטים לעומת כ-26,000 תקליטים לאורך שנת 2019 כולה. בתוך בסיס הנתונים בוצעו בשבועיים הללו כ-80,000 עריכות וקיטלוג של אוספים קיימים לעומת כ-58,000 עריכות ב-2019 כולה. עוד נוספו לבסיס הנתונים תמונות של יותר מ-146,000 תקליטים מתוך אוספים לעומת כ-107,000 תמונות בכל השנה האחרונה.

אוסף תקליטים

ואם כבר תקליטים, זהו בדיוק הזמן לתמוך בחנויות התקליטים המקומיות בישראל שכולן נסגרו לקהל לרגל מגיפת הקורונה, אבל רובן ממשיכות להציע משלוחי תקליטים ללקוחות. בין אלו המציעים משלוחים של תקליטים בדואר ישראל, להקלת תסמיני הסגר, תמצאו גם יבואני ציוד סטריאו המוכרים היטב לקוראי האתר כמו: אמיר ארמה מ״ארמה אודיו״ ברחובות,  ארי מ״מיוזיק אנד דיזיין״ בפתח תקווה, זיו פרלמן מאודיו זיפ בנס ציונה ובנוסף להם גם חנויות תקליטים כמו ״ביטניק״, ״ביסייד חיפה״ֿ, ״בית התקליט רמת גן״, ״גיורא חנות תקליטים״, ״דיסק סנטר״, ״האוזן השלישית״ ועוד.

 

חלק מהחנויות מציעות משלוח חינם, תלוי כמובן בסכום הקנייה.

מעבר לתגובות בפורום