סנהייזר מציגה: הדור השני של אוזניות ה-True Wireless

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
26-03-2020 18:01

ה-MOMENTUM True Wireless 2 מבטיחות את חווית ההאזנה הטובה ביותר בכל מצב יחד עם שיפורים כגון ביטול רעשים אקטיבי, עיצוב ארגונומי מעודן וחיי סוללה יוצאי דופן של 7 שעות שיכולים להתארך עד 28 שעות על ידי טעינה באמצעות נרתיק הטעינה המצורף

הדור השני של MOMENTUM True Wireless שיוצר עבור אוהבי האודיו על ידי חברת סנהייזר, לוקחים את אוזניות ה-True Wireless לגבהים חדשים של ביצועים: האוזניות המעוצבות היטב מבטיחות את חווית ההאזנה הטובה ביותר בכל מצב, יחד עם שיפורים כגון ביטול רעשים אקטיבי, עיצוב ארגונומי מעודן וקטן ב-2 מ“מ מהדור הראשון וחיי סוללה יוצאי דופן של 7 שעות שיכולים להתארך עד 28 שעות, על ידי טעינה באמצעות נרתיק הטעינה המצורף.

להתאהב באיכות צליל יוצאת הדופן

ה-MOMENTUM True Wireless 2 מספקות צליל יוצא דופן ואיכותי בזכות טכנולוגיית שמע מעולה המגדירה מחדש את הסטנדרט לאוזניות True Wireless:

דרייברים דינמיים בגודל 7 מ"מ של סנהייזר יוצרים צליל סטריאו יוצא מן הכלל עם בס עמוק, מיד טבעי וטרבל ברור ומפורט. הודות לאקולייזר מובנה ולאפליקציית Sennheiser Smart Control, חווית סאונד זו יכולה להיות מותאמת באופן מושלם לטעמכם האישי.

MOMENTUM True Wireless 2

הקשיבו בדרך שלכם

ביטול הרעשים האקטיבי מבטיח הנאה מאיכות סאונד גבוהה אפילו בסביבה רועשת במיוחד. כאשר יש צורך להיות מחובר לסביבה, אפשרות השמיעה הסביבתית Transparent Hearing, מאפשרת לך שילוב של קולות הסביבה החיצונית בלחיצה מהירה, כך שתוכל לנהל שיחות עם אנשים שלידך ללא צורך להסיר את האוזניות מהאוזניים.

תיהנו מהם כל היום

להאזנה לאורך כל היום, ה-MOMENTUM True Wireless 2 מספקות 7 שעות של זמן הפעלה. ניתן אפילו להרחיב זאת עד 28 שעות על ידי טעינה תוך כדי שימוש בנרתיק הטעינה המצורף. זמן ההמתנה Stand by עומד על כחודשיים.

MOMENTUM True Wireless 2

לחוות נוחות מושלמת עם סגנון

ה-MOMENTUM True Wireless 2 החדשות עברו עידון עיצובי ומספקות נוחות שימוש למשך יום שלם. האוזניות המעודנות להפליא הן 2 מ"מ קטנות יותר מהדגם הקודם וזאת על מנת לשפר את הנוחות והארגונומיה. האוזניות נראות נהדר ובנויות מחומרים מובחרים יחד עם העיצוב האייקוני של סנהייזר. איכות גימור מתכתית גבוהה, עם מגעי טעינה מצופים זהב. בנוסף למהדורה השחורה הקלאסית, ה-MOMENTUM TrueWireless 2 יהיו זמינות גם בגרסה לבנה ומסוגננת, עם גימורי בד על נרתיק הטעינה בהתאמה.

אוזניות חכמות יותר, פשוטות יותר עבורך

הפעלה מהירה ושליטה קלה הודות ללחצני מגע הניתנים להתאמה אישית דרך האפליקציה ומאפשרים שליטה על הסאונד, שיחות והפעלת עוזרות קוליות כמו Google Assistant או Apple Siri. תכונה חכמה נוספת היא השהייה אוטומטית של המוסיקה בעת הסרת האוזניות והתחדשותה בצורה מהירה כשאתה מחזיר אותן לאוזן.

MOMENTUM True Wireless 2

ה-MOMENTUM True Wireless 2 יהיו זמינות בצבע שחור במהלך חודש אפריל 2020* (צבע לבן בהמשך), במחיר צרכן מומלץ של 1,249 ש“ח.

* כל עוד לא יהיו עיכובים לא צפויים עקב המצב.


- אחריות לשנתיים בקניה ממשווק מורשה

- 7 שעות הפעלה מהאוזניות ועוד 21 שעות מנרתיק הטעינה - סה“כ 28 שעות.

- מנגנון הנמכת רעשים מתקדם להנמכת רעשי רוח חזקה.

- לחצני מגע לשליטה הניתנים לשינוי והתאמה אישית.

- שמיעה סביבתית Transparent Hearing.

- הפעלה מהירה של העוזרת האישית (Google Assistant  אוApple Siri)

- הדלקה וכיבוי אוטומטיים ומנגנון עצירת מוסיקה חכם.

- אקולייזר לשליטה על סגנון ההאזנה (דרך אפליקציית Sennheiser Smart Control)

-.נרתיק טעינה מהודר וקשיח

כבל טעינה USB-C (3 שעות לטעינה מלאה)

מעבר לתגובות בפורום