14.3.20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
14-03-2020 20:00

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות בקולנוע ובמסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

 

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש בקולנוע ובמסך הקטן.

קולנוע

השבוע רק שלושה סרטים חדשים עולים לאקרנים. נתחיל בסרט הפעולה מבוסס הקומיקס, "בלאדשוט". ווין דיזל מגלם את ריי גרייסון, חייל שנהרג והוחזר לחיים בזכות ננוטכנולוגיה, שמעניקה לו כוחות על. התאגיד שהקים אותו לחיים, מנצל את הטכנולוגיה גם לשלוט על מוחו. על ריי לגלות מה אמיתי ומה לא על מנת להשתחרר מאחיזת התאגיד.

 

"מאמי" הוא סרט ישראלי חדש המבוסס על אופרת הרוק "מאמי" משנות ה-80. סיפורה של צעירה מעיירה בדרום, שלאחר פציעת מלחמה של חברה, מחליטה לצאת יחד איתו לנסות את מזלם בתל אביב הגדולה. דודו טסה וניר מימון עיבדו את השירים מחדש. עם נטע אלקיים, עמי אבו, ריקי גל, יובל בנאי ועוד.


"הילד 2" הוא סרט אימה בכיכובה של קייטי הולמס. משפחה עוברת לאחוזה עתיקה, שם בנם מתיידד עם ברהמס, אך עד מהרה האם חושדת שלא מדובר בילד רגיל.


סלקום TV 

החל מהשבוע תוכלול לצפות בסלקום בסרט "גודזילה 2: מלך המפלצות". אומנם הסרט לא היה מועמד לאוסקר כסרט הטוב ביותר, אבל לעומת זאת הוא מככב כדרך קבע במצעדי הסרטים המומלצים לבחינת הבס ומערכת הקולנוע הביתית שלכם באתרי הסקירות. לא חושב שיש טעם לתקצר את עלילת הסרט, משהו עם מלא מפלצות, בלה בלה בלה... ואז עוד קצת מפלצות.


בנוסף מספר קומדיות עלו לשירות. "אסון מהלך", קומדיה מ-2015. אביה של אימי (אימי שומר) לימד אותה מגיל קטן שמונוגמיה לא עובדת, אבל אז היא פוגשת את גבר חלומותיה.


"שכנים" (2014), זוג עם תינוק עובר לגור ליד בית בו מתגוררים סטודנטים בליינים. שני העולמות נפגשים בשדה הקרב על מנת להכריע מה יהיה האופי של השכונה.


"הכל אודות נינה" (2018), דרמה קומית, נינה היא קומיקאית בדרך להצלחה, לעומת זאת חייה האישים רק הולכים ומסתבכים.


בגזרת הסדרות, עלתה השבוע הסדרה "מי זו אמריקה?". תוכנית מערכונים של סשה ברון כהן, המציגה את פניה של אמריקה בעידן טראמפ, איך שהוא רואה אותם.


אני אישית לא נמנה מחובבי ההומור הזה.

בנוסף עלתה השבוע בסלקום העונה השלישית של "הטובות לקרב" סדרת הספין אוף של "האישה הטובה".


נטפליקס

ביום שישי עולה הסרט "נערות אבודות". אם יוצאת למאבק למען ביתה הנעדרת, ומגלה שורה שלמה של מקרי רצח לא מפוענחים. מבוסס על סיפור אמיתי.


העונה השנייה של סדרת הפנטזי הקוריאנית "ממלכת הזומבים" תעלה בשישי. שמועה על מצבו הבריאותי של המלך מתפשטת לעם. כעת התקווה היחידה למיגור המגפה הוא נסיך הכתר.

 

סדרת הדרמה הספרדית "אליטה", חוזרת לעונה שלישית. בשנת הלימודים החדשה, התלמידים רק רוצים לחזור לשגרה אבל בלתי צפוי יאלץ אותם לקבל החלטות שישנו את חייהם.


לסיום, "אל הלא נודע" היא סדרת אנתולוגיה סקנדינבית, שמבטיחה לי להיות מצמררת. 6 סיפורים על נוסעים באוטובוס רפאים על יעד לא נודע.

 

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע. 

שיר השבוע שלי הפעם מגיע מאלבום חדש של גיטריסטית אמריקאית וותיקה, עם שם משפחה של נבל בונד. קטע קאנטרי רוק אינסטרומנטלי נהדר של Cindy Cashdollar, לקטע קוראים This Train  .


עוד שירים חדשים מומלצים:

בלדת גיטרה יפיפה, השייכת לזמר\כותב ג'יימס ברודריק, זהו שירו היחיד ב-Spotify ויש לו, שימו לב, 20 עוקבים ב-Spotify:


אני ממש אוהב את השיר ולכן יש לו כעת 21 עוקבים.

קטע עדין ויפיפה של Emil Brandqvist Trio השוודים:


בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע של הזמרת Melody Gardot, רוק, בלוז, ג'אז וסול בשיר אחד:


נמשיך לזמרת ממוצא אלבני Elina Duni, עם שירה עממית מרגשת:


נסיים באחת מגרסאות הכיסוי הטובות ביותר ששמעתי לאחרונה, גרסת כיסוי ל-Fever של הזמרת האיטלקייה Petra Magoni:

 

רשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

 

חדשות מעולם הקולנוע הביתי

נתחיל מוינסנט טאו מערוץ HDTVtest, עם סקירה מעמיקה (במסיכה) למסך המיני לד המעניין של TCL כולל השוואה מול מסך הדגל של סמסונג - היכנסו

טרי אליס מ-Pursuit Perfect System, עם סרטון סקירה לרסיבר הדגל החדש של Arcam ה-AVR 30     והשוואה של התכונות שלו מול הדגם היוצא AVR 850 - היכנסו

ערוץ Audio Advice    , מנסה לענות על השאלה: האם תקליטי ויניל הם כאן בכדי להישאר? - היכנסו

לסיום ערוץ אודיוהוליקס עם סרטון פתיחה לרמקולים החדשים של פולק אודיו L800 - היכנסו

 

 

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!


 

מעבר לתגובות בפורום