שידרוג למצלמת הנייד

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
18-02-2020 15:36

ביקונקט משיקה ליין אביזרי צילום חדשים של מותג PICTAR המותאמים למכשיר הסמארטפון.

 

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה פותחת קטגוריה חדשה של אביזרי צילום בעזרת הסמארטפון של מותג המיועדים לכל מי שמחזיק סמארטפון ולחובבי האינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק המקצועיים והחובבים. 

רונן ברקוביץ', מנכ"ל ביקונקט מציין כי: "עולם הצילום עבר שינויים דרמטיים בשנים האחרונות בעקבות כניסת הסמארטפונים לחיינו והזמינות המיידית לצילום של תמונות איכותיות. האביזרים שאנו משיקים יעצימו את החוויה עבור כל מי שכיום מצלם תמונות ווידיאו בסמארטפון ויהפכו את התמונות לטובות ומושכות יותר. ליין המוצרים משפר  את איכות התמונות המצולמות באמצעות אפליקציה שמגיעה עם כ- 20 מצבי צילום שונים". 

עוד הוסיף ברקוביץ כי "ככל הנראה תם עידן המצלמות הדיגיטליות למי שאינו נדרש להן במסגרת עבודתו ולראייה הנתונים שמראים כי בשנת 2012 20% מהתמונות שצולמו נעשו באמצעות הסלולר ואילו ב- 2018 הנתון עומד על 85% בעוד השימוש במצלמות DSLR צנח מ- 40% ל- 10% בהתאמה והייצור שלהן ירד מ- 121 מיליון ב- 2010 ל- 19 מיליון בשנת 2018".

הליין החדש אשר מושק כולל מוט אחיזה (מקל סטיק), תאורה, חצובה, עדשות וסוגי גריפים שונים. כל קו המוצרים מותאם לכל סוגי האייפון ולמרבית סוגי האנדרואיד הקיימים בשוק ומאפשר למשתמשים לשדרג את חווית הצילום שלהם בעזרת אפליקציית PICTAR מובנית או שניתנת להורדה המאפשרת לבחור בין 20 מצבי צילום המותאמים למגוון רחב של שימושים.

Bconnect

ליין המוצרים:

גריפים

גריפ מצלמת טלפון חכם

גריפ מתקדם Pictar - מחזיר את תחושת האחיזה היציבה של המצלמה המסורתית על ידי אחיזה ארגונומית בטוחה וחזקה. הגריפ נשלט על ידי חמישה כפתורים בלבד, כולל פטנט מהפכני של ממשק המשתמש בתדרי קול להפעלת המצלמה וחוסך בחיי הסוללה בהשוואה לחיבור בלוטוס רגיל. הגריפ בעל מבנה מתכתי, עמיד ומונע החלקה, קל משקל ומתחבר בקלות. ניתן לשימוש עם מגוון אביזרים נוספים לצילום כמו תאורה, חצובה, מיקרופון חיצוני ועוד. אפליקציית Pictar הייעודית ניתנת להורדה בחינם מחנויות האפליקציות וכוללת מאפיינים ותכונות ייחודיות יחד עם שליטה מלאה במצלמה. ניתן להשיג בצבעים לבן, שחור וורוד.

מחיר: 279 שח 

Bconnect

 

גריפ מתקדם למצלמת טלפון חכם – Pictar Pro

גריפ מתקדם Pictar pro -   בנוסף לתכונות הגריפ Pictar, בגריפ Pictar Pro קיימת עינית ה-ViewFinder  המאפשרת את הצגת התמונה המוצגת על המסך בתוך העינית ביום בהיר. יחד עם שליטה בכל הפונקציות החשובות של הצילום באמצעות 4 כפתורי שליטה חכמים: כפתור לחיצה לצילום בלחיצה מלאה, ולמיקוד (זום) בחצי לחיצה, מתג שליטה בחדות הזום שגם מחליף בין מצלמה קדמית לאחורית, גלגל שליטה בחשיפה לאור וגלגל שליטה באפשרויות אפליקציית Pictar. כל הכפתורים ניתנים לתכנות והתאמה אישית באמצעות האפליקציה.  באריזה תקבלו גריפ מתקדם, עינית ViewFinder, רצועת יד, תיק נשיאה, כבל USB  והוראות הפעלה. 

מחיר: 549 ₪ 

 

גריפ מתקדם למצלמת טלפון חכם עם טעינה אלחוטית – Pictar Pro Charge

גריפ מתקדם Pictar Pro Charge - בנוסף לתכונות הגריפ Pictar pro, גריפ Pictar Pro Charge הינו הדגם המתקדם ביותר עם טעינה אלחוטית מובנית עבור מכשירים התומכים בטעינה בתקן QI. בעל יכולת טעינה אלחוטית מובנית המאפשר להטעין את המכשיר הנייד בזמן השימוש בגריפ החכם. בעזרת לחיצה על הכפתורים הייעודיים הטעינה מתחילה ולחיצה נוספת מפסיקה אותה. 

מחיר: 699 ₪ 

 

עדשות

Bconnect

עדשה חכמה 60 מ"מ לטלפונים ניידים Pictar Smart Lens Telephoto 60mm 

עדשת חכמה 60 מ"מ מגדילה באופן משמעותי את טווח הפעולה של מצלמת הטלפון הנייד ומאפשרת להתקרב פי 2 לאובייקט הצילום. היא מתאימה לצילומי נוף, טיולים, אירועי ספורט, ובמיוחד לצילומי פורטרטים או צילומי תקריב. העדשה מורכבת מזכוכית אופטית באיכות גבוהה במיוחד המאפשרת לצלם תמונות חדות וממוקדות, ועשויה מגוף אלומיניום קשיח ששומר עליה גם במצבים מאתגרים כמו טיולים, נסיעות ומזג אויר. העדשה כוללת קליפס לחיבור פשוט וקל למצלמה הקדמית או האחורית. העדשה מגיעה עם תפס חיבור לטלפון הנייד, תיק נשיאה וכיסוי קדמי ואחורי לעדשה.

מחיר: 249 ₪ 

 

עדשה לצילום בזווית רחבה לטלפונים ניידים Pictar Smart Lens Wide Angle 18mm 

עדשת 18 מ"מ היא תוספת עוצמתית למצלמת הטלפון הנייד; עם זווית רחבה של 160 מעלות אתם יכולים מעתה לצלם תמונה רחבה בהרבה מאשר השימוש בעדשת הטלפון הנייד שלכם. העדשה מכפילה את זווית הראיה כך שתמיד ניתן לתפוס את כל התמונה ולא רק חלק ממנה.

מחיר: 219 ₪ 


עדשה משולבת לטלפונים ניידים Pictar Smart Lens Wide Angle / Macro 

עדשת Pictar Smart Lens Wide Angle/Marco – העדשה המשולבת מציעה שתי אפשרויות בגוף קומפקטי אחד: עדשה רחבה של 16 מ"מ לצילום רחב יותר המאפשרת לתפוס עד פי 2 בכל תמונה ומתאימה לצילומי נוף, טיולים, צילום בעיר, 'סלפיים' קבוצתיים וצילומי וידיאו. בנוסף עדשת המאקרוX 12 מאפשרת לצלם תמונות מאקרו ופותחת עולם חדש של תמונות תקריב.

מחיר: 179 ₪ 


תאורה חכמה למצלמות ולסמארטפונים Pictar Smart Light

Pictar Smart Light היא תאורת לד קומפקטית עם 12 נוריות לד ומספקת תאורה חזקה ואיכותית המאירה ומשפרת כל סרטון ותמונה. בעזרת אפליקציית PICTAR הניתנת להורדה, ניתן לשלוט ישירות ממסך הטלפון על פרמטרים חשובים כמו תאורה ואיזון גוונים, לבחור מבין 20 מצבי צילום שונים ולשלוט בכל הפונקציות של מצלמת הטלפון. התאורה מגיעה עם סוללה מובנית נטענת Mah2500 אשר מספיקה לעד שעתיים של שימוש רצוף. בעזרת כבל טעינה ניתן להטעין אותה בקלות. ה- Smart Light מגיע עם פילטר פיזור תאורה ייחודי, המתחבר אליו בקלות באמצעות מגנט, שעוזר לשמור על יציבות וחוסך במשקל וניתנת לעמעום באמצעות כפתור ייעוד. ניתן לבחור בין 2 סוגי פילטרים: אור רך או כתמתם. ה- Smart Light מתאים לכל סוגי האייפון ומרבית סוגי האנדרואיד הקיימים בשוק (אין צורך להסיר כיסויי הטלפון הנייד בעת השימוש). התאורה מוציאה אור בדירוג CRI  של בין 95-97% ובזווית של 120 מעלות.

מחיר: 179 ₪ 

Bconnect

מוט סלפי מתקדם עם מנוע חשמלי - Pictar Smart Selfie Stick

באמצעות מוט הסלפי המתקדם של Pictar, עם לוח בקרה מובנה בעל 6 כפתורי שליטה הממוקמים על הידית, ניתן להשתמש במוט הסלפי גם כאשר הסמארטפון רחוק. ניתן לשלוט בקלות על הטיית הטלפון כדי למצוא את זווית הצילום המושלמת, להשתמש בפונקציית הזום, להתאים את בהירות התמונה ועוד פונקציות רבות אחרות. מנוע חשמלי זעיר הממוקם בחלקו העליון של המקל מאפשר להטות את זווית הצילום בין 0 ל-270 מעלות במהירות כדי לא לפספס את הרגע.

מחיר: 249 ₪ 

 

חצובה גמישה המתאימה לכל סוגי המצלמות – Pictar Splat 3in1 Flexible Tripod

החצובה הגמישה 3 ב-1 היא הפתרון המושלם לסמארטפון, מצלמה או מצלמת האקסטרים וניתן למקם אותה על פני כל משטח וסביב כל חפץ. לחצובה 5 רגליים גמישות ועמידות במיוחד כך שניתן לעצב אותן לפי דרישה. החצובה מאפשרת חיבור קל לכל סוגי המצלמות כך שניתן להנציח את הרגע באופן קל ומיידי. ניתן לחבר אותה אפילו ליד טו לזרוע בעת צילום של סרטי וידאו כדי להשיג זווית איכותית יותר של צילום. החצובה קומפקטית מאוד ומתאימה לנסיעות מבחינת גודל ומשקל (75 גרם בלבד). היא מתקפלת, ניתנת לשיטוח או לגלגול, כך שניתן להכניסה לכל תיק בקלות. 

מחיר: 89 ₪ 


ניתן להשיג את כל המוצרים ב- KSP

 

 

מעבר לתגובות בפורום